Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad trip mushrooms

bad trip mushrooms

44 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alle antwoorden zijn inmiddels wel zo'n beetje gegeven. Het heeft weinig zin om je vraag te gaan herhalen.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#2
MeejheM zei:
zijn psychologen vaker depressief dan gemiddeld? grappig.

hoe gaat het nu met je, saynotodrugs?

(wat een naam trouwens, ik voel me een beetje raar dat ik dat getyped heb :) )
Klik om te vergroten...
na 25 dagen eindelijk terug normaal wow was een maand stress maand depressie nog steeds heel heel soms wat somber maar ben terug mezelf 3 dagen geleden ben ik terug mezelf geworden dank jullie voor de hulp de dokter en de medicatie's hebben me terug gebracht NOOIT MEER mushrooms .
ik ben bijna klaar voor wat wiet ik wacht nog 2 weeken !!
ik voel me herboren na 1 maand zwaare depressie haha
heb terug zin in muziek terug geintresseerd in van alles dus ik ben weer terug dank jullie allemaal voor de hulp
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saynotodrugs zei:
ik fok me zelf op als ik lees dat het j jaren heeft geduurt om uit een depressie te geraken heel erg bedankt......
Klik om te vergroten...

...wauw. Ik probeer je een hoop ellende te besparen door kennis te delen. Maar deze reactie is voor mij een teken dat dat verspilde moeite is. Je doet er duidelijk geen reet mee. Een echte depressie is een bitch en als je daar mee op hebt moeten groeien wil je dat anderen besparen. Het was fijn geweest als je eerst gevraagd had hoe het zat voordat je me op respectloze wijze mededeelt dat je nu 'opgefokt' bent door mijn comment. Dat laatste doe je helemaal zelf door een foutief denkpatroon. Geef mij daar niet de schuld van.

Overigens als je ook maar enigszins de moeite had genomen mijn reacties goed te lezen had je begrepen dat het om een jarenlange periode ging waarin depressies telkens terug kwamen. Hoe dat gaat is voor iedereen anders. In mijn geval een paar weken/maanden depressief en dan ging het weer een tijdje goed totdat ik er plotseling achter kwam er wederom in te zitten. Dat is nu eenmaal mijn leven geweest voor een lange tijd. Nu is dat niet meer zo omdat ik mijn verantwoordelijkheid nam voor mijn gezondheid en keihard voor mijn eigen geluk heb gewerkt. Ik raad je aan hetzelfde te doen, de rest is aan jou.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Narayani zei:
Saynotodrugs zei:
ik fok me zelf op als ik lees dat het j jaren heeft geduurt om uit een depressie te geraken heel erg bedankt......
Klik om te vergroten...

...wauw. Ik probeer je een hoop ellende te besparen door kennis te delen. Maar deze reactie is voor mij een teken dat dat verspilde moeite is. Je doet er duidelijk geen reet mee. Een echte depressie is een bitch en als je daar mee op hebt moeten groeien wil je dat anderen besparen. Het was fijn geweest als je eerst gevraagd had hoe het zat voordat je me op respectloze wijze mededeelt dat je nu 'opgefokt' bent door mijn comment. Dat laatste doe je helemaal zelf door een foutief denkpatroon. Geef mij daar niet de schuld van.

Overigens als je ook maar enigszins de moeite had genomen mijn reacties goed te lezen had je begrepen dat het om een jarenlange periode ging waarin depressies telkens terug kwamen. Hoe dat gaat is voor iedereen anders. In mijn geval een paar weken/maanden depressief en dan ging het weer een tijdje goed totdat ik er plotseling achter kwam er wederom in te zitten. Dat is nu eenmaal mijn leven geweest voor een lange tijd. Nu is dat niet meer zo omdat ik mijn verantwoordelijkheid nam voor mijn gezondheid en keihard voor mijn eigen geluk heb gewerkt. Ik raad je aan hetzelfde te doen, de rest is aan jou.
Klik om te vergroten...
1 maand verder nu en voel nog steeds precies me zelf niet als vroeger voor de trip ik ben zo bang dat ik zo voor altijd ga blijven of voor maanden ik heb dus een depressie aan de mushrooms over gehouden maar soms kijk ik in de spiegel en ik weet wel dat ik het ben maar het is raar ik voel mezelf niet meer na die bad trip blijft dit kan dit blijven? ik had 7g mush magic op trouwens en is blijkbaar veel te veel voor een eerste keer? word ik terug mezelf?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Precies, het enige juiste antwoord op dit moment is: Ga nog een keer langs je huisarts!
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens, in plaats van telkens op internet naar de vervelende verhalen te zoeken kun je veel beter langs je huisarts.

Ik sluit het topic, alles is nu wel gezegd. Hopelijk doe je alsnog wat met de adviezen die hier gegeven zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."