Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDmT roken.

DmT roken.

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm. Misschien dat maar eens proberen. Is zo een vaporgenie een beetje noob proof? Want mn vriendin is niet zo handig met roken gezien ze het niet gewend is.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Ik heb laatst een dmt kruidenmengsel gemaakt van 50% kaarsjeskruid en 50% DmT. Dit heb ik in een pocket vaporizer gedaan die voor wiet is beduult en deze heb ik op 230graden gezet en met een opzet stuk op mijn bong geschroeft.

Het idee hier achter was om de dmt perfect te verdampen zodat deze niet te heet is. Door de bong kan ik de rook opsparen en vervolgens een grote hit nemen.

De reden hiervoor is omdat mijn vriendin graag dmt wou proberen, maar die heeft zachte longen en 0 rook ervaring.
Met deze methode kan ik zonder enige skill dikke damp wolken maken die niet super heet zijn.

Maar nu hoest ze nog de dmt uit. En lukt het haar dus niet om voldoende binnen te krijgen om tot het punt te komen dat de lucht uit de kamer word gezogen en dat alles helemaak koekoek gaat ๐Ÿคฃ

Nu zit ik een beetje, wat kan ik nog doen... Is het een kwestie van oefenen?

Maar ik ben een beetje door mijn creativitijt heen. Misschien is het de rook zelf wat haar longen prikt en niet de temperatuur.

Iemand ideeen?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan een vaporgenie gebruiken. Die komt heel smooth binnen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Door een waterpijp roken? Ik weet echter niet of je dan DMT verliest. Als je genoeg hebt lijkt het me een poging waard
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Door een waterpijp roken? Ik weet echter niet of je dan DMT verliest. Als je genoeg hebt lijkt het me een poging waard
Klik om te vergroten...
Het gaat super mooi. Misschien dat er wat dmt condenseer, maar dat heb je ook met the machine lijkt mij.

Snuffelaar zei:
Je kan een vaporgenie gebruiken. Die komt heel smooth binnen.
Klik om te vergroten...

Ik heb wel gezocht naar zo een glaze vaporgenie. Maar kan ze nergens te koop vinden.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:
Het gaat super mooi. Misschien dat er wat dmt condenseer, maar dat heb je ook met the machine lijkt mij.



Ik heb wel gezocht naar zo een glaze vaporgenie. Maar kan ze nergens te koop vinden.
Klik om te vergroten...
De glazen variant die wat makkelijker te gebruiken is omdat je de rook ziet zitten is idd uitverkocht, maar ik heb de classic en die is even goed.

VaporGenie

Het ontwerp springt meteen in het oog; de vaporizer is uitgevoerd als een pijp, en kan in meerdere kleuren worden besteld. Gratis en discreet verzonden.
www.dutch-smart.nl www.dutch-smart.nl
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Hmm. Misschien dat maar eens proberen. Is zo een vaporgenie een beetje noob proof? Want mn vriendin is niet zo handig met roken gezien ze het niet gewend is.
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk de meest fool proof methode die er is ๐Ÿ˜‹

@Mezelf @Roze Olifant

4458021D-A11A-4998-B74B-290F4E4E8F54.jpeg
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Breakthrough tijdens m'n eerste solo sessie ๐Ÿ‘
Soms komt er nog wijsheid uit ๐Ÿ˜˜

Derde hit blijft wel heel moeilijk om te doen aangezien je zo hard hallucineert. Mijn handen krijgen andere kleuren, zijn niet meer de mijne en alles gaat in slow motion.
Klik om te vergroten...
Met de Vaporgenie is het inderdaad wel met 2 hijsen een breakthrough te halen maar als het even kan een derde voor de zekerheid ja :grin:
Jij deed het meerdere keren achterelkaar toch? Hoeveel tijd zat daartussen? Toen ik het eens te kort op elkaar deed kwam ik een beetje in een zwart gat terecht dat een beetje boos was..
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Waarschijnlijk de meest fool proof methode die er is ๐Ÿ˜‹

@Mezelf @Roze Olifant

Bekijk bijlage 14918
Klik om te vergroten...
Ik ben toch dus niet helemaal gek :wink:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Ik ben toch dus niet helemaal gek :wink:
Klik om te vergroten...
Breakthrough tijdens m'n eerste solo sessie ๐Ÿ‘
Soms komt er nog wijsheid uit ๐Ÿ˜˜

Derde hit blijft wel heel moeilijk om te doen aangezien je zo hard hallucineert. Mijn handen krijgen andere kleuren, zijn niet meer de mijne en alles gaat in slow motion.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Waarschijnlijk de meest fool proof methode die er is ๐Ÿ˜‹

@Mezelf @Roze Olifant
Klik om te vergroten...

Yeah. Ik ben VaporGenie fan! Ik heb de Glass Sherlock, prijzig ding helaas maar het is wel een heel vette en effectieve pijp. Ik bleek te lui om the Machine te bouwen, dus dit was een goed alternatief. :) De houten versie die @Mezelf heeft schijnt het ook prima te doen. ^^

P.S.: Ik ben een fool, dus bewezen fool-proof.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Breakthrough tijdens m'n eerste solo sessie ๐Ÿ‘
Soms komt er nog wijsheid uit ๐Ÿ˜˜

Derde hit blijft wel heel moeilijk om te doen aangezien je zo hard hallucineert. Mijn handen krijgen andere kleuren, zijn niet meer de mijne en alles gaat in slow motion.
Klik om te vergroten...

... En de pijp heeft spontaan een lengte waar de Chinese Muur jaloers op zou zijn.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou toch een machine pijpje maken. Als je het goed doet is het niet zo zwaar voor je longen. Mijn vriendin lukt het ook als niet roker.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gebruik zelf the machine maar af en toe is de rook nog vrij sterk. Zou graag de VG willen proberen maar vind het net iets te duur voor die paar sessies.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met een bong roken vereist sowieso wat ademhalingstechniek. Dus in het begin kan je makkelijk hebben dat je (onverwachts) moet hoesten inderdaad. Een vriend van me heeft daarom een e-sigaret met een weerstand van 1+ Ohm, die wat meer hijst als een sigaret of joint zeg maar: eerst de rook in je mond en daarna inhaleren.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dr. Paddo! zei:
Ik zou toch een machine pijpje maken. Als je het goed doet is het niet zo zwaar voor je longen. Mijn vriendin lukt het ook als niet roker.
Klik om te vergroten...
Heb jij een degelijke manier (of ander attribuut) gevonden om the machine te maken zonder een glasboor? Ik gebruik zelf een bong met staalwol, maar ik kan hem daardoor niet ondersteboven houden want anders valt het staalwol er uit.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor 4 euro een glasboortje kopen bij de Gamma en dan aan een vriend(in) vragen of je even een boormachine mag lenen (als je er zelf geen hebt)?
www.gamma.nl

GAMMA | GAMMA tegel-/glasboor 6 mm kopen? | Boren en borensets

GAMMA tegel-/glasboor 6 mm in de beste prijs-/kwaliteitsverhouding, uitgebreid assortiment bij GAMMA
www.gamma.nl www.gamma.nl

Ik weet overigens niet of The Machine zoveel beter rookt dan een bong hoor. De ademhaaltechniek blijft wel redelijk hetzelfde.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een machine is echt wel snel gemaakt hoor.
Men vorige was kapot gevallen tijdens een trip.
En heb eindeloos met een grote glasboor proberen boren , en barste elke keer.
Beetje geรฏmproviseerd.
Maar heb terug een machine nu..
16116950885741193985342450706444.jpg
16116952082465264423060246653307.jpg
Even wassen met wat wasbenzine om het plaksel er af te krijgen..
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Voor 4 euro een glasboortje kopen bij de Gamma en dan aan een vriend(in) vragen of je even een boormachine mag lenen (als je er zelf geen hebt)?
www.gamma.nl

GAMMA | GAMMA tegel-/glasboor 6 mm kopen? | Boren en borensets

GAMMA tegel-/glasboor 6 mm in de beste prijs-/kwaliteitsverhouding, uitgebreid assortiment bij GAMMA
www.gamma.nl www.gamma.nl

Ik weet overigens niet of The Machine zoveel beter rookt dan een bong hoor. De ademhaaltechniek blijft wel redelijk hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Bij the machine kan je hem op zijn kop houden en dan de aansteker er van af (maar wel het vuurtje richting de staalwol) houden zodat het staalwol warm wordt door de hitte van de aansteker. Bij een bonk kan je hem niet op de kop houden waardoor je genoodzaakt bent om de vlam van de aansteker in het staalwol te zuigen (omdat door zwaartekracht de vlam anders niet richting het staalwol kan komen), waardoor je dus iets meer kans op verbranden hebt. Heb een hoop goeie ervaringen met deze techniek maar je ontkomt er bijna niet aan toch wat te verbranden.

Glasboor zou ik kunnen halen, maar ben echt zo a-technisch als wat. Dacht wellicht is er een attribuut van glas wat kan fungeren als machine waar ik niet aan gedacht heb.
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Martinus zei:
Hey,

Ik heb laatst een dmt kruidenmengsel gemaakt van 50% kaarsjeskruid en 50% DmT. Dit heb ik in een pocket vaporizer gedaan die voor wiet is beduult en deze heb ik op 230graden gezet en met een opzet stuk op mijn bong geschroeft.

Het idee hier achter was om de dmt perfect te verdampen zodat deze niet te heet is. Door de bong kan ik de rook opsparen en vervolgens een grote hit nemen.

De reden hiervoor is omdat mijn vriendin graag dmt wou proberen, maar die heeft zachte longen en 0 rook ervaring.
Met deze methode kan ik zonder enige skill dikke damp wolken maken die niet super heet zijn.

Maar nu hoest ze nog de dmt uit. En lukt het haar dus niet om voldoende binnen te krijgen om tot het punt te komen dat de lucht uit de kamer word gezogen en dat alles helemaak koekoek gaat ๐Ÿคฃ

Nu zit ik een beetje, wat kan ik nog doen... Is het een kwestie van oefenen?

Maar ik ben een beetje door mijn creativitijt heen. Misschien is het de rook zelf wat haar longen prikt en niet de temperatuur.

Iemand ideeen?
Klik om te vergroten...
Bij mij duurde het zo'n 4 pogingen voordat ik pas het voor elkaar kreeg om een doorbraak dosis te roken.
Vervolgens lukt het me twee keer niet op de ego dood aan te gaan omdat ik op mijn ademhaling ging letten waardoor ik me er niet aan over kon geven.
Gwn blijven proberen, goede aansteker is belangrijk die goed heet gaat en houd t zo lang mogelijk in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."