Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad trip mushrooms

bad trip mushrooms

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Precies, het enige juiste antwoord op dit moment is: Ga nog een keer langs je huisarts!
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#2
MeejheM zei:
zijn psychologen vaker depressief dan gemiddeld? grappig.

hoe gaat het nu met je, saynotodrugs?

(wat een naam trouwens, ik voel me een beetje raar dat ik dat getyped heb :) )
Klik om te vergroten...
na 25 dagen eindelijk terug normaal wow was een maand stress maand depressie nog steeds heel heel soms wat somber maar ben terug mezelf 3 dagen geleden ben ik terug mezelf geworden dank jullie voor de hulp de dokter en de medicatie's hebben me terug gebracht NOOIT MEER mushrooms .
ik ben bijna klaar voor wat wiet ik wacht nog 2 weeken !!
ik voel me herboren na 1 maand zwaare depressie haha
heb terug zin in muziek terug geintresseerd in van alles dus ik ben weer terug dank jullie allemaal voor de hulp
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saynotodrugs zei:
ik fok me zelf op als ik lees dat het j jaren heeft geduurt om uit een depressie te geraken heel erg bedankt......
Klik om te vergroten...

...wauw. Ik probeer je een hoop ellende te besparen door kennis te delen. Maar deze reactie is voor mij een teken dat dat verspilde moeite is. Je doet er duidelijk geen reet mee. Een echte depressie is een bitch en als je daar mee op hebt moeten groeien wil je dat anderen besparen. Het was fijn geweest als je eerst gevraagd had hoe het zat voordat je me op respectloze wijze mededeelt dat je nu 'opgefokt' bent door mijn comment. Dat laatste doe je helemaal zelf door een foutief denkpatroon. Geef mij daar niet de schuld van.

Overigens als je ook maar enigszins de moeite had genomen mijn reacties goed te lezen had je begrepen dat het om een jarenlange periode ging waarin depressies telkens terug kwamen. Hoe dat gaat is voor iedereen anders. In mijn geval een paar weken/maanden depressief en dan ging het weer een tijdje goed totdat ik er plotseling achter kwam er wederom in te zitten. Dat is nu eenmaal mijn leven geweest voor een lange tijd. Nu is dat niet meer zo omdat ik mijn verantwoordelijkheid nam voor mijn gezondheid en keihard voor mijn eigen geluk heb gewerkt. Ik raad je aan hetzelfde te doen, de rest is aan jou.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Narayani zei:
Saynotodrugs zei:
ik fok me zelf op als ik lees dat het j jaren heeft geduurt om uit een depressie te geraken heel erg bedankt......
Klik om te vergroten...

...wauw. Ik probeer je een hoop ellende te besparen door kennis te delen. Maar deze reactie is voor mij een teken dat dat verspilde moeite is. Je doet er duidelijk geen reet mee. Een echte depressie is een bitch en als je daar mee op hebt moeten groeien wil je dat anderen besparen. Het was fijn geweest als je eerst gevraagd had hoe het zat voordat je me op respectloze wijze mededeelt dat je nu 'opgefokt' bent door mijn comment. Dat laatste doe je helemaal zelf door een foutief denkpatroon. Geef mij daar niet de schuld van.

Overigens als je ook maar enigszins de moeite had genomen mijn reacties goed te lezen had je begrepen dat het om een jarenlange periode ging waarin depressies telkens terug kwamen. Hoe dat gaat is voor iedereen anders. In mijn geval een paar weken/maanden depressief en dan ging het weer een tijdje goed totdat ik er plotseling achter kwam er wederom in te zitten. Dat is nu eenmaal mijn leven geweest voor een lange tijd. Nu is dat niet meer zo omdat ik mijn verantwoordelijkheid nam voor mijn gezondheid en keihard voor mijn eigen geluk heb gewerkt. Ik raad je aan hetzelfde te doen, de rest is aan jou.
Klik om te vergroten...
1 maand verder nu en voel nog steeds precies me zelf niet als vroeger voor de trip ik ben zo bang dat ik zo voor altijd ga blijven of voor maanden ik heb dus een depressie aan de mushrooms over gehouden maar soms kijk ik in de spiegel en ik weet wel dat ik het ben maar het is raar ik voel mezelf niet meer na die bad trip blijft dit kan dit blijven? ik had 7g mush magic op trouwens en is blijkbaar veel te veel voor een eerste keer? word ik terug mezelf?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Precies, het enige juiste antwoord op dit moment is: Ga nog een keer langs je huisarts!
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens, in plaats van telkens op internet naar de vervelende verhalen te zoeken kun je veel beter langs je huisarts.

Ik sluit het topic, alles is nu wel gezegd. Hopelijk doe je alsnog wat met de adviezen die hier gegeven zijn.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Door je proberen in te zien dat het op langere(en kortere) termijn meer oplevert dan de moeite die je er op dit moment in moet steken. Ik snap heel goed dat het allemaal maar lastig is enzo, misschien kun je iemand vragen om samen te gaan lopen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dieperliggende kwesties in de zin van dingen over jezelf en/of je leven die je liever niet wilt weten en dus hebt weggestopt. Psychedelica haalt dat naar boven.

Hoelang die gedachten blijven komen ligt eraan hoeveel aandacht je ze geeft.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
of je suicidale gedachten weggaan en wanneer kan niemand je vertellen. de beste kans op goede hulp is de psychische hulpverlening laten aanrukken. dat kun je doen door je verhaal aan je huisarts te vertellen. die zal je zeker serieus nemen.

ik denk dat het het belangrijkste nu is om hulp te zoeken, en dan bedoel ik professionals met netwerken etc.

op dit forum kunnen we je best ondersteunen, maar ik vind het belangrijk dat je hulp gaat zoeken.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Door je proberen in te zien dat het op langere(en kortere) termijn meer oplevert dan de moeite die je er op dit moment in moet steken. Ik snap heel goed dat het allemaal maar lastig is enzo, misschien kun je iemand vragen om samen te gaan lopen?
Klik om te vergroten...
dat is het juist ik heb niemand geen vrienden die ik vertrouw of me goed bij voel
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Je kunt ook dingen doen waar je geen zin in hebt, als je er dan na een paar weken beter door gaat voelen zal de zin vanzelf toenemen.
Klik om te vergroten...
en wat doe ik met deze zelfmoord gedachtes dit heb ik nog nooit gehad en heb ze nog steeds na 19 dagen na de bad trip? gaan deze weg en hoe?hoelang?
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
of je suicidale gedachten weggaan en wanneer kan niemand je vertellen. de beste kans op goede hulp is de psychische hulpverlening laten aanrukken. dat kun je doen door je verhaal aan je huisarts te vertellen. die zal je zeker serieus nemen.

ik denk dat het het belangrijkste nu is om hulp te zoeken, en dan bedoel ik professionals met netwerken etc.

op dit forum kunnen we je best ondersteunen, maar ik vind het belangrijk dat je hulp gaat zoeken.
Klik om te vergroten...
ik heb medicatie gekregen en heb alles uitgelegd aan mijn huisarts het gaat beter maar ik krijg soms weer angstaanvallen en ik heb nog steeds dus angst en ben nog steeds depressief soms voel ik me goed en soms slecht
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijd maakt over het algemeen veel heel na een zware trip, maar ik kan me voorstellen dat je daarvoor goeie begeleiding en geduld nodig hebt. Als je op momenten dat uitzicht even niet ziet doe je er goed aan om contact op te nemen met 113Online (telefoon 0900-0133 of https://www.113online.nl/), hier kun je gewoon 'praten' met mensen en dat lucht vaak al op.

Het lijkt me inderdaad, zoals MeejheM ook zegt, belangrijk om wel hulp te gaan zoeken. Een gesprek met een huisarts en een doosje medicijnen lijkt me in dit geval nogal een afwimpeling, vraag eens bij je huisarts om een doorverwijzing naar psycholoog of psychiater?

Sterkte!
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Tijd maakt over het algemeen veel heel na een zware trip, maar ik kan me voorstellen dat je daarvoor goeie begeleiding en geduld nodig hebt. Als je op momenten dat uitzicht even niet ziet doe je er goed aan om contact op te nemen met 113Online (telefoon 0900-0133 of https://www.113online.nl/), hier kun je gewoon 'praten' met mensen en dat lucht vaak al op.

Het lijkt me inderdaad, zoals MeejheM ook zegt, belangrijk om wel hulp te gaan zoeken. Een gesprek met een huisarts en een doosje medicijnen lijkt me in dit geval nogal een afwimpeling, vraag eens bij je huisarts om een doorverwijzing naar psycholoog of psychiater?

Sterkte!
Klik om te vergroten...
kijk nu ineens uit het niets voel ik me weer goed ??? en dank je voor jullie hulp het doet echt super goed!
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Tijd maakt over het algemeen veel heel na een zware trip, maar ik kan me voorstellen dat je daarvoor goeie begeleiding en geduld nodig hebt. Als je op momenten dat uitzicht even niet ziet doe je er goed aan om contact op te nemen met 113Online (telefoon 0900-0133 of https://www.113online.nl/), hier kun je gewoon 'praten' met mensen en dat lucht vaak al op.

Het lijkt me inderdaad, zoals MeejheM ook zegt, belangrijk om wel hulp te gaan zoeken. Een gesprek met een huisarts en een doosje medicijnen lijkt me in dit geval nogal een afwimpeling, vraag eens bij je huisarts om een doorverwijzing naar psycholoog of psychiater?

Sterkte!
Klik om te vergroten...
en wat bedoel je met een afwimpeling?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oke. dat stukje heb ik misschien niet helemaal goed verwoord. In eerste instantie kan het (als arts) best logisch zijn om iemand met dergelijke klachten niet door te verwijzen. Maar als je na ~19 dagen nog een keer wat laat horen (ik neem aan dat je iets afgesproken hebt over een statusupdate?), klinkt het voor mij als niet-huisarts best raar om dan iemand niet door te verwijzen.

Maar misschien zie ik dit ook wel verkeerd, ik ben ten slotte geen huisarts. Zijn hier andere meningen over?
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fool zei:
Oke. dat stukje heb ik misschien niet helemaal goed verwoord. In eerste instantie kan het (als arts) best logisch zijn om iemand met dergelijke klachten niet door te verwijzen. Maar als je na ~19 dagen nog een keer wat laat horen (ik neem aan dat je iets afgesproken hebt over een statusupdate?), klinkt het voor mij als niet-huisarts best raar om dan iemand niet door te verwijzen.

Maar misschien zie ik dit ook wel verkeerd, ik ben ten slotte geen huisarts. Zijn hier andere meningen over?
Klik om te vergroten...
hoe komt het dat ik precies mezelf niet meer ben of me heel anders voel ? gaat dit weg?
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saynotodrugs zei:
Fool zei:
Oke. dat stukje heb ik misschien niet helemaal goed verwoord. In eerste instantie kan het (als arts) best logisch zijn om iemand met dergelijke klachten niet door te verwijzen. Maar als je na ~19 dagen nog een keer wat laat horen (ik neem aan dat je iets afgesproken hebt over een statusupdate?), klinkt het voor mij als niet-huisarts best raar om dan iemand niet door te verwijzen.

Maar misschien zie ik dit ook wel verkeerd, ik ben ten slotte geen huisarts. Zijn hier andere meningen over?
Klik om te vergroten...
hoe komt het dat ik precies mezelf niet meer ben of me heel anders voel ? gaat dit weg?
ik heb ook heel soms de indruk als ik in de spiegel kijk dat ik het niet ben ,maar dit is dan wel echt heel soms mishcien zijn het de gedachte
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe dat allemaal precies ontstaat durf ik niet te zeggen, of het weg gaat durf ik ook niet te zeggen . Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met je huisarts voor een vervolgafspraak, ik denk dat deze je meer en beter kan helpen dan wij hier. :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na alles wat door te lezen heb je wel een heftige ervaring gehad die lang blijft nazinderen. Laat het heel goed opvolgen door je arts. Concentreer je op al het positieve en filter alle negatieve dingen even weg. Zeker weten dat er ook positieve dingen zijn in jou leven. Laat je niet leiden door de wisselingen in je stemming. Zeg niet "ik voel me nu weer goed en dan weer slecht. Zeg en denk dat je positief moet blijven ook al voel je jou even niet zo lekker in je vel. Houd de ervaring niet meer in gedachte en de paniek die er bij komt zien. Hopelijk herstel je sneller dan je zelf verwacht!!
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tekzor668 zei:
Na alles wat door te lezen heb je wel een heftige ervaring gehad die lang blijft nazinderen. Laat het heel goed opvolgen door je arts. Concentreer je op al het positieve en filter alle negatieve dingen even weg. Zeker weten dat er ook positieve dingen zijn in jou leven. Laat je niet leiden door de wisselingen in je stemming. Zeg niet "ik voel me nu weer goed en dan weer slecht. Zeg en denk dat je positief moet blijven ook al voel je jou even niet zo lekker in je vel. Houd de ervaring niet meer in gedachte en de paniek die er bij komt zien. Hopelijk herstel je sneller dan je zelf verwacht!!
Klik om te vergroten...
ik krijg niets meer positief in mijn leven alles lijkt zo zwart als of niets beter gaat gaan ik ben naar de dokter geweest en heb medicatie gekregen maar ben nog steeds depressief en angstig na 22 dagen ...ik heb geen intresses meer in wat ik vroeger leuk vond bv naar een serie kijken een comedy enige dat ik nog leuk vind is een spel spelen maar dat wil ik niet eens doen.
ik ben al 22 dagen thuis en ga amper buiten omdat het mij niet meer intreseerd net zoals weg gaan met vrienden ik voel me in de put en ben bang dat ik mezelf zeer hard beshadigt ik ben degelijk heel erg depressief en soms voel ik me weer een beetje goed wat me nog meer ergert.
ik vind echt niets leuk meer.
WAT MOET IK DOEN ben echt waar super negatief en vind niets positief omdat ik veel stress heb omdat mijn leven niet echt positief loop.
bijna alles wat ik leuk vond vroeger vind ik nu niet meer leuk en ben super bang dat ik zo voor de rest van mijn leven ga blijven..
ik geraak ook niet onstappenen.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."