Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia Divinorum ervaring

Salvia Divinorum ervaring

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Salvia vond ik de eerste keer heel apart!!!!!!

hoorde alles in echo

En had het gevoel of ik een kant werd opgeduwd door een ontzichtbare kracht.

kamer kreeg hele rare vorm.

En zag steeds mijn gordijn heen en weer bewegen{net alsof de raam er achter open was}

dus heb 30keer mijn raam open en dicht gedaan {ik zag duidelijk mijn gordijn bewegen}
maar ja stond nooit een raam open.

:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
heel vaag
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat waren de entiteiten die probeerden binnen te komen :grin:
T
Teared_To_BitsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,
Een half uur geleden heb ik voor de 5e keer dit jaar Salvia Divinorum gebruikt. De eerste paar keer dat ik Salvia had gebruikt voelde het als herkenning. Het voelde soms zelfs als familie.
Dit keer begon (net zoals de vorige keren) mijn lichaam te 'tintelen' en kwam ik in een soort van droomwereld. Visueel komen er geen gekke figuren op me af maar de ruimte wordt wel een soort gelei waar ik in vast zit waar de kleuren van beginnen te veranderen (alles wordt meer blauw/groen-achtig?). Ik zit in een soort ruis die over me heen walmt en die vertrouwd voelt. Maar er is wel een aanwezigheid (van een groep?) die tegen me praat. Dat hebben ze in de vorige trips ook gedaan. Dit keer zeiden ze dat ik het gebruik van Salvia niet meer moest doen. Heeft iemand daar vaker iets van meegemaakt? Ik heb van tevoren niet het gevoel gehad dat ik niet moest beginnen aan salvia en voelde geen barrières.
Graag hoor ik van jullie gedachten hierover/ervaringen hiermee!
Groeten.
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm.. klinkt als een zeer vreemde ervaring. Misschien ernaar luisteren en geen Salvia meer gebruiken?

Welk extract gebruikte je trouwens? Ik ben van plan om binnekort ook salvia te doen.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia is dan ook een heel vreemd goedje. Gebeuren gekke dingen op dat spul. Misschien dat je onbewust bij jezelf denkt dat het zo even genoeg is geweest.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
ImmortalTech zei:
Misschien dat je onbewust bij jezelf denkt dat het zo even genoeg is geweest.
Klik om te vergroten...

Dit denk ik ook.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#7
ImmortalTech zei:
Salvia is dan ook een heel vreemd goedje. Gebeuren gekke dingen op dat spul.
Klik om te vergroten...

True.... Kon ik die emotie maar uitleggen, maar ik snap het gewoon zelf niet.

Het is niet hels, maar ook zeker niet leuk! (bij mij). :)

Edit: precies van :
"Exhale..

oeh,

wtf

wtf

hier klopt iets niet."
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb daarnet mijn eerste keer geprobeerd met wat gedroogde bladeren, maar afgezien van een aangename warme gloed over mijn gezicht voelde ik niet veel. Binnenkort nog maar eens proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."