Even ON-topic.
Een xtc pil en trippen raad ik af, neem dan pure mdma kristallen dan weet je zeker dat je niet nog andere stoffen binnen krijgt die je trip gaan beïnvloeden, zoals cafeïne of speed.
Als je je pillen heb laten testen en er zit geen rotzooi in, en je weet ook de sterkte dan kun je er veilig mee trippen en goed doseren.
Ik heb lsd en mdma kristallen gecombineerd, inderdaad niet goed getimed want de mdma overheersde de trip een beetj, de trip was niet helemaal weg maar wel op de achtergrond wat ik toch wel jammer vond. Gelukkig had ik het wel na de piek genomen dus heb nog wel goed getripped.. Mischien volgende keer toch eerst de mdma nemen en pas na een uur het tripje nemen, ik denk dat dat een leuker effect zal geven..
De dosering weet ik niet, al trippend genomen, maar ik zou een half pilletje of een klein nipje kristallen nemen.
Over het bad trippen, ik heb nooit bad getripped, wel eens iets mee gemaakt in de trip wat de foute kant op ging, maar dat kan ik altijd vrij makkelijk weer de goede kant op draaien.
Ik denk dat een sterke geest en de juiste setting toch echt de sleutel is tot een goeie trip.
Bad trip zit tussen de oren!