Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weet niet waar je ritalin voor had maar kijk dit http://www.youtube.com/watch?v=yj72e5q61Fs Dit heb ik dus eens aan mijn ouders laten zien, begrepen ze wel een beetje meer.. zijn wel meer van dit soort filmpjes"
"leer zelf draaien heeft veel meer voordelen als voorgedraaide Je kan je eigen tabak kiezen (ik vind lichtere shaq lekkerder bij het blowen maar smaken verschillen) Je eigen hoeveelheid wiet neem zeker drinken mee tijdens het blowen en als je het stonede gevoel een beetje voelt opkomen rustiger gaan roken =) dit lijken mij de beste tips tegen "bad trips""
"Mijn vader weet dat ik blow, niet precies in welke mate maar hij weet wel dat ik het regelmatig doe! Mijn moeder daar in tegen denkt dat ik het af en toe doe. Het rare is ik heb een hele goede band met mijn moeder en ik was ook bang om het te vertellen.,, maar een keer aan het eten was mijn broertje een verhaal aan het vertellen dat hij met een spel aan 3 vreemde mensen moest vraag waar de coffeeshop was.,, toen begon het "drugs gesprek". Mama: je gebruikt toch geen drugs broertje: nee hoor mama: jij dan A. ik: nou ik rook af en toe wel eens een jointje mama: Pas op dat je niet verslaafd word he want zo begint het allemaal ik: nou dat zal vast wel mee vallen als je af en toe in het weekend een jointje rookt mama: jaa maar je tante is ook verslaafd geweest en die zit nou nog steeds in de shit ik: mam denk je nou echt dat ik onverstandig met drugs omga? mama: nee dat ook weer niet maar ja pas wel op! dus toen dacht ik YES! ik ben eindelijk eerlijk geweest, maar ondertussen is het wiet gebruik van mij aardig gestegen en probeer ik op dit moment alweer te minderen. maar toch wil ik een keer eerlijk zijn tegen mijn ma en vertellen dat ik een poos elke dag blowde. maar durf het toch niet goed"
"funky_skunk_junky zei: Eigenlijk ben ik nu op het punt gekomen dat het me eigenlijk niet boeit als ze erachter komen, zou het alleen maar fijn vinden eigenlijk. Maar ben zelf te pussy om het te vertellen :P Klik om te vergroten... haha dat heb ik ook >,<"
"amnesia haze in de coffeshop cheers in emmen. Dit is tot nu toe nog de beste haze die heb gekocht,. 15 euro voor 1.5(ongeveer). Als de amnesia nu is uitverkocht krijgen ze: Cecilia haze en Chocolate haze.. Als de geruchten waar zijn moet de cecilia nog beter zijn =)"
"ben je ondertussen al gestopt?? want ik heb zelf ADD(ADHD alleen dan zonder de drukte) en blow tegenwoordig ook vaak.,, (te vaak vind ik zelf nu) maar ik ben nu bezig met door de weeks te stoppen met blowen.,, maar ik merk gewoon dat ik als ik niet blow de avond van te voren dat mijn hele gedachten te snel gaan en ik me helemaal niet meer kan concentreren. medicatie hielp bij mij niet (ritalin en concerta geprobeerd) maar had jij er ook last van dat je gedachten in eens anders waren, dat je je totaal niet meer kon concentreren en wat daar maar bijhoord"
"Heb het nog maar 1x gedaan maar 3 dingen uit mijn trip blijven me echt nog bij: De eerste was mijn wc, die was zo mooi zo mooi had ik hem nog nooit gezien. De schaduw leek in een soort van hyperbool door mijn wc pot te gaan en daarna de 2 uiteindes richting het plafond.. Dit was voor mij de reden om om de 5 minuten naar de wc te lopen en even snel een drupje er uit te persen om er toch nog maar weer even van te genieten.. Een ander visueel ding wat me bij blijft is dat ik op een gegeven moment een big zag in de lucht die later zijn vriendjes erbij haalde.. en dan als laatste mijn allermooiste uitspraak tijdens de trip: Kijk eens naar de hoek van de hoek!!!"
"ohw nog even een belangrijk vraagje van onze kant haha kunnen we in de middag blowen en er na ook weer??"
"Ik en een paar vrienden wilden salvia proberen van het zomer.,, Toen vonden we het nog niet zo'n goed idee dus we hebben maar gewacht.,, Na ons veel ingelezen te hebben (ook te danken aan DF!!) hebben we besloten om toch maar salvia te proberen.,, Maar ik had nog een paar vraagjes om duidelijkheid te scheppen. 1. het is onze eerste keer met een sterkere trip drugs als wiet, zouden we niet iets anders moeten doen? 2. welke dosering zou goed zijn, we willen 5x extract halen en dan in purepipe 3. is het handig om het met een klein groepje te doen (3 personen) of in onze vaste groep (7 personen) We hebben er in ieder geval zin in! en er komt zeker een report!!"
"@ImmortalTech omdat het zo kort is dachten wij dat we het beste met salvia konden beginnen maar ja veel mensen beginnen toch met paddo's/truffels in ieder geval zo komt het op mij over 2. hoeveel gr zouden we nodig hebben om een fatsoenlijke trip te krijgen van een 5x extract?? en het nieuws dat wij salvia gaan gebruiken spreid zich al uit en nu willen er mensen komen kijken >,< maarja we willen het niet zo druk hebben lijkt ons toch niet zo fijn.,, dus we gaan ook met minder personen. ben zeer benieud hoe het word (:"