Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWijs om te experimenteren met psychedelica?

Wijs om te experimenteren met psychedelica?

80 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat aya (doorgaans) onder goede begeleiding gedaan wordt. En het heeft een nog expliciter therapeutisch vermogen.
(Mijn motivatie in t heel kort)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
dacide zei:
Omdat aya (doorgaans) onder goede begeleiding gedaan wordt. En het heeft een nog expliciter therapeutisch vermogen.
(Mijn motivatie in t heel kort)
Klik om te vergroten...
Onder begeleiding kan ik inkomen. Alhoewel ik dat persoonlijk niet zozeer nodig vind, kan het voor een eerste keer wel goed zijn om begeleiding te hebben.

Maar persoonlijk denk ik dat psilo net zo'n therapeutische potentie heeft als aya mits je het met dezelfde intentie gebruikt.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
dacide zei:
Ik heb ervaring met ayahuasca.
Ondanks dat dit toch wel tot een van de heftigere (Dan wel heftigste) middelen behoort, wilde ik je juist dit aanraden ipv truffels/paddo's.

Echter, dan wel op een vertrouwde plek met mensen die weten wat ze doen (bv bij Om-Mij in Doetinchem). Als je je houdt aan de voedingsvoorschriften (echt doen!!!! Ik kan dit niet genoeg benadrukken. HOUD JE AAN DE VOEDSEL VOORSCHRIFTEN!!!)
dan kan er eigenlijk niets mis gaan. Je krijgt wat je aan kunt, niet meer. Moeder Ayahuasca weet wat goed voor je is.

Ayahuasca kan een levensveranderend middel zijn. Voor mij is er heel duidelijk een leven voor de aya, en een leven na de aya. Ik hoop dat je een prachtige tijd tegemoet gaat.
Klik om te vergroten...

Hey! Fijn dat je reageert. De trip is uitgesteld, ben een beetje afhankelijk van mijn neef. Hij is de initiator en heeft dit een stuk of 10x gedaan. We willen dit bij een specifiek persoon gaan doen, zijn naam is Arno Adelaars (weet niet of dit je wat zegt?), hij schijnt van de hoed en de rant te weten. Deze ceremonie duurt 2 dagen en dit is ergens in de bossen. Het punt is dat hij volgeboekt zit de komende weken/maanden, maar hoop binnen 3 maanden toch wel dit avontuur aan te gaan.

Ben de laatste tijd wat minder gezond aan het leven. Ik geniet enorm van dit fijne weer, maar dat zorgt er ook voor dat ik de laatste tijd wat meer biertjes drink. 2 weken geleden (incidenteel) coke gesnoven. Allemaal niet bevoordelijk voor mijn herstel, maar wel leuk!

Zodra ik een exacte datum heb, en ik denk wel dat ik dit minimaal een maand van te voren te horen krijg, probeer ik zeker rekening te houden met mijn levensstijl.

Ik moet zeggen dat ik er erg naar uitkijk. Heb werkelijk geen idee wat me te wachten staat, maar mijn gevoel zegt me dat het een hele speciale ervaring gaat worden!
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Onder begeleiding kan ik inkomen. Alhoewel ik dat persoonlijk niet zozeer nodig vind, kan het voor een eerste keer wel goed zijn om begeleiding te hebben.

Maar persoonlijk denk ik dat psilo net zo'n therapeutische potentie heeft als aya mits je het met dezelfde intentie gebruikt.
Klik om te vergroten...

Ik kan me herinneren dat je zei geen ervaring te hebben Ayahuasca. Ik ben een rookie hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als je geen ervaring hebt met dit middel, hoe kan je er dan een oordeel over vellen? Of lijkt het allemaal op elkaar?

Ik wil niet bijdehand overkomen, dus mocht ik zo overkomen, vergeef me.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elpee zei:
zijn naam is Arno Adelaars (weet niet of dit je wat zegt?)
Klik om te vergroten...
DIe is heel bekend, ook al vaker op tv geweest bij oa spuiten en slikken. Ik wist niet dat hij ook ceremonies begeleidde, interessant in ieder geval.

Elpee zei:
Ik kan me herinneren dat je zei geen ervaring te hebben Ayahuasca. Ik ben een rookie hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als je geen ervaring hebt met dit middel, hoe kan je er dan een oordeel over vellen? Of lijkt het allemaal op elkaar?
Klik om te vergroten...
Klopt dat ik nog geen aya gedaan heb, dus kan er inderdaad niet volledig een oordeel over vellen. Heb wel veel ervaring met changa, wat een rookbare variant is van aya waardoor ik denk ik wel een klein beetje een beeld heb van de potentie van aya.

Verder heb ik inmiddels 15 verschillende psychedelica geprobeerd en in totaal zo'n 40 a 50 keer getript. Niet alle middelen die ik gebruikt heb waren sterk genoeg om echt diep mee te gaan, maar de middelen die wel sterk genoeg waren hebben mij allemaal op vergelijkbare plekken gebracht. Mijn ervaring is dat het middel wel een beetje belangrijk is, maar dat je mindset echt vele malen belangrijker is. Hoe meer ik trip, hoe makkelijker ik ook in hele diepe trip staten kom.

Ik wil aya echt heel graag nog eens proberen, maar ik geloof niet dat het de heilige graal is als het op trippen aankomt zoals wel vaak wordt gezegd. Waardoor mensen makkelijker diep gaan met aya komt voor een groot deel denk ik ook gewoon door de hele ceromonie eromheen en vooral de mindset van mensen die het gaan doen. Mensen gaan aya doen om zichzelf te helen, mensen gaan vaak LSD of psilo doen voor de fun. Uiteraard geven ze door zo'n verschillende benadering dan een hele andere ervaring. Maar als je met dezelfde intenties LSD of psilo zou doen of in een vergelijkbare setting, dan ben ik ervan overtuigd dat dit je op een vergelijkbare plek brengt als aya.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
DIe is heel bekend, ook al vaker op tv geweest bij oa spuiten en slikken. Ik wist niet dat hij ook ceremonies begeleidde, interessant in ieder geval.


Klopt dat ik nog geen aya gedaan heb, dus kan er inderdaad niet volledig een oordeel over vellen. Heb wel veel ervaring met changa, wat een rookbare variant is van aya waardoor ik denk ik wel een klein beetje een beeld heb van de potentie van aya.

Verder heb ik inmiddels 15 verschillende psychedelica geprobeerd en in totaal zo'n 40 a 50 keer getript. Niet alle middelen die ik gebruikt heb waren sterk genoeg om echt diep mee te gaan, maar de middelen die wel sterk genoeg waren hebben mij allemaal op vergelijkbare plekken gebracht. Mijn ervaring is dat het middel wel een beetje belangrijk is, maar dat je mindset echt vele malen belangrijker is. Hoe meer ik trip, hoe makkelijker ik ook in hele diepe trip staten kom.

Ik wil aya echt heel graag nog eens proberen, maar ik geloof niet dat het de heilige graal is als het op trippen aankomt zoals wel vaak wordt gezegd. Waardoor mensen makkelijker diep gaan met aya komt voor een groot deel denk ik ook gewoon door de hele ceromonie eromheen en vooral de mindset van mensen die het gaan doen. Mensen gaan aya doen om zichzelf te helen, mensen gaan vaak LSD of psilo doen voor de fun. Uiteraard geven ze door zo'n verschillende benadering dan een hele andere ervaring. Maar als je met dezelfde intenties LSD of psilo zou doen of in een vergelijkbare setting, dan ben ik ervan overtuigd dat dit je op een vergelijkbare plek brengt als aya.
Klik om te vergroten...

Ok, dit verklaart inderdaad. Ik geloof ook dat de juiste mindset allesbepalend is. Ergens ben ik altijd een beetje huiverig geweest voor psychedelica, omdat ik mezelf ook niet vetrouwde. Nu zit ik in een fase van m'n leven dat ik stukje bij beetje wat stabieler word en wat meer durf los te laten. Ik ben nu vooral erg benieuwd!

Wat overigens wel grappig is; Toen ik tegen mijn vader zei dat ik deze ceremonie ging bijwonen vond ie het prima en moedigde hij me juist aan dit te gaan doen. Vervolgens vroeg ik hem hoe hij tegen een middel als LSD aankeek. Zijn antwoord hierop was vrij negatief. LSD was heeeeel slecht, in zijn ogen. Grappig zijn de onwetenden (hier schaar ik mezelf op dit moment overigens ook onder).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elpee zei:
LSD was heeeeel slecht, in zijn ogen.
Klik om te vergroten...
Kun je hem niet echt kwalijk nemen helaas. LSD is echt jaren zwart gemaakt door de Amerikaanse overheid, terwijl het echt een magisch middel is wat ook nog eens ontzettend veel therapeutische potentie heeft.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik sluit me bij jullie aan: de mindset is bijna allesbepalend. Dat elk psychedelicum je naar een totaal andere wereld of state of mind zou brengen vind ik een heel raar idee. Wat ik denk dat er gebeurd, is dat uiteindelijk dezelfde plek/state of mind bereikt kan worden via vele verschillende wegen. Ik geloof ook niet in bepaalde substanties die heilig zouden zijn en anderen niet. Het is de realiteit zelf die heilig is. Dat wat er is voorbij alle tegenstellingen. De essentie, die we allemaal zijn. Wat een concept als 'moeder ayahuasca' doet, is weer meer verdeling brengen.

Ook ik heb geen ervaring met ayahuasca. Maar de aard van mijn ervaringen met psilocybine, lsd en zelfs meditatie is zo, dat hoe dieper je gaat, hoe meer het op hetzelfde uit lijkt te komen. Alsof verschillende substanties verschillende lenzen zijn om te kijken naar hetzelfde fenomeen. Ik heb bijvoorbeeld ook nooit DMT gedaan, maar op de een of andere manier weet ik dat ik contact heb gehad met de entiteiten die beschreven worden in DMT trip reports. Ik "zie" ze soms in mijn psilo trips. Nou ja, het is niet echt zien, maar er is communicatie met ze en ze hebben een niet te ontkennen aanwezigheid. Ze leven als het ware in onze intuïtie of zijn onze intuïtie. Wat ze communiceren is niet kennis, maar een direct intuïtief weten. En de taal waarmee gecommuniceerd wordt is liefde. Ik ben er vrij overtuigd van dat dit dezelfde entiteiten zijn beschreven bij DMT. Misschien dat het er ooit nog een keer van komt en ik dit kan bevestigen. :confused:mile:
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Onder begeleiding kan ik inkomen. Alhoewel ik dat persoonlijk niet zozeer nodig vind, kan het voor een eerste keer wel goed zijn om begeleiding te hebben.
Maar persoonlijk denk ik dat psilo net zo'n therapeutische potentie heeft als aya mits je het met dezelfde intentie gebruikt.
Klik om te vergroten...

Zo, ik zit achter een pc, kan ik wat makkelijker typen dan gisteren via gsm.

De specifieke reden dat ik aya aanraadde, was omdat de TS aangaf in zijn post last te hebben van diverse mentale problemen. Op het moment dat je dan (doorgaans) paddo's gaat gebruiken, doe je dat veelal gewoon thuis, of in een bos of what so ever. Gelet op de mentale toestand, zou dit problemen op _kunnen_ leveren. Je weet immers niet hoe de uitwerking is.

Ga je dan naar een aya groepsceremonie, dan weet je in ieder geval dat je op een veilige afgeschermde plek zit, met begeleiding als het mis dreigt te gaan.

Daarnaast kom je (mede dankzij de setting) ook eerder op een therapeutisch effect.

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens (althans dat denk ik) als je zegt dat je met Psilo een zelfde (Soort) effect kunt bereiken. Ik geloof ook niet dat aya per definitie de heilige graal is op gebied van psychedelica. Maar intens in het zeker!
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb alleen je oorspronkelijke bericht gelezen en verzaakt de reacties daarop te lezen, dus mogelijk overlapt dit. Zie het dan maar gewoon als bevestiging en anders als een nieuw inzicht.

Uit je verhaal komt voor mij naar voren dat je nog een hoop verbeteringen aan kan brengen in je leven. Je zegt dat je wel steeds iets stabieler raakt, waarmee je volgens mij vooral doelt op het niet langer depressief zijn en niet langer klaar zijn met het leven. Dat is iets anders dan dat je ook echt gelukkig bent of gewerkt hebt aan alle problemen waarmee je bent geconfronteerd in je leven. Je zegt bijvoorbeeld dat je waarschijnlijk geconfronteerd bent met meerdere situaties die tot trauma's hebben geleid, maar dat die toch wel weer weg gaan. Als jij een posttraumatische stress stoornis hebt, dan gaat die niet doodleuk vanzelf weg. Het is zaak om te analyseren wat er is gebeurd, te leren begrijpen wat je is overkomen en mogelijk middels therapeutische begeleiding die ervaringen opnieuw op te doen, zodat je ze volledig kunt verwerken door de emoties die je op die momenten gevoeld hebt wel aan te kunnen. Dat gaat wat dieper dan het op het eerste gezicht lijkt. Je hebt naar mijn inziens duidelijk ook bepaalde verbeterpunten aan te brengen in je karakter. Je zegt dat je het wel prima vindt dat je geen direct contact met mensen maakt omdat je dat toch al moeilijk vindt, en dat het je bevalt dat mensen geen vertrouwen in je hebben. Dat is naar mijn mening niet echt gezond voor je functioneren en juist iets waar je aan zal moeten werken als je de wereld in al haar complexheid het hoofd wil kunnen bieden.

Psychedelica kan op verschillende manieren helpen als je de juiste mindset hebt voorafgaand aan het aangaan van een psychedelische ervaring. Uit je bericht blijkt dat je best sceptisch bent, wat natuurlijk logisch is als je een narcistische persoonlijkheid hebt; jouw percepties zijn belangrijker en meer waar dan die van anderen. Ik vraag me af of je met een open mind een psychedelische ervaring aan kunt gaan. Daarbij denk ik gewoon dat het zaak is om op eigen kracht of met therapeutische hulp je sociale vaardigheden te verbeteren en je trauma's te verwerken. Waarom zou je aan de psychedelica gaan als je geest nog steeds troubled is? Ik raad het persoonlijk af, denk dat het belangrijker is om op een nuchtere manier je karakter aan te pakken, zelfvertrouwen op te bouwen en een sterke persoonlijkheid te krijgen die maakt dat je weinig gevaar loopt om je toevlucht in drugs te zoeken. Ik zeg niet dat je dat doet overigens, maar dat zou makkelijk voor kunnen komen met het verleden wat je beschrijft.

Denk overigens niet dat ik vanaf mijn high horse loop te oordelen hoor, dit komt misschien hard over maar ik ben net zo hard en direct tegen mezelf. Ik ben zelf ook een man van 26 die parttime online pokert, die een moeizaam verleden heeft en zijn potentieel tot zijn 23e kapot heeft gemaakt. Niet zo'n moeizaam verleden als het jouwe vermoed ik, maar ik heb ook nu nog demonen die ik moet bestrijden en met name groei die ik van mezelf moet doorlopen om een sterker persoon te worden. Ik ben van mening dat daar eerst de focus op moet liggen en dat daarna gekeken kan worden naar wat voor mooie ervaringen je verder uit psychedelica kan halen om bepaalde inzichten op te doen.

Take care. :grinning:
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sally Tessio zei:
Heb alleen je oorspronkelijke bericht gelezen en verzaakt de reacties daarop te lezen, dus mogelijk overlapt dit. Zie het dan maar gewoon als bevestiging en anders als een nieuw inzicht.

Uit je verhaal komt voor mij naar voren dat je nog een hoop verbeteringen aan kan brengen in je leven. Je zegt dat je wel steeds iets stabieler raakt, waarmee je volgens mij vooral doelt op het niet langer depressief zijn en niet langer klaar zijn met het leven. Dat is iets anders dan dat je ook echt gelukkig bent of gewerkt hebt aan alle problemen waarmee je bent geconfronteerd in je leven. Je zegt bijvoorbeeld dat je waarschijnlijk geconfronteerd bent met meerdere situaties die tot trauma's hebben geleid, maar dat die toch wel weer weg gaan. Als jij een posttraumatische stress stoornis hebt, dan gaat die niet doodleuk vanzelf weg. Het is zaak om te analyseren wat er is gebeurd, te leren begrijpen wat je is overkomen en mogelijk middels therapeutische begeleiding die ervaringen opnieuw op te doen, zodat je ze volledig kunt verwerken door de emoties die je op die momenten gevoeld hebt wel aan te kunnen. Dat gaat wat dieper dan het op het eerste gezicht lijkt. Je hebt naar mijn inziens duidelijk ook bepaalde verbeterpunten aan te brengen in je karakter. Je zegt dat je het wel prima vindt dat je geen direct contact met mensen maakt omdat je dat toch al moeilijk vindt, en dat het je bevalt dat mensen geen vertrouwen in je hebben. Dat is naar mijn mening niet echt gezond voor je functioneren en juist iets waar je aan zal moeten werken als je de wereld in al haar complexheid het hoofd wil kunnen bieden.

Psychedelica kan op verschillende manieren helpen als je de juiste mindset hebt voorafgaand aan het aangaan van een psychedelische ervaring. Uit je bericht blijkt dat je best sceptisch bent, wat natuurlijk logisch is als je een narcistische persoonlijkheid hebt; jouw percepties zijn belangrijker en meer waar dan die van anderen. Ik vraag me af of je met een open mind een psychedelische ervaring aan kunt gaan. Daarbij denk ik gewoon dat het zaak is om op eigen kracht of met therapeutische hulp je sociale vaardigheden te verbeteren en je trauma's te verwerken. Waarom zou je aan de psychedelica gaan als je geest nog steeds troubled is? Ik raad het persoonlijk af, denk dat het belangrijker is om op een nuchtere manier je karakter aan te pakken, zelfvertrouwen op te bouwen en een sterke persoonlijkheid te krijgen die maakt dat je weinig gevaar loopt om je toevlucht in drugs te zoeken. Ik zeg niet dat je dat doet overigens, maar dat zou makkelijk voor kunnen komen met het verleden wat je beschrijft.

Denk overigens niet dat ik vanaf mijn high horse loop te oordelen hoor, dit komt misschien hard over maar ik ben net zo hard en direct tegen mezelf. Ik ben zelf ook een man van 26 die parttime online pokert, die een moeizaam verleden heeft en zijn potentieel tot zijn 23e kapot heeft gemaakt. Niet zo'n moeizaam verleden als het jouwe vermoed ik, maar ik heb ook nu nog demonen die ik moet bestrijden en met name groei die ik van mezelf moet doorlopen om een sterker persoon te worden. Ik ben van mening dat daar eerst de focus op moet liggen en dat daarna gekeken kan worden naar wat voor mooie ervaringen je verder uit psychedelica kan halen om bepaalde inzichten op te doen.

Take care. :grinning:
Klik om te vergroten...

Hey, ook jij bedankt voor je visie. Ik vind het juist fijn dat je er een kritische blik op werpt, dus dont worry. Ik ben me ervan bewust dat het een bepaald risico met zich meebrengt om nu te experimenteren met dit soort middelen. Maar heb het gevoel dat ik hier klaar voor ben. Je moet weten dat ik met mezelf een hoop gesprekken heb gevoerd, wie weet ben ik een beetje mijn eigen therapeut geweest, wat tegelijkertijd natuurlijk een beetje gevaarlijk is, aangezien ik alleen kan oordelen vanuit mijn eigen perceptie.

Anyway, ik heb het idee dat ik mijn problematiek redelijk onder ogen zie op het moment. Ongeveer een jaar geleden ben ik met een psycholoog gaan praten en ik kwam al snel tot de conclusie dat dit geen effect op me had. Heb EMDR-therapie gehad, hier werd ik hier eerlijk gezegd een beetje lacherig van. De setting, de vragen, het op mezelf focussen en bij de les blijven; het werkte niet voor me.

Ik kan mezelf prima confronteren, maar ik voel niet de behoefte dit met een ander te delen. Dat heeft ongetwijfeld te maken met angst en wantrouwen, maar juist daarom lijkt dit nu de perfecte stap voor me te zijn. Met mijn problemen heb ik nu wel gedeald, het is nu de kunst mijn hoofd op een ander spoor te zetten. Het gaat op dit moment overigens redelijk met me. Ben een stuk socialer ingesteld en heb minder last van mijn eigen negativiteit. Dit heeft ongetwijfeld met het weer te maken, ook zal de alcohol hieraan bijdragen. Het is niet dat ik altijd een ‘’socially awkward’’ persoon ben geweest, integendeel in essentie ben ik juist sociaal ingesteld. Dat is ook de reden dat ik me de afgelopen jaren zo verdomd eenzaam heb gevoeld. Ik miste dit enorm, tegelijkertijd durfde ik niet naar buiten. Zit je dan, in je mentale gevangenis. Toch heeft deze periode me zeker wat opgeleverd. Nu heb ik het idee dat het stukje bij beetje terug aan het komen is.

Het toeval wilde dat ik dit topic had geopend en dat mijn neef serieus een paar dagen later uit het niets vroeg of ik met hem zo'n sessie wilde bijwonen, omdat ook hij het idee had dat dit een positief effect op me kon hebben. Wie weet waai ik een beetje met de wind mee, mijn gevoel zegt dat het goed zit.

Ik ben me ervan bewust dat mijn problemen niet van het 1 op te ander moment opgelost zullen zijn. Ik voel dat ik wellicht iets te opportunistisch redeneer op het moment. Maar ach, laat maar komen.. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
dacide zei:
Voor de rest ben ik het helemaal met je eens (althans dat denk ik) als je zegt dat je met Psilo een zelfde (Soort) effect kunt bereiken. Ik geloof ook niet dat aya per definitie de heilige graal is op gebied van psychedelica. Maar intens in het zeker!
Klik om te vergroten...
Ah ok, dan zeggen we eigenlijk hetzelfde. Was ook vooral benieuwd naar je redenen waarom je dit zo aanraadde, nu snap ik wat je zegt.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#13
Elpee zei:
...
Klik om te vergroten...
Chill dat je die feedback neemt voor wat het is en er geen persoonlijke aanval achter zoekt. Heel veel succes in ieder geval, hopelijk pakt het allemaal uit zoals je wilt!
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sally Tessio zei:
Chill dat je die feedback neemt voor wat het is en er geen persoonlijke aanval achter zoekt. Heel veel succes in ieder geval, hopelijk pakt het allemaal uit zoals je wilt!
Klik om te vergroten...

Thanks man! Heb jij trouwens ervaring met psychedelica en zoja wat voor effect had het op jou?
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#15
Elpee zei:
Thanks man! Heb jij trouwens ervaring met psychedelica en zoja wat voor effect had het op jou?
Klik om te vergroten...
https://drugsforum.nl/threads/overdosering-ketamine-spoedeisende-hulp.60644/#post-1224338

Enigste ervaring die ik heb. :tearsofjoy:

Wil absoluut nog experimenteren met psychedelica, maar voorlopig maar even niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sally Tessio zei:
Enigste ervaring die ik heb. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Keta is geen psychedelica he, maar een dissociatief. Beide zijn tripmiddelen, maar wel met hele andere effecten.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sally Tessio zei:
https://drugsforum.nl/threads/overdosering-ketamine-spoedeisende-hulp.60644/#post-1224338

Enigste ervaring die ik heb. :tearsofjoy:

Wil absoluut nog experimenteren met psychedelica, maar voorlopig maar even niet.
Klik om te vergroten...

Ha! Was dat tripreport van jou?! Ik heb het vol bewondering gelezen een aantal weken geleden. Wat een verhaal! :laughing:
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Keta is geen psychedelica he, maar een dissociatief. Beide zijn tripmiddelen, maar wel met hele andere effecten.
Klik om te vergroten...
Pffft, moet toch eens mijn drugskennis wat opschroeven. Thanks, goed om te weten.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sally Tessio zei:
Pffft, moet toch eens mijn drugskennis wat opschroeven. Thanks, goed om te weten.
Klik om te vergroten...
Dit is wel een goede plek om te beginnen als het om trip middelen gaat.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
In september is het zover! Spannend, maar heel veel zin in!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."