#1
Heb je wel je rituelen uitgevoerd voor de sessie?Ik heb een keer een spirituele doodservaring en wedergeboorte ervaren op ayahuasca. Een trip van 11uur. Gillen, schreeuwen, schelden, huilen; ik deed het allemaal. Ik stond doodsangsten uit. Dit middel durf ik niet meer te gebruiken. Dat was wel echt een hele zware badtrip. Heb ik jarenlang last van gehad.
Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik weken daarvoor LSD had gebruikt en mijn brein kennelijk de ervaring van ayahuasca niet aankon, doordat het nog een trip te verwerken had. Dom van mij. Dus wat betreft zou ik ooit nog weleens 1 beker willen drinken, mits ik zware medicijnen in huis heb liggen. Als ik dezelfde badtrip weer krijg maar dan thuis, dan word ik door ambulancebroeders in een deken gerold en krijg ik een injectie om rustig te worden.
Op internet zijn er veel triprapports te lezen van mensen die ayahuasca hebben gedaan. Het is een interessant middel. Wat ik minder vaak tegenkom is mijn ervaring. Zowel op DMT kristallen als op ayahuasca, had ik het gevoel dat ik stikte. Dit kwam mogelijk doordat mijn tijdsbeleving werd beïnvloed. Op DMT kristallen had ik de ervaring dat de tijd stil kwam te staan, en ik daardoor dacht dat ik geen zuurstof meer kreeg. Maar wat er gebeurde was dat ik op werd genomen in de DMT realiteit. Ademhalen is iets wat je doet op aarde, en niet in de DMT wereld.