Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdmt vraag

dmt vraag

123 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Naast mn lopende paddestoelen kweek, ben ik mij ook in gaan lezen over DMT. Na wat rondlezen kwam ik erachter dat het winnen van DMT eigenlijk redelijk eenvoudig is. Toevallig had ik nog wat chemicaliën over van m'n zeewaterhobby (werd toch te prijzig, mee gestopt), voedsel & pro-analyse kwaliteit waar ik wat aan heb.

Verder was het nog even een zoeken naar een alternatief voor een bekende vloeistof welke enkel in de VS verkrijgbaar is, ik noem het maar even raketbrandstof omdat er verder geen namen genoemd mogen worden. Ik vond het verbazingwekkend welke middeltjes zoal gebruikt en voorgesteld worden... maargoed, na wat rondlezen begreep ik dat er bij de oorsterburen wat verkrijgbaar is wat zuiver spul is. Dus dat gekocht.

Maar mijn vraag;
Aangezien de DMT wordt verdampt en niet verbrand.. lijkt het mij niet bepaald schadelijk voor de longen (of heb ik t fout)? Ik heb 1x van me leven een hijs van een sigaret genomen en een keer een waterpijp.. (beide hoestenproesten, vond het maar niks) dat was het... Ik heb wel gelezen dat het smerig smaakt... maar is hijs dmt damp een beetje te doen als niet-roker?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
0t0lerance zei:
maar is hijs dmt damp een beetje te doen als niet-roker?
Klik om te vergroten...
Dat zou je eens kunnen vragen aan @Roze Olifant ... volgens mij valt het wel mee als je het spul goed vaped en niet verbrand. Ik vind een joint met hash of wiet zwaarder op de longen. De meeste mensen gebruiken DMT maar zo incidenteel dat ik me niet al teveel zorgen zou maken om eventuele longschade.

Ben benieuwd naar je ervaringen. Gaat het je eerste keer DMT worden?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
0t0lerance zei:
Naast mn lopende paddestoelen kweek, ben ik mij ook in gaan lezen over DMT. Na wat rondlezen kwam ik erachter dat het winnen van DMT eigenlijk redelijk eenvoudig is. Toevallig had ik nog wat chemicaliën over van m'n zeewaterhobby (werd toch te prijzig, mee gestopt), voedsel & pro-analyse kwaliteit waar ik wat aan heb.
Klik om te vergroten...
DMT extraheren is niet zeer moeilijk, maar wel heel brandgevaarlijk.
0t0lerance zei:
Verder was het nog even een zoeken naar een alternatief voor een bekende vloeistof welke enkel in de VS verkrijgbaar is, ik noem het maar even raketbrandstof omdat er verder geen namen genoemd mogen worden. Ik vond het verbazingwekkend welke middeltjes zoal gebruikt en voorgesteld worden... maargoed, na wat rondlezen begreep ik dat er bij de oorsterburen wat verkrijgbaar is wat zuiver spul is. Dus dat gekocht.
Klik om te vergroten...
Dat komt voornamelijk omdat je dit spul verwarmt, maar ook omdat je met natronloog een ontploffing kan veroorzaken als het te snel gemengd wordt met water.

Het probleem van het brandgevaar is voornamelijk dat het risico vaak in woonhuizen genomen wordt. Daar zijn meestal onvoldoende voorzorgsmaatregelen aanwezig om eventuele brand in te dammen en vaak is er ook sprake van gevaar voor omwonenden. Op het moment dat er brand uitbreekt en de buurt komt in gevaar dan kan justitie je vervolgen voor doodslag; wat natuurlijk heel heftige zaken zijn. Vandaar dat ik het er even bij zeg: denk heel goed na over dit soort risico's en hoe je veiligheidsmaatregelen neemt die eventuele brand kunnen indammen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
0t0lerance zei:
Maar mijn vraag;
Aangezien de DMT wordt verdampt en niet verbrand.. lijkt het mij niet bepaald schadelijk voor de longen (of heb ik t fout)? Ik heb 1x van me leven een hijs van een sigaret genomen en een keer een waterpijp.. (beide hoestenproesten, vond het maar niks) dat was het... Ik heb wel gelezen dat het smerig smaakt... maar is hijs dmt damp een beetje te doen als niet-roker?
Klik om te vergroten...
DMT roken vergt wel wat vaardigheid. Maar het is lang niet zo smerig als sigaretten roken. Het hangt ook af van de gebruikte methode. Tot nu toe vind ik het chillst om DMT met een e-sig te verdampen. The machine werkt ook wel, maar vergt wat hand-oog-coördinatie.

The Machine - DMT-Nexus Wiki

wiki.dmt-nexus.me wiki.dmt-nexus.me
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
DMT extraheren is niet zeer moeilijk, maar wel heel brandgevaarlijk.

Dat komt voornamelijk omdat je dit spul verwarmt, maar ook omdat je met natronloog een ontploffing kan veroorzaken als het te snel gemengd wordt met water.

Het probleem van het brandgevaar is voornamelijk dat het risico vaak in woonhuizen genomen wordt. Daar zijn meestal onvoldoende voorzorgsmaatregelen aanwezig om eventuele brand in te dammen en vaak is er ook sprake van gevaar voor omwonenden. Op het moment dat er brand uitbreekt en de buurt komt in gevaar dan kan justitie je vervolgen voor doodslag; wat natuurlijk heel heftige zaken zijn. Vandaar dat ik het er even bij zeg: denk heel goed na over dit soort risico's en hoe je veiligheidsmaatregelen neemt die eventuele brand kunnen indammen.
Klik om te vergroten...
Ontploffing? Ik heb natriumhydroxide voor vanalles gebruikt.. voor pH+ in de zeewateraquaristiek heb ik geregeld 1 a 2 mol stamoplossingen gemaakt. Indien droog bij nat wordt aangehouden en je mikt het in 1x bij het water wordt het hoogstens kokend heet.. droog poeder in t doucheputje moffelen en een kopje koud water erbij en je krijgt wat gasvorming en hoogstens wat gepruttel en gesis.. maar ontploft is het nooit. Ik gok dat je de raketvloeistof bedoeld, maargoed, ja dat is toch een beetje gezond verstand... net als ontvetter voor schuren/verven ga je daar ook geen vlam bij houden.

Wat betreft het roken zag een mooie instructie voor een simpel olie pijpje op youtube. Zag ook die fraaie sherlock pijp.. maargoed belachelijke prijs voor een stukje glas
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Snel afkoelen is nodig voor een goede yield. Maar met het juiste glaswerk kan het afkoelen zonder dat de dampen vrijkomen.
Klik om te vergroten...
Ja ik gebruik ook potjes dat van dat labglas gemaakt is. Boriumsilicaat.
Maar snel afkoelen geeft toch niet perse een grotere yield? Als ik het laat uitdampen (langzaam gekoeld) of in de vriezer doe (snel gekoeld) dan merk ik niet echt verschil in opbrengst. Wel verschil in de vorm van kristallen. Hoogstwaarschijnlijk ga je me wel verbeteren :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
ruik ook potjes dat van dat labglas gemaakt is. Boriumsilicaat.
Maar snel afkoelen geeft toch niet perse een grotere yield? Als ik het laat uitdampen (langzaam gekoeld) of in de vriezer doe (snel gekoeld) dan merk ik niet echt verschil in opbrengst. Wel verschil in de vorm van kristallen. Hoogstwaarschijnlijk ga je me wel verbeteren :wink:
Klik om te vergroten...
Nouja te veel details is misschien ook niet de bedoeling, voordat we forumregels overtreden.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Snel afkoelen is nodig voor een goede yield. Maar met het juiste glaswerk kan het afkoelen zonder dat de dampen vrijkomen.
Klik om te vergroten...
"Het juiste glaswerk", daar zeg je me wat. Gister was ik ermee bezig. En merkte vanuit mn ooghoek wat schuim rondom de deksel rand van mn ball mason potten. Ofwel de rubber zegelrand is aan het oplossen vanwege het alkalische karakter. Gelijk een erlenmeyer met glazen stop besteld. Met het zwenken is een deel in aanraking gekomen met de deksel kennelijk..
@Neo-Shulginist enig idee of het een magneetroerder aantast? ik heb verschillende formaten en bedenk me dat.. ipv de boel zwenken.. even roeren net zo makkelijk is.
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier een foto van mijn aansteker waarmee het zeker moet lukken😉
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het extracten van DMT uit bijvoorbeeld Mimosa Hostilis is erg makkelijk. Ik heb geen idee of ik specifieke teks mag opnoemen, dus ga ik dat ook niet doen. De benodigdheden kun je (bijna) allemaal in de supermarkt aanschaffen. Het is ook erg leuk om er mee bezig te zijn. Ik lees allemaal dingen over brandgevaar enzovoort maar als je kleine hoeveelheden maakt voor persoonlijk gebruik dan is dat best wel te verwaarlozen mits je gewoon goed de instructies volgt en de ruimte ventileert.
Het roken ervan kan op verschillende manieren. Ik zelf vond het in het begin nog erg eng om direct 20 of 30mg te verdampen en compleet die overgang naar hyperspace te maken dus heb ik mij ingelezen over Changa. Dit is een mengsel van rookbare kruiden/planten + DMT + Freebase Harmala's. Met de changa manier kon ik makkelijker kleine beetjes roken en op basis van het effect bepalen of ik nog extra wilde bij nemen of niet. Vooral in een jointje of een klein simpel waterpijpje kun je echt even met je tenen in het water dippen. Mocht je dit interessant vinden moet je je even inlezen over changa. Erg simpel om te maken als je eenmaal de DMT in bezit heb.

edit: Als het wel toegestaan is om specifieke teks te noemen dan hoor ik dat ook graag want dan wil ik die wel delen :P
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Nouja te veel details is misschien ook niet de bedoeling, voordat we forumregels overtreden.
Klik om te vergroten...
mwa deels waar maar we hebben het niet over het productie proces zelf. Uiteindelijk is praktijk ervaring leidend dus ergens heb ik mij antwoord al. Meer dan enkele keren verschillende manieren getest en snel of langzaam koelen heeft bij mij geen enkel effect op de yield.
Maar we houden het hier bij dan maar haha :)
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
mwa deels waar maar we hebben het niet over het productie proces zelf. Uiteindelijk is praktijk ervaring leidend dus ergens heb ik mij antwoord al. Meer dan enkele keren verschillende manieren getest en snel of langzaam koelen heeft bij mij geen enkel effect op de yield.
Maar we houden het hier bij dan maar haha :)
Klik om te vergroten...
Na wat rondsnuffelen begreep ik dat een magneetroerder ook een verschil kan maken op de hoeveelheid yield. Leuk zo hobbyen.. is nog allemaal nieuw terrein maar wordt me al wel duidelijk dat er zoveel smaken zijn in aanpak.. ah ja, als het maar zuivel spul oplevert.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk eigenlijk dat ik voorlopig wel genoeg poeder heb.. als ik zo kijk wat ik uit 100gr droog materiaal haal.. dit is pas de 3e pull.. (2e bestond uit veel drijvend spul.. dat ging weer terug de potten in) hierbij wederom drijvend spul, dit maal afgezogen zover mogelijk (rechtsbovenin de drijvers).. afdruipen en drogen maar. Blaast nu droog..
20210523_152228.jpg
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
😋 DmT DmT. Ik zag vandaag op een uitkijktoren in de duinen DmT gekliederd.

Met 1 goede pof zit je zo in triplevel 4. En kraak helder. Alles lijkt wel nep zo echt als het word.

Het drijvende spul is ook dmt. Ik crystaliseer het altijd in een bekerglas uit en dan is de helft van de dmt sneeuw dat drijft in de peteroleum ether.

Dat gele spul zit ook dmt in, maar is minder potent.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Martinus zei:
😋 DmT DmT. Ik zag vandaag op een uitkijktoren in de duinen DmT gekliederd.

Met 1 goede pof zit je zo in triplevel 4. En kraak helder. Alles lijkt wel nep zo echt als het word.

Het drijvende spul is ook dmt. Ik crystaliseer het altijd in een bekerglas uit en dan is de helft van de dmt sneeuw dat drijft in de peteroleum ether.

Dat gele spul zit ook dmt in, maar is minder potent.
Klik om te vergroten...
Je laat t allemaal verdampen? ik probeer het toch wel zoveel mogelijk te redden, afzuigen (voorzichtig om zoveel mogelijk kristallen te laten liggen) en dat wat over blijft in glazen mason potje en gelijk daarna terug in de soep in.. de zuiverheid van de vloeistof maakt t best aan de prijs, dat laat ik niet verdampen.. ruikt ook nauwelijks. Na 10min is er de geur van nieuw sneakers.. enigsinds lekker eigenlijk wel.. beetje verknipt maar heb dan t idee dat "het is gelukt" ofzo. Ik wacht nog even op een super nauwkeurig weegschaaltje vanuit china.. en dan gaan we het meemaken allemaal.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#16
0t0lerance zei:
Je laat t allemaal verdampen? ik probeer het toch wel zoveel mogelijk te redden, afzuigen (voorzichtig om zoveel mogelijk kristallen te laten liggen) en dat wat over blijft in glazen mason potje en gelijk daarna terug in de soep in.. de zuiverheid van de vloeistof maakt t best aan de prijs, dat laat ik niet verdampen.. ruikt ook nauwelijks. Na 10min is er de geur van nieuw sneakers.. enigsinds lekker eigenlijk wel.. beetje verknipt maar heb dan t idee dat "het is gelukt" ofzo. Ik wacht nog even op een super nauwkeurig weegschaaltje vanuit china.. en dan gaan we het meemaken allemaal.
Klik om te vergroten...

Uitcrystaliseren in de vriezer en dan het oplosmiddel afgieten. En dan laat ik het drogen bij een open raam en schraap ik het uit het bekerglas.

De eerste keren dmt woog ik het niet eens. Gewoon spatelpuntje. Het is best moeilijk om genoeg damp binnen te krijgen. Het idee dat je perongeluk een breaktrough krijgt lijkt me sterk.

Mijn vriendin met haar ongetrainde longen kan niet eens 1 hit binnen houden xD. Als je niks gewend ben en je stookt de dmt bij het roken te heet, dan ga je vooral zere longen krijgen en hoesten.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Martinus zei:
Uitcrystaliseren in de vriezer en dan het oplosmiddel afgieten. En dan laat ik het drogen bij een open raam en schraap ik het uit het bekerglas.

De eerste keren dmt woog ik het niet eens. Gewoon spatelpuntje. Het is best moeilijk om genoeg damp binnen te krijgen. Het idee dat je perongeluk een breaktrough krijgt lijkt me sterk.

Mijn vriendin met haar ongetrainde longen kan niet eens 1 hit binnen houden xD. Als je niks gewend ben en je stookt de dmt bij het roken te heet, dan ga je vooral zere longen krijgen en hoesten.
Klik om te vergroten...
Haha, mijn longen zijn maagdelijk. We gaan t zien.. ik heb de techniek en videos besturdeerd en hoop dat het gaat lukken. afwegen ga ik het zeker.. heb zelfs een controle set gekocht van 12 gewichtjes van 1mg tot 100mg (ja miligram, soort miniscule hoekjes die je met een pincet pakt) om zo een eventuele afwijking na kalibratie mee te nemen met het wegen van het spul.... begin met iets van 20mg ofzo, las dat dat de beginner dosis is.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
Ik durf te zweren dan wie de vaporgenie heeft gebruikt niet meer zonder kan. Werkt altijd! en direct en makkelijk. Kost wat voor een, op het oog, simpel pijpje, maar dan heb je ook wat!
Klik om te vergroten...
Klinkt goed. Kun je een specifieke aanraden? Ik heb zelf helaas geen vulkaan en toebehoren alhoewel de aura vaporiser werkt, is bijvullen nogal een PITA :)
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
0t0lerance zei:
Haha, mijn longen zijn maagdelijk. We gaan t zien.. ik heb de techniek en videos besturdeerd en hoop dat het gaat lukken. afwegen ga ik het zeker.. heb zelfs een controle set gekocht van 12 gewichtjes van 1mg tot 100mg (ja miligram, soort miniscule hoekjes die je met een pincet pakt) om zo een eventuele afwijking na kalibratie mee te nemen met het wegen van het spul.... begin met iets van 20mg ofzo, las dat dat de beginner dosis is.
Klik om te vergroten...

20mg is voor mij wel een leuke trip. 15mg ook wel als ik het allemaal binnen krijg. Wat ik er zo uniek aan vind is dat de hallucinaties met open ogen echt intens helder zijn. Alles word glad, extreem gedetaileerd, maar tegelijketijd soort van abstract. Het is heel bizar. Ik heb mede trippers zien transformeren in boedhas en plastic poppen. En ondanks die transformatie waren ze nog geheel herkenbaar.

Maar ik denk wel dat je iets te ocd ben met je gewichtjes 😂

Terrence zij. 3 hits om breaktrough te krijgen. Ik denk dat ik in 1 hit niet meer dan 15 a 20mg binnen kan houden. En terwijl ik dat binnenhou zie ik de lucht al uit de kamer gezogen worden xD

In iedergeval succes.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#20
0t0lerance zei:
Na wat rondsnuffelen begreep ik dat een magneetroerder ook een verschil kan maken op de hoeveelheid yield. Leuk zo hobbyen.. is nog allemaal nieuw terrein maar wordt me al wel duidelijk dat er zoveel smaken zijn in aanpak.. ah ja, als het maar zuivel spul oplevert
Klik om te vergroten...

Die staat op mn verlanglijstje :) De oplossing (of: heet het dan nog emulsie?) wordt dan gewoon super gelijkmatig gemengd waardoor je een meer optimale consequente reactie krijgt en houdt. Maar met handmatig roeren werkt ook prima, blijft er gewoon wat meer in de volgende pull zitten lijkt me.
Maar ook gewoon fijne QoL toevoeging aan het labarsenaal :yum: jammer dat ze best prijzig zijn, elke keer denk ik weer even in de gaten houden 2ehands... Maar nog niet gelukt tot nu toe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."