Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad trip mushrooms

bad trip mushrooms

44 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dieperliggende kwesties in de zin van dingen over jezelf en/of je leven die je liever niet wilt weten en dus hebt weggestopt. Psychedelica haalt dat naar boven.

Hoelang die gedachten blijven komen ligt eraan hoeveel aandacht je ze geeft.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#2
MeejheM zei:
zijn psychologen vaker depressief dan gemiddeld? grappig.

hoe gaat het nu met je, saynotodrugs?

(wat een naam trouwens, ik voel me een beetje raar dat ik dat getyped heb :) )
Klik om te vergroten...
na 25 dagen eindelijk terug normaal wow was een maand stress maand depressie nog steeds heel heel soms wat somber maar ben terug mezelf 3 dagen geleden ben ik terug mezelf geworden dank jullie voor de hulp de dokter en de medicatie's hebben me terug gebracht NOOIT MEER mushrooms .
ik ben bijna klaar voor wat wiet ik wacht nog 2 weeken !!
ik voel me herboren na 1 maand zwaare depressie haha
heb terug zin in muziek terug geintresseerd in van alles dus ik ben weer terug dank jullie allemaal voor de hulp
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saynotodrugs zei:
ik fok me zelf op als ik lees dat het j jaren heeft geduurt om uit een depressie te geraken heel erg bedankt......
Klik om te vergroten...

...wauw. Ik probeer je een hoop ellende te besparen door kennis te delen. Maar deze reactie is voor mij een teken dat dat verspilde moeite is. Je doet er duidelijk geen reet mee. Een echte depressie is een bitch en als je daar mee op hebt moeten groeien wil je dat anderen besparen. Het was fijn geweest als je eerst gevraagd had hoe het zat voordat je me op respectloze wijze mededeelt dat je nu 'opgefokt' bent door mijn comment. Dat laatste doe je helemaal zelf door een foutief denkpatroon. Geef mij daar niet de schuld van.

Overigens als je ook maar enigszins de moeite had genomen mijn reacties goed te lezen had je begrepen dat het om een jarenlange periode ging waarin depressies telkens terug kwamen. Hoe dat gaat is voor iedereen anders. In mijn geval een paar weken/maanden depressief en dan ging het weer een tijdje goed totdat ik er plotseling achter kwam er wederom in te zitten. Dat is nu eenmaal mijn leven geweest voor een lange tijd. Nu is dat niet meer zo omdat ik mijn verantwoordelijkheid nam voor mijn gezondheid en keihard voor mijn eigen geluk heb gewerkt. Ik raad je aan hetzelfde te doen, de rest is aan jou.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Narayani zei:
Saynotodrugs zei:
ik fok me zelf op als ik lees dat het j jaren heeft geduurt om uit een depressie te geraken heel erg bedankt......
Klik om te vergroten...

...wauw. Ik probeer je een hoop ellende te besparen door kennis te delen. Maar deze reactie is voor mij een teken dat dat verspilde moeite is. Je doet er duidelijk geen reet mee. Een echte depressie is een bitch en als je daar mee op hebt moeten groeien wil je dat anderen besparen. Het was fijn geweest als je eerst gevraagd had hoe het zat voordat je me op respectloze wijze mededeelt dat je nu 'opgefokt' bent door mijn comment. Dat laatste doe je helemaal zelf door een foutief denkpatroon. Geef mij daar niet de schuld van.

Overigens als je ook maar enigszins de moeite had genomen mijn reacties goed te lezen had je begrepen dat het om een jarenlange periode ging waarin depressies telkens terug kwamen. Hoe dat gaat is voor iedereen anders. In mijn geval een paar weken/maanden depressief en dan ging het weer een tijdje goed totdat ik er plotseling achter kwam er wederom in te zitten. Dat is nu eenmaal mijn leven geweest voor een lange tijd. Nu is dat niet meer zo omdat ik mijn verantwoordelijkheid nam voor mijn gezondheid en keihard voor mijn eigen geluk heb gewerkt. Ik raad je aan hetzelfde te doen, de rest is aan jou.
Klik om te vergroten...
1 maand verder nu en voel nog steeds precies me zelf niet als vroeger voor de trip ik ben zo bang dat ik zo voor altijd ga blijven of voor maanden ik heb dus een depressie aan de mushrooms over gehouden maar soms kijk ik in de spiegel en ik weet wel dat ik het ben maar het is raar ik voel mezelf niet meer na die bad trip blijft dit kan dit blijven? ik had 7g mush magic op trouwens en is blijkbaar veel te veel voor een eerste keer? word ik terug mezelf?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Precies, het enige juiste antwoord op dit moment is: Ga nog een keer langs je huisarts!
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens, in plaats van telkens op internet naar de vervelende verhalen te zoeken kun je veel beter langs je huisarts.

Ik sluit het topic, alles is nu wel gezegd. Hopelijk doe je alsnog wat met de adviezen die hier gegeven zijn.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Door je proberen in te zien dat het op langere(en kortere) termijn meer oplevert dan de moeite die je er op dit moment in moet steken. Ik snap heel goed dat het allemaal maar lastig is enzo, misschien kun je iemand vragen om samen te gaan lopen?
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een bad trip gehad van magic truffels uit rotterdam heb 7g van de sterkste soort genomen 'eerste keer'
en ben heel erg emotioneel geworden op het einde van de trip had ik zelf zelfmoord gedachtes wat ik nog nooit heb gehad.
ik heb tijdens de trip ook veel wiet gebruikt.
ben de dag erna heel negatief en angstig geweest dat dit zou blijven.
ben naar een dokter gegaan en heeft mij quetiapin sandoz 25 voorgescrhreven,voelde me veeel beter.
maar ik heb 3-4 dagen na de bad trip geprobeert een beetje wiet te roken en mijn hart begon heel erg hard te gaan en voelde me weer heel erg deprsief.
dus ben ik gestopt voor 1 week en 4 dagen.
ik voelde me weer beter dus probeerde weer een klein beetje hash en boom weer ging mijn hart super hard dit ging weg toen ik wakker werd de dag erna.
en telkes als ik tv kijk lijkt alles altijd voor mij bedoelt en altijd toeval ik had dit ook tijdens de bad trip
nu vandaag 19 dagen na mijn bad trip heb ik nog steeds negatieve gedachten en blijf meestal thuis heb nergens meer zin in en denk teveel over of ik weer normaal word.
ik eet niet echt gezond meestal 1 stokbrood per dag en rook veel sigaretten maar ben nu wel gestopt met joints.
ik ga ook laat slapen meestal elke dag rond 1-3 uur in de morgen en word wakker rond 14 uur.
ik had vroeger altijd plezier in een serie maar nu amper nog zin in iets.
ik heb ook precies het gevoel dat ik niet in de realiteid ben ale eigenlijk wel maar precies dat ik mezelf niet meer ben... moeilijk om uitteleggen.
ik heb nogsteeds soms zelfmoord gedachtes maar ben er zeker van dat ik het nooit ga doen.
gaan deze negatieve gedachten weg gaan? waneer?.
p
psychedelicmindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik jou was, zou ik hulp gaan zoeken. Raadpleeg een psycholoog of dergelijke.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#9
psychedelicmind zei:
Als ik jou was, zou ik hulp gaan zoeken. Raadpleeg een psycholoog of dergelijke.
Klik om te vergroten...
gaan deze gedachtes en negatieve gedachtes dus niet weg?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
In de meeste gevallen gaan die gedachten vanzelf weg. Maar je houdt ze wel in stand als je ze steeds veel aandacht geeft. Zoek dus afleiding. Ga niet zitten wachten tot ze weggaan, want dan geef je ze nog steeds aandacht. En het zou inderdaad misschien een goed idee zijn om naar een psycholoog te stappen. Misschien spelen er dieperliggende kwesties bij jou?

En o ja, stop met wiet. Oftewel voor een langere periode, of helemaal. Ik hoor veel te vaak dat wiet dergelijke angstige gedachten oproepen, zéker als het in combinatie met psychedelica is gebruikt. Kun je er niet tegen, blijf het dan ook niet gebruiken.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
In de meeste gevallen gaan die gedachten vanzelf weg. Maar je houdt ze wel in stand als je ze steeds veel aandacht geeft. Zoek dus afleiding. Ga niet zitten wachten tot ze weggaan, want dan geef je ze nog steeds aandacht. En het zou inderdaad misschien een goed idee zijn om naar een psycholoog te stappen. Misschien spelen er dieperliggende kwesties bij jou?
Klik om te vergroten...
hoezo dieliggende kwesties? en hoe lang duren deze gedachtes dan? 1 maand of meer?
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Dieperliggende kwesties in de zin van dingen over jezelf en/of je leven die je liever niet wilt weten en dus hebt weggestopt. Psychedelica haalt dat naar boven.

Hoelang die gedachten blijven komen ligt eraan hoeveel aandacht je ze geeft.
Klik om te vergroten...
ik denk dat het ook problemen zijn in mijn leven en stress ik denk ook dat ik een depressie heb want ik heb er al lang 1 maar met wiet en alcohol vergat ik dee of verspote ik deze maar nu rook ik wiet en ga er slecht van dus voila moet ik iets anders vinden maar ik weet niet wat
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stop met de wiet of hasj, probeer een normaler slaap ritme aan te houden met max 8 uur slaap, eet gezond, ga sporten, zoek verdere afleiding en ga je vooral niet zo druk maken de hele tijd.

Maar misschien wel het allerbelangrijkste, ga naar de huisarts en vertel wat er aan de hand is. Die kan je doorverwijzen naar een psycholoog.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Dieperliggende kwesties in de zin van dingen over jezelf en/of je leven die je liever niet wilt weten en dus hebt weggestopt. Psychedelica haalt dat naar boven.

Hoelang die gedachten blijven komen ligt eraan hoeveel aandacht je ze geeft.
Klik om te vergroten...
en ben je 100% zeker dat deze negatieve gedachtes weg gaan als ik ze niet meer en meer bijvoed?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
trips met truffels, paddo's en DMT bijvoorbeeld zijn niet geschikt voor de lol, ook niet voor combinatie met andere middelen.

gebruik ze altijd met iemand in de buurt die de boel bij kan sturen mocht het nodig zijn.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Stop met de wiet of hasj, probeer een normaler slaap ritme aan te houden met max 8 uur slaap, eet gezond, ga sporten, zoek verdere afleiding en ga je vooral niet zo druk maken de hele tijd.

Maar misschien wel het allerbelangrijkste, ga naar de huisarts en vertel wat er aan de hand is. Die kan je doorverwijzen naar een psycholoog.
Klik om te vergroten...
dank je voor de hulp maar kan je mij 100% zeker garanderen dat deze gedachtes verdwijnen met de tijd? hoelang kan dit duren?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niks is 100% zeker te garanderen in het leven. Het best is toch om naar de dokter te gaan, ze geheimhoudingsplicht dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
De methode met de beste kans van slagen lijkt mij langs de huisarts gaan om een directe doorverwijzing naar de goede hulpverlener te krijgen. Als je je daar prettig bij voelt kun je ook op je school(/soms werk?) naar een vertrouwenspersoon gaan, gewoon om je verhaal 'veilig' kwijt te kunnen. :)
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
Niks is 100% zeker te garanderen in het leven. Het best is toch om naar de dokter te gaan, ze geheimhoudingsplicht dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.
Klik om te vergroten...
hoe kan ik sporten enz enz als ik geen instresses meer heb en me elke minuut rot voel...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je kunt ook dingen doen waar je geen zin in hebt, als je er dan na een paar weken beter door gaat voelen zal de zin vanzelf toenemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."