#1
Alle antwoorden zijn inmiddels wel zo'n beetje gegeven. Het heeft weinig zin om je vraag te gaan herhalen.
na 25 dagen eindelijk terug normaal wow was een maand stress maand depressie nog steeds heel heel soms wat somber maar ben terug mezelf 3 dagen geleden ben ik terug mezelf geworden dank jullie voor de hulp de dokter en de medicatie's hebben me terug gebracht NOOIT MEER mushrooms .MeejheM zei:zijn psychologen vaker depressief dan gemiddeld? grappig.
hoe gaat het nu met je, saynotodrugs?
(wat een naam trouwens, ik voel me een beetje raar dat ik dat getyped heb)
Saynotodrugs zei:ik fok me zelf op als ik lees dat het j jaren heeft geduurt om uit een depressie te geraken heel erg bedankt......
1 maand verder nu en voel nog steeds precies me zelf niet als vroeger voor de trip ik ben zo bang dat ik zo voor altijd ga blijven of voor maanden ik heb dus een depressie aan de mushrooms over gehouden maar soms kijk ik in de spiegel en ik weet wel dat ik het ben maar het is raar ik voel mezelf niet meer na die bad trip blijft dit kan dit blijven? ik had 7g mush magic op trouwens en is blijkbaar veel te veel voor een eerste keer? word ik terug mezelf?Narayani zei:Saynotodrugs zei:ik fok me zelf op als ik lees dat het j jaren heeft geduurt om uit een depressie te geraken heel erg bedankt......
...wauw. Ik probeer je een hoop ellende te besparen door kennis te delen. Maar deze reactie is voor mij een teken dat dat verspilde moeite is. Je doet er duidelijk geen reet mee. Een echte depressie is een bitch en als je daar mee op hebt moeten groeien wil je dat anderen besparen. Het was fijn geweest als je eerst gevraagd had hoe het zat voordat je me op respectloze wijze mededeelt dat je nu 'opgefokt' bent door mijn comment. Dat laatste doe je helemaal zelf door een foutief denkpatroon. Geef mij daar niet de schuld van.
Overigens als je ook maar enigszins de moeite had genomen mijn reacties goed te lezen had je begrepen dat het om een jarenlange periode ging waarin depressies telkens terug kwamen. Hoe dat gaat is voor iedereen anders. In mijn geval een paar weken/maanden depressief en dan ging het weer een tijdje goed totdat ik er plotseling achter kwam er wederom in te zitten. Dat is nu eenmaal mijn leven geweest voor een lange tijd. Nu is dat niet meer zo omdat ik mijn verantwoordelijkheid nam voor mijn gezondheid en keihard voor mijn eigen geluk heb gewerkt. Ik raad je aan hetzelfde te doen, de rest is aan jou.
Helemaal mee eens, in plaats van telkens op internet naar de vervelende verhalen te zoeken kun je veel beter langs je huisarts.Fool zei:Precies, het enige juiste antwoord op dit moment is: Ga nog een keer langs je huisarts!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."