Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA VRAAG

LSA VRAAG

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gehoord dat het schilletje wat om de LSA zaad zit zorgt voor de misselijkheid. Dit kan je eraf peuteren. Ik weet niet of het helpt, maar als je denkt dat het helpt scheelt het al een hoop.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSA is trouwens al bij spuiten en slikken getest. Het meisje dat ze nam heeft geen last gehad van misselijkheid. Ze heeft de zaadjes ook niet doorgeslikt, misschien helpt dat?
Er zijn vast wel middelen op de markt die tegen misselijkheid helpen. Succes!
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het ook gezien afgelopen zondag, meen me toch te herinneren dat ze op het balkon toegaf erg misselijk te zijn. Blijkbaar was het verdere effect dermate prettig dat ze er geen last van had, sterke meid en dan te bedenken dat ze een paar weken daarvoor haar eerste blowtje rookte..Respect hoor.

Wat een bagger item was het trouwens weer, maarja de kwaliteit van de eerste 2 seizoenen heeft t zoiezow nooit meer gehaald.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, ik vindt het ook nogal onverantwoord dat ze het meisje gelijk LSA geven. Het kan echt goed mis gaan zo plotseling.
s
stuffieLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb eerst echt flinke kramp in mijn maag gehad wat in verloop van het spacen/trippen wel minder werd, hoewel ik toen mijn trip bijna voorbij was wel moest kotsen:confused: wat ik zelf ook niet echt aanvoelde komen, dus dat was wel vreemd.
toen ik thuis kwam ging het trippen ook nog wel redelijk door maar toen wel aangenamer, dus misschien moet ik de zaadjes ook neit doorslikken ofzo??
verder had ik een weekend koppijn, dus dat was minder.

maar ik denk dat het zoals met denk ik alles bij iedereen anders valt, dus probeer het gewoon uit als je er nieuwsgierig naar bent. :wink: :sunglasses:
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ik altijd doe met middelen waar je snel misselijk van kan worden, is het vermengen van het middel met een ruime hoeveelheid appelmoes. Snel na het mengen opeten, zodat de smaken zich niet vermengen.
De appelmoessmaak overtreft de smaak van: klimmende winde, baby woodrose, syrian rue, enzovoort.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij LSA zaden wordt je niet misselijk van de smaak, maar van bepaalde stoffen die erin/op zitten. Daar gaat appelmoes niet tegen helpen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nathaniel zei:
Bij LSA zaden wordt je niet misselijk van de smaak, maar van bepaalde stoffen die erin/op zitten. Daar gaat appelmoes niet tegen helpen.
Klik om te vergroten...

QFT
r
redLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb al een paar keer lsa (hbwr) op
nog nooit last van misselijkheid gehad alleen maar goede trips gehad.

Een maat van me word altijd misselijk ff kotsen en dan voelt hij zich weer goed
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
soldiermoney zei:
Ik heb gehoord dat het schilletje wat om de LSA zaad zit zorgt voor de misselijkheid. Dit kan je eraf peuteren. Ik weet niet of het helpt, maar als je denkt dat het helpt scheelt het al een hoop.
Klik om te vergroten...

Ik had de schilletjes er ook afgehaald en was kotsmisselijk het eerste uur
daarna overgegeven en toen had ik er geen last meer van
extreem wazig getript trouwens, alsof ik geen emoties meer had...
zoiets had ik echt nog nooit meegemaakt
b
belgium92Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hallo allemaal ik heb klimmende winde zaadjes geplukt, het waren paarse bloemen maar wel zeker klimmende winde. maar ik weet niet zeker of dat de juiste plant is nu...
ik heb iets meer dan 250 zaadjes, is dit te veel of heb ik er meer nodig? en hoe werkt dit ongeveer?
bedankt
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voordat je gaat plukken, eerst nadenken.

Door te determineren had je kunnen weten of het een echte morning glory betreft.
De kleur van de bloem zegt helemaal NIETS.

De hoeveelheid zaad zegt ook weinig, en wees hier voorzichtig mee.

Als je de verkeerde plant te pakken hebt kun je jezelf vergiftigen (geen idee of er gelijkende soorten zijn met toxische effecten). Ook verschillen de concentraties werkzame stoffen enorm tussen verschillende cultivaties van de morning glory, en zelfs binnen dezelfde soort kunnen flinke verschillen zitten zoals het klimaat. Maar ook per plant kan het anders zijn, wees hier dus voorzichtig mee.

Lees je eerst goed in voordat je iets plukt, en gebruikt.

http://azarius.nl/encyclopedia/5/Morning_Glory_zaden/
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had die pelletjes weg en was niet misselijk, maar had wel buikpijn. Ik vind het echt geen fijn spul want ik werdt er enorm moe van en tripte helemaal niet.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#14
De kans is wel groot dat je misselijk wordt ja. Ik heb zelf een keer 3 zaden gehad, en heb toen overgegeven. Ik was niet misselijk, het kwam heel plotseling. Het komt wel vaak voor dat je na het overgeven je super voelt, en dat het helemaal niet uitmaakt dat je over je nek bent gegaan. Dat was in mijn geval gelukkig ook zo :)
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#15
Readerbot zei:
Extraheer het
Klik om te vergroten...

De "Anarchist Cookbook" manier (om LSD te maken wat al snel onzin bleek,maar idd een manier om LSA te extraheren)

Iemand hier ervaring mee?

HBW en MG waren de eerste vervolg interesses na Psylocibe Cubensis, maar de grote kans op buikpijn en misselijkheid (al kan ik de misselijkheid van paddo's best handlen) staan me zo ontzettend tegen...
L
LSDeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
lsa suckt
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#17
LSDelicious zei:
lsa suckt
Klik om te vergroten...

Ah,oke.
Nouw dan kunnen we het topic wel sluiten bedankt voor deze goed onderbouwde opheldering..






:rolleyes:
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb 1 keer een morning glory extract gehad (LSA). Daar ben ik behoorlijk misselijk van geweest. Ik heb ook 2 keer Ololiuqui zaad extract (LSA) gehad. Daar ben ik niet misselijk van geweest. Wel lichte krampen, die na 1 uur weer verdwenen.
Ik denk dat het nogal van je lichamelijke conditie op het moment van gebuik afhangt hoe misselijk ofzo je wordt, maar daar zou ik me natuurlijk in kunnen vergissen. Dat je misselijk of iets dergelijks wordt hoort denk ik gewoon bij LSA...
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
op paddo's voelde ik me echt niet goed (wel ik voelde me eigenlijk wel goed, super goed zelfs)
die paddestoelen lagen echt zwaar op me maag , dus voormij zaldat met LSA zaden wel net hetzelfde zijn
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelic zei:
Ik heb 1 keer een morning glory extract gehad (LSA). Daar ben ik behoorlijk misselijk van geweest. Ik heb ook 2 keer Ololiuqui zaad extract (LSA) gehad. Daar ben ik niet misselijk van geweest. Wel lichte krampen, die na 1 uur weer verdwenen.
Ik denk dat het nogal van je lichamelijke conditie op het moment van gebuik afhangt hoe misselijk ofzo je wordt, maar daar zou ik me natuurlijk in kunnen vergissen. Dat je misselijk of iets dergelijks wordt hoort denk ik gewoon bij LSA...
Klik om te vergroten...
Ik niet dat het echt van je conditie afhangt. Ik had namelijk net 5 dagen carnaval zonder ouders achter de rug en mijn conditie was op dat moment bestwel bagger te noemen, en ik had niet echt ergens last van :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."