#1
Dat waren de entiteiten die probeerden binnen te komen ![:grin:]()
ImmortalTech zei:Misschien dat je onbewust bij jezelf denkt dat het zo even genoeg is geweest.
ImmortalTech zei:Salvia is dan ook een heel vreemd goedje. Gebeuren gekke dingen op dat spul.
Schijnt van wel, heb het zelf maar 1 keer goed gedaan en er is voor zover ik weet geen formeel onderzoek naar de omgekeerde tolerantie van salvia gedaan, maar er zijn mensen die zeggen dat dat op redelijk lange termijn nog geldt.lolnoob zei:Die omgekeerde tolerantie, geldt die ook als ik een week later weer probeer?
Lavalamp zei:ImmortalTech zei:Salvia is dan ook een heel vreemd goedje. Gebeuren gekke dingen op dat spul.
True.... Kon ik die emotie maar uitleggen, maar ik snap het gewoon zelf niet.
Het is niet hels, maar ook zeker niet leuk! (bij mij).
Edit: precies van :
"Exhale..
oeh,
wtf
wtf
hier klopt iets niet."
Einstein zei:Schijnt van wel, heb het zelf maar 1 keer goed gedaan en er is voor zover ik weet geen formeel onderzoek naar de omgekeerde tolerantie van salvia gedaan, maar er zijn mensen die zeggen dat dat op redelijk lange termijn nog geldt.lolnoob zei:Die omgekeerde tolerantie, geldt die ook als ik een week later weer probeer?
Laat even weten hoe het gegaan is![]()

Einstein zei:....ook al waren enkele hits 10x voldoende om me compleet panisch te krijgen.
Fresh zei:Einstein zei:....ook al waren enkele hits 10x voldoende om me compleet panisch te krijgen.
Wow! 10x exctract en dan een paar trekken? Dan ben je er wel lekker gevoelig voor
Alleen panisch zijn is wel weer wat minder lijkt me?
Ik zag gisteren trouwens dat er ook 40x extract wordt aangeboden, pfff da's heftig mocht je de hele 0,5gr oproken.
spacelord zei:Fresh zei:Einstein zei:....ook al waren enkele hits 10x voldoende om me compleet panisch te krijgen.
Wow! 10x exctract en dan een paar trekken? Dan ben je er wel lekker gevoelig voor
Alleen panisch zijn is wel weer wat minder lijkt me?
Ik zag gisteren trouwens dat er ook 40x extract wordt aangeboden, pfff da's heftig mocht je de hele 0,5gr oproken.
Heb ik gedaan, dat doosje kostte me meer dan 50 euro. Heb toen niets van gemerkt, misschien mis ik gewoon de salvinorine receptoren..
Einstein zei:Je "salvinorine-receptoren" (D2 en kappa-opioide) missen kan niet, maar wat wel zo is is dat de gevoeligheid voor salvinorine per persoon ontzettend verschilt, meer dan bij andere tripmiddelen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."