Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zolang je er rustig onder kan blijven moet je jezelf niet ongerust maken volgens mij. ik heb enkel soms hoofdpijn de dag erna als ik wakker word, dit is dan wel maar voor een half uurtje ofzo , tot ik me douch of wat eet dan gaat dit weer over. ik denk zelf dat het bij mij is omdat m'n hersenen "dubbel" werken onder de lsd , ik heb het wel nog nooit gehad tijdens een trip zelf."
"Dan moet je gewoon hoger extract proberen denk ik,, had eerste keer 5x => niks van gevoeld daarna 30x extract en daar had ik wel effect van"
"lsa suckt"
"Snoop dogg - never have to worry beste nummer als je stoned bent ^^"
"Je moet gewoon grotere portie nemen, probeer eens te versterken met citroensap anders dat werkte bij mij goed had eerste keer 10 g genomen , niet echt effect dan 20g atlantis gewoon dat was wel redelijke visuele trip maar gisteren heb ik met n vriend van me 15g genomen met goed veel citroensap en dit was eerder een trip in m'n gedachten dan een visuele trip.. hopelijk trip je volgende keer wat harder ! =d"
"met dragons dynamite niet , maar heb al 20g atlantis gedaan en dit was zeer aangenaam"
"Ik zou zoals luchtigtoetje zegt atlantis nemen, als je vooral voor het visuele wilt gaan zoals je vernoemde. je kan zelf nog bekijken in de smartshop welke je neemt want meestal staat er wel aangeduid met sterretjes ofzo hoeveel de visuele sterkte van de truffels zijn, hoe happy je ervan wordt , hoeveel energie je ervan krijgt ... bij mijn eerste keer truffels had ik ook atlantis en 15 gr van op (had toen nog geen ervaring met gelijk welk tripmiddel) en dit is ongeloofelijk goed meegevallen, als je gezond in het hoofdje bent komt dit zeker en vast goed."
"Ik zou toch minstens 15g eten heb mijn eerste keer 20g atlantis gegeten en dat ging zeer goed (had wel al ervaring met LSD) maar je zal zeker geen bad trip hebben met 15g denk ik grtzz"
"Playmaat zei: heb laatst ook voor de eerste keer truffels gehad, waren in de natuur was fijn weer en waren met stuk of 7 man. had ook precies het zelfde, je voelt je ijgenlijk de heletijd wel relaxt eraan. maar soms is er ff zo'n omwisseling dat je beetje angstig word. maar al met al was de trip wel vet, alleen op het laatst vond ik het minder denk dat het kwam dat ik moe werd, was toen 12 uur ofzo waren rond 8 uur begonnen. zij toen ook ik vind het vet maar duurt wel even voordat ik het opnieuw doe is nu toch wel ongv. 1½ maand geleden en heb alweer 10 porties thuis liggen. Klik om te vergroten... 10 porties ? meestal als ik truffel koop zijn ze maximum een paar maand goed.. jij gaat je eens laten gaan komende maanden? en OT , nice report mijn eerste keer truffels was ook 15g atlantis , was een zeer mooie ervaring"
"Het was een heftige avond ja op een bepaald moment vroeg ik me af of ik zo hard aan het trippen was of hij , ik dacht dat ik me alles zelf inbeelde , raakte stilaan gevoel met realiteit kwijt & daarom een nuchter iemand opgebeld die dan is langsgekomen om me te kalmeren Eenmaal die er was en zei dat met mij alles nog in orde was was ik wel ongeloofelijk blij, had anders wel redelijke bad trip kunnen worden (kleuren werden al donkerer, alles zag er wat negatief uit, etc.. ) Daarna niet echt meer op de trip gelet tot G terug op aarde was Al bij al neem ik er toch liever 1 / 1.5 dan 2 ineens , waarschijnlijk binnen een paar jaar nog wel eens proberen maar dan wil ik toch liefst wat ouder/volwassener zijn"