Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWauw Drugslab over San Pedro

Wauw Drugslab over San Pedro

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neemt niet weg dat als je beweerd drugsvoorlichting te geven, het erg kwalijk is als je zo vaak foutieve informatie geeft.

Vond het eerst ook veel vermakelijker, toen ze nog eens wat nieuws probeerden. Nu is het bijna alleen maar dezelfde partydrugs rouleren in steeds iets andere setting. Daarom vond ik de San Pedro aflevering wel een leuke verrassing .
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAZING zei:
Lijkt me een van de saaiste drug. Snap niet wat daar zo leuk aan is
Klik om te vergroten...
De actieve stof in de San Pedro cactus is toch Mescaline? dacht dat dit best veel gemeen had met LSD en Psilocybine.. lijkt me toch best interessant spul.

OT: Ik heb deze aflevering gezien ja, en ik snap de haat omtrent Drugslab ook niet helemaal.. Ik weet dat ze nogal (vaak) verkeerde informatie meegeven, maar als een youtube kanaal dat naar mijn ogen meer gefocust is op entertainment je enige source van informatie is voordat je bijvoorbeeld een psychedelische cactus opeet dan ben je toch wel een debiel :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anunnaki zei:
De actieve stof in de San Pedro cactus is toch Mescaline? dacht dat dit best veel gemeen had met LSD en Psilocybine.. lijkt me toch best interessant spul.
Klik om te vergroten...
Dat is mescaline inderdaad, wat echt een geweldig mooie ervaring is en saai is wel het allerlaatste dat ik het zou willen noemen. Het is een vrij unieke stof, heeft wat weg van 2C-B, maar dan veel leuker en interessanter. Het is behoorlijk euforisch, vergelijkbaar aan MDMA maar dan wat minder geforceerd en heeft de diepte van psilo en LSD. Behoorlijk uniek qua effect en erg magisch.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Dat is mescaline inderdaad, wat echt een geweldig mooie ervaring is en saai is wel het allerlaatste dat ik het zou willen noemen. Het is een vrij unieke stof, heeft wat weg van 2C-B, maar dan veel leuker en interessanter. Het is behoorlijk euforisch, vergelijkbaar aan MDMA maar dan wat minder geforceerd en heeft de diepte van psilo en LSD. Behoorlijk uniek qua effect en erg magisch.
Klik om te vergroten...
Geschikt voor een eerste ervaring?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anunnaki zei:
Geschikt voor een eerste ervaring?
Klik om te vergroten...
Ja en nee denk ik. Het is een vrij zachtaardige psychedelica, zeker als je het met psilo vergelijkt. Maar de trip duurt wel zo 10 uur plus, net als LSD, wat misschien niet zo handig is bij een eerste keer. Ik denk dat je voor je eerste trip beter een niet te hoge psilo trip kunt en dat langzaam opbouwen. Ik heb er hier nog ergens een trip report van staan mocht je er meer over willen lezen.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Ja en nee denk ik. Het is een vrij zachtaardige psychedelica, zeker als je het met psilo vergelijkt. Maar de trip duurt wel zo 10 uur plus, net als LSD, wat misschien niet zo handig is bij een eerste keer. Ik denk dat je voor je eerste trip beter een niet te hoge psilo trip kunt en dat langzaam opbouwen. Ik heb er hier nog ergens een trip report van staan mocht je er meer over willen lezen.
Klik om te vergroten...
Ja ik denk ook dat het wat handiger is al die niet te lang duurt. Ik heb een aantal weken geleden meerdere keren truffels geprobeerd maar heb er niks van gevoelt jammer genoeg, dus misschien toch maar weer een bakkie ophalen..

En ja die zal ik vanavond even lezen, thanks :)
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#7
SanneBanne zei:
Ja, een beetje als een klein kind, vind ik ook minder haha!
Klik om te vergroten...
Haha, lijkt beetje nog onbevangen kinderlijk. Ik ga de aflevering nu kijken.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oeh Nellie, wat doe je onbevangen...

Goede act, leuke aflevering!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
melvin7879 zei:
wouw dit is de eerste keer dat ik een volledige aflevering heb gekeken. en wat ontroerend, en focking fet! ga ik zeker doen en ook met zoon tripzitter! heeft iemand er ervaring mee, zo ja hoe was joun ervaring
d
Klik om te vergroten...
Ik heb ervaring met san pedro, zie hier mijn report:
https://drugsforum.nl/threads/intription-peru-deel-1-–-san-pedro-de-magie-van-pachamama.63078/
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bastiaan doet DMT:


(dacht, ik plaats hem hier maar)

Grappig hoe het zo kort duurt en dat het dan toch iemands meest overweldigende psychedelische ervaring is.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Bastiaan doet DMT:


(dacht, ik plaats hem hier maar)

Grappig hoe het zo kort duurt en dat het dan toch iemands meest overweldigende psychedelische ervaring is.
Klik om te vergroten...
En toch hoorde dit wel tot de betere afleveringen vind ik, veel is echt troep.

Neem de aflevering DXM van Bastiaan. De programma makers vergiftegen hem bijna door de verkeerde hoestdrank te kopen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klopt ja. Drugslab is erg wisselend in kwaliteit.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Grappig hoe het zo kort duurt en dat het dan toch iemands meest overweldigende psychedelische ervaring is.
Klik om te vergroten...
Ja idioot he?! Toch is het voor veel mensen wel zo... Ik het ook wel herkenbaar om te zien dat hij op gegeven moment al flink aan het trippen is en echt aangezet moet worden om nog wat meer te nemen. Je ziet gewoon die verwarring en een stukje angst. Heel herkenbaar vind ik. Mooie aflevering!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ze kunnen de chemische structuur van speed niet eens maken.
Fucking methyl group omgedraaid met de amine...

How df moet ik gun vertrouwen als ze nog niet eens iets van google kunnen overtekenen?

En Dan spreek ik nog niet eens over de keer dat ze dxm syroop zat te drinken met acetaminophen in it...

Ps.
Ik merk echt dat ik veel teveel engels gebruik lmao acetaminophen...
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Benzoboss zei:
Ze kunnen de chemische structuur van speed niet eens maken.
Fucking methyl group omgedraaid met de amine...

How df moet ik gun vertrouwen als ze nog niet eens iets van google kunnen overtekenen?

Dat had zijn dood kunnen zijn..

En Dan spreek ik nog niet eens over de keer dat ze dxm syroop zat te drinken met acetaminophen in it...

Ps.
Ik merk echt dat ik veel teveel engels gebruik lmao acetaminophen...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."