#1
dit lijkt me heel interessant om eens te proberen. Ik ben wel voor nieuwe ervaringen
Kan dit in een smartshop gekocht worden en hoeveel kost dit dan?

enTHEOgeen zei:vraag: hoort dit gevoel bij de Salvia of komt het alleen bij een bepaalde dosis voor
enTHEOgeen zei:vraag: hoort dit gevoel bij de Salvia of komt het alleen bij een bepaalde dosis voor. zou ik een volgende keer een hoger extract moeten nemen of juist terug naar de bladeren en wachten op die omgekeerde tolerantie?
Theo![]()
DJzer zei:Kan dit in een smartshop gekocht worden en hoeveel kost dit dan?
cuber3 zei:En dit bleef echt langer duren dan ik had gedacht. Ik rookte het rond 3u, en om kwart na 4 waren de hardste effecten wel weg, maar was mijn zicht toch nog steeds merkbaar anders.
Pas om 6 uur ofzo was ik weer 100% nuchter zoals ervoor.
Ik dacht dat dit maar heel even ging duren, of zijn het de echte trips maar enkele minuten duren en ben je daarna nog een hele tijd wazig?
Ik neem aan dat dit de "afterglow" is die ik hier en daar heb horen vallen?
cuber3 zei:Er is nog genoeg over, dus ik ga gewoon iedere keer wat meer gebruiken tot ik het gewenste effect bereik![]()
Het heeft op mij wel effect, maar niet echt sterk, tot nu toe... Ik kauwde dan +- 10 bladeren ongeveer 20 minuten (het is heel smerig). En dat gaf vooral een licht paddo-achtig gevoel, met verminderd kortetermijngeheugen, beetje veranderd gevoel voor ruimte en een dromerig gevoel. Niet echt een uitgesproken lekker gevoel trouwens, meer gewoon raar. Het duurde maar kort, hooguit een halfuur. Maar ik moet het altijd nog eens met een grotere hoeveelheid proberen.teeuwen zei:Heeft iemand eigenlijk ooit de pruimmethode probeerd? Ze dus 30 minute op kauwen? Wil wel eens weten of er mensen zijn die vinden dat het werkt? En als het werkt, beter of slechter dan roken?
JJJ zei:Het heeft op mij wel effect, maar niet echt sterk, tot nu toe... Ik kauwde dan +- 10 bladeren ongeveer 20 minuten (het is heel smerig). En dat gaf vooral een licht paddo-achtig gevoel, met verminderd kortetermijngeheugen, beetje veranderd gevoel voor ruimte en een dromerig gevoel. Niet echt een uitgesproken lekker gevoel trouwens, meer gewoon raar. Het duurde maar kort, hooguit een halfuur. Maar ik moet het altijd nog eens met een grotere hoeveelheid proberen.teeuwen zei:Heeft iemand eigenlijk ooit de pruimmethode probeerd? Ze dus 30 minute op kauwen? Wil wel eens weten of er mensen zijn die vinden dat het werkt? En als het werkt, beter of slechter dan roken?
koffiegeit zei:Heeft iemand salvia wel eens met lachgas gecombineerd?
ben zo benieuwd!
DrippTone zei:Net een hitje salvia genomen, 5X. Ben gewoon knetter stoned en snap er geen kont van, niks meer en niks minder. Volgende keer word een 15X extract! Over goede voornemens gesproken.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."