Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWauw Drugslab over San Pedro

Wauw Drugslab over San Pedro

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doen ze het daar wel effectief want meesten denken dat ze het faken. Ga deze straks es zien.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze kunnen de chemische structuur van speed niet eens maken.
Fucking methyl group omgedraaid met de amine...

How df moet ik gun vertrouwen als ze nog niet eens iets van google kunnen overtekenen?

En Dan spreek ik nog niet eens over de keer dat ze dxm syroop zat te drinken met acetaminophen in it...

Ps.
Ik merk echt dat ik veel teveel engels gebruik lmao acetaminophen...
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Benzoboss zei:
Ze kunnen de chemische structuur van speed niet eens maken.
Fucking methyl group omgedraaid met de amine...

How df moet ik gun vertrouwen als ze nog niet eens iets van google kunnen overtekenen?

Dat had zijn dood kunnen zijn..

En Dan spreek ik nog niet eens over de keer dat ze dxm syroop zat te drinken met acetaminophen in it...

Ps.
Ik merk echt dat ik veel teveel engels gebruik lmao acetaminophen...
Klik om te vergroten...
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
stomme eend zei:
(Behalve dan dat ik vind dat ze een manier van praten heeft die me na een tijdje beetje irriteert, een aangeleerd accentje of zo?)
Klik om te vergroten...

Ja, een beetje als een klein kind, vind ik ook minder haha!
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekZ zei:
Mensen in mijn omgeving die de filmpjes ook bekijken. Ze vinden het bij elke drugs wat luchtig en gezellig voorgesteld terwijl bepaalde ervaringen met een specifiek middel toch een heel andere kant uit kunnen gaan.
Klik om te vergroten...

Dan 'moeten' ze even de Salvia aflevering kijken :fearscream:

Roze olifant zei:
Nellie is zo leuk. Sowieso mijn girl crush. <3
Klik om te vergroten...

Haha ja I feel you :hearteyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja drugslab, soms heel interessant vaak totaal niet boeiend en zelden echt informatief. Uiteindelijk is het gewoon vermaak wat ze maken, want de voorlichting die ze geven is sowieso erg karig en klopt ook vaak genoeg niet. Uiteraard moeten ze er natuurlijk wel een voorlichting etiket op plakken om dit van staatsgeld te kunnen maken. Ik zie het vooral als een programma waarin 3 nogal naieve en onervaren personen voor de camera met drugs gaan experimenteren.

KropSla zei:
Grappig hoe er aan de ene kant afgegeven wordt op dat de tripphone 'te saai' is en anderzijds gevonden lijkt te worden dat het programma teveel draait om vermaak / niet wetenschappelijk genoeg is.
Klik om te vergroten...
Haha nogal paradoxaal inderdaad. Alhoewel ik de tripphone ook wel een beetje een trieste vertoning vond eigenlijk, maar dat komt denk ik meer door de mensen die belden en vrijwel niks bijzonders te melden hadden of dit gewoon weg niet konden verwoorden. En ook de slechte interview skills van de presentatoren natuurlijk.

KropSla zei:
Bijzonder persoon is Nellie, ik vind haar vaak zo zachtaardig overkomen en ook zo open en kwetsbaar. Daarmee misschien weer heel 'sterk' juist, om dat te durven voor zo'n groot publiek. Mooi.
Klik om te vergroten...
Ik vind dat ook bewonderenswaardig als ik heel eerlijk ben. Sowieso zou ik liever al geen drugs voor de camera gebruiken, maar als ik daar schijt aan zou hebben weet ik niet of ik er op zit te wachten om psychedelica voor de camera te nemen. Je komt in zo'n kwetsbare staat terecht dat het me lastig lijkt om je echt aan de trip over te geven. Respect voor Nellie, vind haar ook de enige die dat echt doet. Die anderen proberen toch nog meer een showtje op te houden lijkt het. Nellie is gewoon leuk ja en eigenlijk de enige reden dat ik het soms kijk, vind de rest nooit zo boeiend.

PsyTekZ zei:
Doen ze het daar wel effectief want meesten denken dat ze het faken. Ga deze straks es zien.
Klik om te vergroten...
Als je dit filmpje bekijkt kun je een paar keer aan haar gezicht heel duidelijk zien dat ze psychedelica opheeft, dan zou ze wel een extreem goede acteur moeten zijn.

PsyTekZ zei:
Mensen in mijn omgeving die de filmpjes ook bekijken. Ze vinden het bij elke drugs wat luchtig en gezellig voorgesteld terwijl bepaalde ervaringen met een specifiek middel toch een heel andere kant uit kunnen gaan.
Klik om te vergroten...
Kropsla noemde al de Salvia aflevering inderdaad. Maar vaak zie ik ze vrij lage doseringen pakken, waardoor het ook allemaal wat luchtiger blijft natuurlijk.

Wat ik dan wel weer grappig vind is dat ik ze bij het afwegen al vaker heb horen zeggen dat zij aan de iets hogere kant gaan zitten want zij zijn ervaren trippers. Eh na een paar trips ben je echt nog niet ervaren en dat blijkt ook wel als je ziet hoe heftig ze soms reageren. Nu ook weer, ze zegt ergens van jeetje het is het wel heftig hoor alles beweegt en ik zit heel erg in mijn hoofd. Ja duh, dat is wat psychedelica doen... Niet erg hoor, maar bevestigd wel dat ze zeker geen ervaren trippers zijn.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat viel mij ook op, dat ze zo onder de indruk was van dat alles zo bewoog. Nou weet ik natuurlijk niet hóe zeer het bewoog maar over het algemeen is dat wel een gegeven dat je na een paar ervaringen wel (her)kent. Ze heeft bv toch ook wel paddo's gedaan dacht ik? Ik kan me geen paddotrip zonder bewegende muren/ planten/ grond/ plafond voorstellen:upsidedown:
m
melvin7879Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wouw dit is de eerste keer dat ik een volledige aflevering heb gekeken. en wat ontroerend, en focking fet! ga ik zeker doen en ook met zoon tripzitter! heeft iemand er ervaring mee, zo ja hoe was joun ervaring
d
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
stomme eend zei:
Ja dat viel mij ook op, dat ze zo onder de indruk was van dat alles zo bewoog. Nou weet ik natuurlijk niet hóe zeer het bewoog maar over het algemeen is dat wel een gegeven dat je na een paar ervaringen wel (her)kent. Ze heeft bv toch ook wel paddo's gedaan dacht ik? Ik kan me geen paddotrip zonder bewegende muren/ planten/ grond/ plafond voorstellen:upsidedown:
Klik om te vergroten...
Er zijn natuurlijk wel gradaties in hoe heftig alles kan bewegen, maar hoe heftig de visuals ook worden als je echt ervaren bent zul je daar niet snel meer zodanig van onder de indruk zijn. Althans wel onder indruk, maar niet in de zin dat je het te heftig vind.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze heeft ook truffels, 2c-b en DMT gedaan en zei toen ook dat het erg visueel was.

Denk dat het ook wel haar persoonlijkheid is om er zo op te (blijven) reageren. En het feit dat ze tript met een camera op haar gericht.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Tja drugslab, soms heel interessant vaak totaal niet boeiend en zelden echt informatief. Uiteindelijk is het gewoon vermaak wat ze maken, want de voorlichting die ze geven is sowieso erg karig en klopt ook vaak genoeg niet. Uiteraard moeten ze er natuurlijk wel een voorlichting etiket op plakken om dit van staatsgeld te kunnen maken. Ik zie het vooral als een programma waarin 3 nogal naieve en onervaren personen voor de camera met drugs gaan experimenteren.


Haha nogal paradoxaal inderdaad. Alhoewel ik de tripphone ook wel een beetje een trieste vertoning vond eigenlijk, maar dat komt denk ik meer door de mensen die belden en vrijwel niks bijzonders te melden hadden of dit gewoon weg niet konden verwoorden. En ook de slechte interview skills van de presentatoren natuurlijk.


Ik vind dat ook bewonderenswaardig als ik heel eerlijk ben. Sowieso zou ik liever al geen drugs voor de camera gebruiken, maar als ik daar schijt aan zou hebben weet ik niet of ik er op zit te wachten om psychedelica voor de camera te nemen. Je komt in zo'n kwetsbare staat terecht dat het me lastig lijkt om je echt aan de trip over te geven. Respect voor Nellie, vind haar ook de enige die dat echt doet. Die anderen proberen toch nog meer een showtje op te houden lijkt het. Nellie is gewoon leuk ja en eigenlijk de enige reden dat ik het soms kijk, vind de rest nooit zo boeiend.


Als je dit filmpje bekijkt kun je een paar keer aan haar gezicht heel duidelijk zien dat ze psychedelica opheeft, dan zou ze wel een extreem goede acteur moeten zijn.


Kropsla noemde al de Salvia aflevering inderdaad. Maar vaak zie ik ze vrij lage doseringen pakken, waardoor het ook allemaal wat luchtiger blijft natuurlijk.

Wat ik dan wel weer grappig vind is dat ik ze bij het afwegen al vaker heb horen zeggen dat zij aan de iets hogere kant gaan zitten want zij zijn ervaren trippers. Eh na een paar trips ben je echt nog niet ervaren en dat blijkt ook wel als je ziet hoe heftig ze soms reageren. Nu ook weer, ze zegt ergens van jeetje het is het wel heftig hoor alles beweegt en ik zit heel erg in mijn hoofd. Ja duh, dat is wat psychedelica doen... Niet erg hoor, maar bevestigd wel dat ze zeker geen ervaren trippers zijn.
Klik om te vergroten...

Zeggen ze dat ze aan de hoge kant zitten? Haha vind ze vaak erg voorzichtig doseren juist. Goed dat ze niet gelijk een bak coke in hun neus scheppen natuurlijk, maar nu zijn doseringen wel soms zo aan de bescheiden kant dat ik denk, nu weet je volgens mij nog steeds niet erg veel over deze drug.

Maar oké, misschien heb ik gewoon een te royaal referentiekader. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze olifant zei:
Zeggen ze dat ze aan de hoge kant zitten? Haha vind ze vaak erg voorzichtig doseren juist. Goed dat ze niet gelijk een bak coke in hun neus scheppen natuurlijk, maar nu zijn doseringen wel soms zo aan de bescheiden kant dat ik denk, nu weet je volgens mij nog steeds niet erg veel over deze drug.

Maar oké, misschien heb ik gewoon een te royaal referentiekader. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb ze wel eens horen zeggen dat ze iets aan de ruime kant gingen zitten, maar dat was volgens mij gebaseerd op smartshop doseringen die sowieso vaak al erg voorzichtig zijn. Ik weet niet meer met wat het toen precies was, maar ook die zogenaamd hogere dosering van was voor mij een lachertje geweest om eerlijk te zijn.

Dat ze vaak heel voorzichtig doseren is wel begrijpelijk, je wilt zeker onder het mum van voorlichting niet heroic doses gaan laten zien. Tegelijkertijd vond ik de opmerking, wij zijn ervaren trippers, dan weer niet zo handig want het zou naive nieuwe gebruikers het idee kunnen geven dat je na een paar keer trippen al een ervaren tripper bent.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt me een van de saaiste drug. Snap niet wat daar zo leuk aan is
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
Lijkt me een van de saaiste drug. Snap niet wat daar zo leuk aan is
Klik om te vergroten...
Waarom lijkt het je saai dan?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neemt niet weg dat als je beweerd drugsvoorlichting te geven, het erg kwalijk is als je zo vaak foutieve informatie geeft.

Vond het eerst ook veel vermakelijker, toen ze nog eens wat nieuws probeerden. Nu is het bijna alleen maar dezelfde partydrugs rouleren in steeds iets andere setting. Daarom vond ik de San Pedro aflevering wel een leuke verrassing .
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Lijkt me een van de saaiste drug. Snap niet wat daar zo leuk aan is
Klik om te vergroten...
De actieve stof in de San Pedro cactus is toch Mescaline? dacht dat dit best veel gemeen had met LSD en Psilocybine.. lijkt me toch best interessant spul.

OT: Ik heb deze aflevering gezien ja, en ik snap de haat omtrent Drugslab ook niet helemaal.. Ik weet dat ze nogal (vaak) verkeerde informatie meegeven, maar als een youtube kanaal dat naar mijn ogen meer gefocust is op entertainment je enige source van informatie is voordat je bijvoorbeeld een psychedelische cactus opeet dan ben je toch wel een debiel :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Anunnaki zei:
De actieve stof in de San Pedro cactus is toch Mescaline? dacht dat dit best veel gemeen had met LSD en Psilocybine.. lijkt me toch best interessant spul.
Klik om te vergroten...
Dat is mescaline inderdaad, wat echt een geweldig mooie ervaring is en saai is wel het allerlaatste dat ik het zou willen noemen. Het is een vrij unieke stof, heeft wat weg van 2C-B, maar dan veel leuker en interessanter. Het is behoorlijk euforisch, vergelijkbaar aan MDMA maar dan wat minder geforceerd en heeft de diepte van psilo en LSD. Behoorlijk uniek qua effect en erg magisch.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Dat is mescaline inderdaad, wat echt een geweldig mooie ervaring is en saai is wel het allerlaatste dat ik het zou willen noemen. Het is een vrij unieke stof, heeft wat weg van 2C-B, maar dan veel leuker en interessanter. Het is behoorlijk euforisch, vergelijkbaar aan MDMA maar dan wat minder geforceerd en heeft de diepte van psilo en LSD. Behoorlijk uniek qua effect en erg magisch.
Klik om te vergroten...
Geschikt voor een eerste ervaring?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anunnaki zei:
Geschikt voor een eerste ervaring?
Klik om te vergroten...
Ja en nee denk ik. Het is een vrij zachtaardige psychedelica, zeker als je het met psilo vergelijkt. Maar de trip duurt wel zo 10 uur plus, net als LSD, wat misschien niet zo handig is bij een eerste keer. Ik denk dat je voor je eerste trip beter een niet te hoge psilo trip kunt en dat langzaam opbouwen. Ik heb er hier nog ergens een trip report van staan mocht je er meer over willen lezen.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
Ja en nee denk ik. Het is een vrij zachtaardige psychedelica, zeker als je het met psilo vergelijkt. Maar de trip duurt wel zo 10 uur plus, net als LSD, wat misschien niet zo handig is bij een eerste keer. Ik denk dat je voor je eerste trip beter een niet te hoge psilo trip kunt en dat langzaam opbouwen. Ik heb er hier nog ergens een trip report van staan mocht je er meer over willen lezen.
Klik om te vergroten...
Ja ik denk ook dat het wat handiger is al die niet te lang duurt. Ik heb een aantal weken geleden meerdere keren truffels geprobeerd maar heb er niks van gevoelt jammer genoeg, dus misschien toch maar weer een bakkie ophalen..

En ja die zal ik vanavond even lezen, thanks :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."