Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca

Ayahuasca

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsychedelicMagic zei:
Ik heb een keer een spirituele doodservaring en wedergeboorte ervaren op ayahuasca. Een trip van 11uur. Gillen, schreeuwen, schelden, huilen; ik deed het allemaal. Ik stond doodsangsten uit. Dit middel durf ik niet meer te gebruiken. Dat was wel echt een hele zware badtrip. Heb ik jarenlang last van gehad.

Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik weken daarvoor LSD had gebruikt en mijn brein kennelijk de ervaring van ayahuasca niet aankon, doordat het nog een trip te verwerken had. Dom van mij. Dus wat betreft zou ik ooit nog weleens 1 beker willen drinken, mits ik zware medicijnen in huis heb liggen. Als ik dezelfde badtrip weer krijg maar dan thuis, dan word ik door ambulancebroeders in een deken gerold en krijg ik een injectie om rustig te worden.

Op internet zijn er veel triprapports te lezen van mensen die ayahuasca hebben gedaan. Het is een interessant middel. Wat ik minder vaak tegenkom is mijn ervaring. Zowel op DMT kristallen als op ayahuasca, had ik het gevoel dat ik stikte. Dit kwam mogelijk doordat mijn tijdsbeleving werd beïnvloed. Op DMT kristallen had ik de ervaring dat de tijd stil kwam te staan, en ik daardoor dacht dat ik geen zuurstof meer kreeg. Maar wat er gebeurde was dat ik op werd genomen in de DMT realiteit. Ademhalen is iets wat je doet op aarde, en niet in de DMT wereld.
Klik om te vergroten...
Heb je wel je rituelen uitgevoerd voor de sessie?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#3
BBKING zei:
Hoi allemaal.

Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het bereiden van Moeder Ayahuasca.

Wie is er nog meer liefhebber, jou favoriete combo, en wat vinden jullie van de ervaring?

Mijn combinatie is die van Caapi/P. ViridisBekijk bijlage 13431Bekijk bijlage 13432Bekijk bijlage 13433Bekijk bijlage 13434
Klik om te vergroten...

Mooi om dit tegen te komen :)

Ik heb nu 3x Ayahuasca gedaan in een setting met invloeden van Santo Daime, dus ook in combinatie met wiet/Santa María. Enorm de diepte in gegaan heeft me bijzonder veel mogen brengen.

Ayahuasca is voor mij, net als elk ander plantmedicijn iets wat komt en gaat. Al hoewel ik enorm veel plezier ervaar met het alleen reizen voel ik bij Ayahuasca nog niet echt dat ik het alleen moet doen, dat laat ik liever aan de professionals over maar heb veel bewondering voor je, kennelijk weet je waar je mee bezig bent.

Ik kreeg een paar dagen geleden een uitnodiging om met wat vrienden tijdens de jaarwisseling onder het genot van muziek, zang en een slokje Ayahuasca het nieuwe jaar in te gaan 🙂

Hoop dat je een fijne reis hebt gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."