Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDmT roken.

DmT roken.

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dr. Paddo! zei:
Ik zou toch een machine pijpje maken. Als je het goed doet is het niet zo zwaar voor je longen. Mijn vriendin lukt het ook als niet roker.
Klik om te vergroten...
Heb jij een degelijke manier (of ander attribuut) gevonden om the machine te maken zonder een glasboor? Ik gebruik zelf een bong met staalwol, maar ik kan hem daardoor niet ondersteboven houden want anders valt het staalwol er uit.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor 4 euro een glasboortje kopen bij de Gamma en dan aan een vriend(in) vragen of je even een boormachine mag lenen (als je er zelf geen hebt)?
www.gamma.nl

GAMMA | GAMMA tegel-/glasboor 6 mm kopen? | Boren en borensets

GAMMA tegel-/glasboor 6 mm in de beste prijs-/kwaliteitsverhouding, uitgebreid assortiment bij GAMMA
www.gamma.nl www.gamma.nl

Ik weet overigens niet of The Machine zoveel beter rookt dan een bong hoor. De ademhaaltechniek blijft wel redelijk hetzelfde.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een machine is echt wel snel gemaakt hoor.
Men vorige was kapot gevallen tijdens een trip.
En heb eindeloos met een grote glasboor proberen boren , en barste elke keer.
Beetje geïmproviseerd.
Maar heb terug een machine nu..
16116950885741193985342450706444.jpg
16116952082465264423060246653307.jpg
Even wassen met wat wasbenzine om het plaksel er af te krijgen..
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Voor 4 euro een glasboortje kopen bij de Gamma en dan aan een vriend(in) vragen of je even een boormachine mag lenen (als je er zelf geen hebt)?
www.gamma.nl

GAMMA | GAMMA tegel-/glasboor 6 mm kopen? | Boren en borensets

GAMMA tegel-/glasboor 6 mm in de beste prijs-/kwaliteitsverhouding, uitgebreid assortiment bij GAMMA
www.gamma.nl www.gamma.nl

Ik weet overigens niet of The Machine zoveel beter rookt dan een bong hoor. De ademhaaltechniek blijft wel redelijk hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Bij the machine kan je hem op zijn kop houden en dan de aansteker er van af (maar wel het vuurtje richting de staalwol) houden zodat het staalwol warm wordt door de hitte van de aansteker. Bij een bonk kan je hem niet op de kop houden waardoor je genoodzaakt bent om de vlam van de aansteker in het staalwol te zuigen (omdat door zwaartekracht de vlam anders niet richting het staalwol kan komen), waardoor je dus iets meer kans op verbranden hebt. Heb een hoop goeie ervaringen met deze techniek maar je ontkomt er bijna niet aan toch wat te verbranden.

Glasboor zou ik kunnen halen, maar ben echt zo a-technisch als wat. Dacht wellicht is er een attribuut van glas wat kan fungeren als machine waar ik niet aan gedacht heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."