#1
Nee, tenminste, niet altijd. Dit keer ook niet👍Hou vind je dit verhouden t.o.v. psilocybine?
En zit je dan in je eentje de hele tijd te kotsen en aan de diarree?
Psylo is meer cartoonachtig voor mij. Heel leuk ook. Met ayahuasca moet je echt liggen en genieten. Met Psylo is het leuk om door de bossen en duinen te wandelen.



