Ja, en niet voor het eerst. Anders zou ik er een tripsitter bij hebben namelijk. En ik raad het zeker niet aan om dit voor je plezier in te nemen. Als je voor de fun wil trippen zijn er vele andere middelen.Ga je het solo gebruiken?
Nee, tenminste, niet altijd. Dit keer ook niet👍Hou vind je dit verhouden t.o.v. psilocybine?
En zit je dan in je eentje de hele tijd te kotsen en aan de diarree?
Gelukkig niet altijd kotsen!Nee, tenminste, niet altijd. Dit keer ook niet👍
Psylo is meer cartoonachtig voor mij. Heel leuk ook. Met ayahuasca moet je echt liggen en genieten. Met Psylo is het leuk om door de bossen en duinen te wandelen.
Bij mij is Psylo ook altijd cartoon... 😂Nee, tenminste, niet altijd. Dit keer ook niet👍
Psylo is meer cartoonachtig voor mij. Heel leuk ook. Met ayahuasca moet je echt liggen en genieten. Met Psylo is het leuk om door de bossen en duinen te wandelen.
Zijn de visuals bij jullie op psilo dan zoals in een tekenfilm, met zwarte randen om egale vlakken heen ofzo? Ik herken dat helemaal niet als dat zo is...
Hmm, nu ik erbij stil sta wordt dit ook wel over DMT gezegd, maar dat soort visuals ervoer ik op changa ook niet... Juist visuals met heel veel kleurschakeringen.Ja soms wel, of bepaalde gezichten lijken uit een cartoon te komen.
Hmm, nu ik erbij stil sta wordt dit ook wel over DMT gezegd, maar dat soort visuals ervoer ik op changa ook niet... Juist visuals met heel veel kleurschakeringen.
Ja!Zijn de visuals bij jullie op psilo dan zoals in een tekenfilm, met zwarte randen om egale vlakken heen ofzo? Ik herken dat helemaal niet als dat zo is...
Dat van die trollen heb ik wel meegemaakt. Soms lijken mensen trollen, andere keren engel-achtige wezens. Alleen is dat niet cartoony bij mij, maar realistisch. Tijdens mijn allereerste paddo trip veranderden mijn vrienden in een kat en een koalabeer. Ook weer op een ultra realistische manier.Bij Psylo lijkt iedereen op cartooon figuren, bos elfen, trollen etc
Het pruttelt een uur of vier, daarna filteren, stop de planten in een nieuwe pan met water en herhaal het process nog twee maal. Niet echt laten koken zoals je met aardappels zou doen. Daarna rustig, heel rustig in laten koken.Vanwaar dat je het daadwerkelijk kookt? Zou geextraheerde DMT poeder + een MAO remmer slikken niet veel makkelijker zijn? Of kook je de Mimosa hostilis daadwerkelijk in zodat je geen DMT hoeft te extraheren?
Van het nieuwe jaar wil ik het ook doen, weet alleen nog niet hoeveel milligram DMT. Ook moet ik nog even iets meer materie omtrent MAO remmers lezen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."