#1
Door een waterpijp roken? Ik weet echter niet of je dan DMT verliest. Als je genoeg hebt lijkt het me een poging waard
Het gaat super mooi. Misschien dat er wat dmt condenseer, maar dat heb je ook met the machine lijkt mij.Door een waterpijp roken? Ik weet echter niet of je dan DMT verliest. Als je genoeg hebt lijkt het me een poging waard
Je kan een vaporgenie gebruiken. Die komt heel smooth binnen.
De glazen variant die wat makkelijker te gebruiken is omdat je de rook ziet zitten is idd uitverkocht, maar ik heb de classic en die is even goed.Het gaat super mooi. Misschien dat er wat dmt condenseer, maar dat heb je ook met the machine lijkt mij.
Ik heb wel gezocht naar zo een glaze vaporgenie. Maar kan ze nergens te koop vinden.
Waarschijnlijk de meest fool proof methode die er is 😋Hmm. Misschien dat maar eens proberen. Is zo een vaporgenie een beetje noob proof? Want mn vriendin is niet zo handig met roken gezien ze het niet gewend is.

Met de Vaporgenie is het inderdaad wel met 2 hijsen een breakthrough te halen maar als het even kan een derde voor de zekerheid jaBreakthrough tijdens m'n eerste solo sessie 👍
Soms komt er nog wijsheid uit 😘
Derde hit blijft wel heel moeilijk om te doen aangezien je zo hard hallucineert. Mijn handen krijgen andere kleuren, zijn niet meer de mijne en alles gaat in slow motion.
Ik ben toch dus niet helemaal gek
Breakthrough tijdens m'n eerste solo sessie 👍Ik ben toch dus niet helemaal gek![]()
Breakthrough tijdens m'n eerste solo sessie 👍
Soms komt er nog wijsheid uit 😘
Derde hit blijft wel heel moeilijk om te doen aangezien je zo hard hallucineert. Mijn handen krijgen andere kleuren, zijn niet meer de mijne en alles gaat in slow motion.
Heb jij een degelijke manier (of ander attribuut) gevonden om the machine te maken zonder een glasboor? Ik gebruik zelf een bong met staalwol, maar ik kan hem daardoor niet ondersteboven houden want anders valt het staalwol er uit.Ik zou toch een machine pijpje maken. Als je het goed doet is het niet zo zwaar voor je longen. Mijn vriendin lukt het ook als niet roker.
Bij the machine kan je hem op zijn kop houden en dan de aansteker er van af (maar wel het vuurtje richting de staalwol) houden zodat het staalwol warm wordt door de hitte van de aansteker. Bij een bonk kan je hem niet op de kop houden waardoor je genoodzaakt bent om de vlam van de aansteker in het staalwol te zuigen (omdat door zwaartekracht de vlam anders niet richting het staalwol kan komen), waardoor je dus iets meer kans op verbranden hebt. Heb een hoop goeie ervaringen met deze techniek maar je ontkomt er bijna niet aan toch wat te verbranden.Voor 4 euro een glasboortje kopen bij de Gamma en dan aan een vriend(in) vragen of je even een boormachine mag lenen (als je er zelf geen hebt)?
![]()
GAMMA | GAMMA tegel-/glasboor 6 mm kopen? | Boren en borensets
GAMMA tegel-/glasboor 6 mm in de beste prijs-/kwaliteitsverhouding, uitgebreid assortiment bij GAMMAwww.gamma.nl
Ik weet overigens niet of The Machine zoveel beter rookt dan een bong hoor. De ademhaaltechniek blijft wel redelijk hetzelfde.
Bij mij duurde het zo'n 4 pogingen voordat ik pas het voor elkaar kreeg om een doorbraak dosis te roken.Hey,
Ik heb laatst een dmt kruidenmengsel gemaakt van 50% kaarsjeskruid en 50% DmT. Dit heb ik in een pocket vaporizer gedaan die voor wiet is beduult en deze heb ik op 230graden gezet en met een opzet stuk op mijn bong geschroeft.
Het idee hier achter was om de dmt perfect te verdampen zodat deze niet te heet is. Door de bong kan ik de rook opsparen en vervolgens een grote hit nemen.
De reden hiervoor is omdat mijn vriendin graag dmt wou proberen, maar die heeft zachte longen en 0 rook ervaring.
Met deze methode kan ik zonder enige skill dikke damp wolken maken die niet super heet zijn.
Maar nu hoest ze nog de dmt uit. En lukt het haar dus niet om voldoende binnen te krijgen om tot het punt te komen dat de lucht uit de kamer word gezogen en dat alles helemaak koekoek gaat 🤣
Nu zit ik een beetje, wat kan ik nog doen... Is het een kwestie van oefenen?
Maar ik ben een beetje door mijn creativitijt heen. Misschien is het de rook zelf wat haar longen prikt en niet de temperatuur.
Iemand ideeen?
Klinkt als men eerste dmt trip ikBij mij duurde het zo'n 4 pogingen voordat ik pas het voor elkaar kreeg om een doorbraak dosis te roken.
Vervolgens lukt het me twee keer niet op de ego dood aan te gaan omdat ik op mijn ademhaling ging letten waardoor ik me er niet aan over kon geven.
Gwn blijven proberen, goede aansteker is belangrijk die goed heet gaat en houd t zo lang mogelijk in.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."