#1
Heb jij een degelijke manier (of ander attribuut) gevonden om the machine te maken zonder een glasboor? Ik gebruik zelf een bong met staalwol, maar ik kan hem daardoor niet ondersteboven houden want anders valt het staalwol er uit.Ik zou toch een machine pijpje maken. Als je het goed doet is het niet zo zwaar voor je longen. Mijn vriendin lukt het ook als niet roker.

