Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca

Ayahuasca

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Hou vind je dit verhouden t.o.v. psilocybine?

En zit je dan in je eentje de hele tijd te kotsen en aan de diarree?
Klik om te vergroten...
Nee, tenminste, niet altijd. Dit keer ook niet👍

Psylo is meer cartoonachtig voor mij. Heel leuk ook. Met ayahuasca moet je echt liggen en genieten. Met Psylo is het leuk om door de bossen en duinen te wandelen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
BBKING zei:
Nee, tenminste, niet altijd. Dit keer ook niet👍

Psylo is meer cartoonachtig voor mij. Heel leuk ook. Met ayahuasca moet je echt liggen en genieten. Met Psylo is het leuk om door de bossen en duinen te wandelen.
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet altijd kotsen!

Hmm, herken het cartoonachtige niet in psilo. Maar misschien dat het dat is vergeleken bij ahahuasca...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
BBKING zei:
Nee, tenminste, niet altijd. Dit keer ook niet👍

Psylo is meer cartoonachtig voor mij. Heel leuk ook. Met ayahuasca moet je echt liggen en genieten. Met Psylo is het leuk om door de bossen en duinen te wandelen.
Klik om te vergroten...
Bij mij is Psylo ook altijd cartoon... 😂
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik moet zeggen dat ik het cartoon ook herken bij Psylo haha. Grappig... dacht dat ik de enige was.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zijn de visuals bij jullie op psilo dan zoals in een tekenfilm, met zwarte randen om egale vlakken heen ofzo? Ik herken dat helemaal niet als dat zo is...
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Zijn de visuals bij jullie op psilo dan zoals in een tekenfilm, met zwarte randen om egale vlakken heen ofzo? Ik herken dat helemaal niet als dat zo is...
Klik om te vergroten...

Ja soms wel, of bepaalde gezichten lijken uit een cartoon te komen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ja soms wel, of bepaalde gezichten lijken uit een cartoon te komen.
Klik om te vergroten...
Hmm, nu ik erbij stil sta wordt dit ook wel over DMT gezegd, maar dat soort visuals ervoer ik op changa ook niet... Juist visuals met heel veel kleurschakeringen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Hmm, nu ik erbij stil sta wordt dit ook wel over DMT gezegd, maar dat soort visuals ervoer ik op changa ook niet... Juist visuals met heel veel kleurschakeringen.
Klik om te vergroten...

Het is ook verschillend hoor. Mijn laatste trip was heel kleurrijk en herkende ik niets terug van cartoon, maar bij een hoop andere trips wel. Vooral door de zwarte randen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Zijn de visuals bij jullie op psilo dan zoals in een tekenfilm, met zwarte randen om egale vlakken heen ofzo? Ik herken dat helemaal niet als dat zo is...
Klik om te vergroten...
Ja!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#10
In januari ga ik weer lekker aan de truffels, bereleuk😆
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij Psylo lijkt iedereen op cartooon figuren, bos elfen, trollen etc
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Bij Psylo lijkt iedereen op cartooon figuren, bos elfen, trollen etc
Klik om te vergroten...
Dat van die trollen heb ik wel meegemaakt. Soms lijken mensen trollen, andere keren engel-achtige wezens. Alleen is dat niet cartoony bij mij, maar realistisch. Tijdens mijn allereerste paddo trip veranderden mijn vrienden in een kat en een koalabeer. Ook weer op een ultra realistische manier.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanwaar dat je het daadwerkelijk kookt? Zou geextraheerde DMT poeder + een MAO remmer slikken niet veel makkelijker zijn? Of kook je de Mimosa hostilis daadwerkelijk in zodat je geen DMT hoeft te extraheren?

Van het nieuwe jaar wil ik het ook doen, weet alleen nog niet hoeveel milligram DMT. Ook moet ik nog even iets meer materie omtrent MAO remmers lezen.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
Vanwaar dat je het daadwerkelijk kookt? Zou geextraheerde DMT poeder + een MAO remmer slikken niet veel makkelijker zijn? Of kook je de Mimosa hostilis daadwerkelijk in zodat je geen DMT hoeft te extraheren?

Van het nieuwe jaar wil ik het ook doen, weet alleen nog niet hoeveel milligram DMT. Ook moet ik nog even iets meer materie omtrent MAO remmers lezen.
Klik om te vergroten...
Het pruttelt een uur of vier, daarna filteren, stop de planten in een nieuwe pan met water en herhaal het process nog twee maal. Niet echt laten koken zoals je met aardappels zou doen. Daarna rustig, heel rustig in laten koken.

Poeder zou je kunnen gebruiken, mocht het beschikbaar zijn, in vorm van een capsule bijv.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb een keer een spirituele doodservaring en wedergeboorte ervaren op ayahuasca. Een trip van 11uur. Gillen, schreeuwen, schelden, huilen; ik deed het allemaal. Ik stond doodsangsten uit. Dit middel durf ik niet meer te gebruiken. Dat was wel echt een hele zware badtrip. Heb ik jarenlang last van gehad.

Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik weken daarvoor LSD had gebruikt en mijn brein kennelijk de ervaring van ayahuasca niet aankon, doordat het nog een trip te verwerken had. Dom van mij. Dus wat betreft zou ik ooit nog weleens 1 beker willen drinken, mits ik zware medicijnen in huis heb liggen. Als ik dezelfde badtrip weer krijg maar dan thuis, dan word ik door ambulancebroeders in een deken gerold en krijg ik een injectie om rustig te worden.

Op internet zijn er veel triprapports te lezen van mensen die ayahuasca hebben gedaan. Het is een interessant middel. Wat ik minder vaak tegenkom is mijn ervaring. Zowel op DMT kristallen als op ayahuasca, had ik het gevoel dat ik stikte. Dit kwam mogelijk doordat mijn tijdsbeleving werd beïnvloed. Op DMT kristallen had ik de ervaring dat de tijd stil kwam te staan, en ik daardoor dacht dat ik geen zuurstof meer kreeg. Maar wat er gebeurde was dat ik op werd genomen in de DMT realiteit. Ademhalen is iets wat je doet op aarde, en niet in de DMT wereld.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsychedelicMagic zei:
Ik heb een keer een spirituele doodservaring en wedergeboorte ervaren op ayahuasca. Een trip van 11uur. Gillen, schreeuwen, schelden, huilen; ik deed het allemaal. Ik stond doodsangsten uit. Dit middel durf ik niet meer te gebruiken. Dat was wel echt een hele zware badtrip. Heb ik jarenlang last van gehad.

Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik weken daarvoor LSD had gebruikt en mijn brein kennelijk de ervaring van ayahuasca niet aankon, doordat het nog een trip te verwerken had. Dom van mij. Dus wat betreft zou ik ooit nog weleens 1 beker willen drinken, mits ik zware medicijnen in huis heb liggen. Als ik dezelfde badtrip weer krijg maar dan thuis, dan word ik door ambulancebroeders in een deken gerold en krijg ik een injectie om rustig te worden.

Op internet zijn er veel triprapports te lezen van mensen die ayahuasca hebben gedaan. Het is een interessant middel. Wat ik minder vaak tegenkom is mijn ervaring. Zowel op DMT kristallen als op ayahuasca, had ik het gevoel dat ik stikte. Dit kwam mogelijk doordat mijn tijdsbeleving werd beïnvloed. Op DMT kristallen had ik de ervaring dat de tijd stil kwam te staan, en ik daardoor dacht dat ik geen zuurstof meer kreeg. Maar wat er gebeurde was dat ik op werd genomen in de DMT realiteit. Ademhalen is iets wat je doet op aarde, en niet in de DMT wereld.
Klik om te vergroten...
Heb je wel je rituelen uitgevoerd voor de sessie?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#18
BBKING zei:
Hoi allemaal.

Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het bereiden van Moeder Ayahuasca.

Wie is er nog meer liefhebber, jou favoriete combo, en wat vinden jullie van de ervaring?

Mijn combinatie is die van Caapi/P. ViridisBekijk bijlage 13431Bekijk bijlage 13432Bekijk bijlage 13433Bekijk bijlage 13434
Klik om te vergroten...

Mooi om dit tegen te komen :)

Ik heb nu 3x Ayahuasca gedaan in een setting met invloeden van Santo Daime, dus ook in combinatie met wiet/Santa María. Enorm de diepte in gegaan heeft me bijzonder veel mogen brengen.

Ayahuasca is voor mij, net als elk ander plantmedicijn iets wat komt en gaat. Al hoewel ik enorm veel plezier ervaar met het alleen reizen voel ik bij Ayahuasca nog niet echt dat ik het alleen moet doen, dat laat ik liever aan de professionals over maar heb veel bewondering voor je, kennelijk weet je waar je mee bezig bent.

Ik kreeg een paar dagen geleden een uitnodiging om met wat vrienden tijdens de jaarwisseling onder het genot van muziek, zang en een slokje Ayahuasca het nieuwe jaar in te gaan 🙂

Hoop dat je een fijne reis hebt gehad
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi allemaal.

Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het bereiden van Moeder Ayahuasca.

Wie is er nog meer liefhebber, jou favoriete combo, en wat vinden jullie van de ervaring?

Mijn combinatie is die van Caapi/P. ViridisIMG_20201221_160203.jpgIMG_20201221_123707.jpgIMG_20201221_160323.jpgIMG_20201221_161448.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog nooit gemaakt/gedaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."