#1
Alsof de duvel ermee speelt! Zojuist sprak ik mijn neef die ik al zeker 6 jaar niet gesproken heb. Hij vroeg me om binnenkort wat te drinken en stelde me snel nadien voor een Ayahuasca-ceremonie van 2 dagen te beleven ergens in de bossen. Ik was meteen getriggerd en hoefde er niet lang over na te denken. Zojuist ingeschreven en ergens in juni is het zover.
Nu heb ik Ayahuasca nog niet voorbij zien komen hier in dit topic. Wat is jullie mening hierover? Is het een geschikt tripmiddel voor de eerste keer?
Had niet verwacht dat ik al zo snel een opening kon vinden om te kunnen trippen. Een verrassende twist op deze grauwe zaterdag!
Nu heb ik Ayahuasca nog niet voorbij zien komen hier in dit topic. Wat is jullie mening hierover? Is het een geschikt tripmiddel voor de eerste keer?
Had niet verwacht dat ik al zo snel een opening kon vinden om te kunnen trippen. Een verrassende twist op deze grauwe zaterdag!