Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb al 2 keer met iemand gezeten en voel gewoon niet de juiste sfeer met iemand die niet begrijpt wat ik eruit wil halen,. Ik wil een perfect in de juiste sfeer en stemming komen. Dus heb ik de 2 kansen maar laten passeren. Weet ongeveer wat ik moet verwachten, is het safe om het op je eentje te doen?"
"Dan zal ik het proberen met een vaper. Zal ff opzoeken wat voor soort zich hiertoe het best tot leent๐ Bedankt voor jullie tijd in ieder geval๐"
"Heb ik ook iedere keer goed uitgelegd, wil echt volledig de stemming geraken. En dat lukt mij niet als de tripsitter niet volledig op dezelfde golflengte ๐ Doe ik het wel ff alleen met een vaper. Met een oilburner lukt het niet om die tweede trek er volledig uit te halen"
"10mg zou moeten volstaan, niet?"
"Idd, vreemd"
"Check jullie bankrekening even voor de zekerheid๐"
"Mevrouw Plรธp zei: Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee. Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh. Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder! Klik om te vergroten... Ben blij dat jij ook de titel snapt en ook de les die ik geleerd heb er kunnen uithalen hebt. ๐คฃ Bedankt om het toch nog eens te zeggen want na 5 jaar was ik het bijna vergeten. Was net van plan om een lijntje te snuiven van een fluo groen poedertje die ik in de wc van een Albanees bordeel."
"Gevonden heb"
"Als iedereen hier is respectvol met elkaar zou omgaan, man wat een negatieve energie hier๐๐๐ dmt sectie gaat het er toch pakken vreedzame aan toe,..... I understand.... ๐๐๐๐ ๐๐๐๐"
"Hallo iedereen, zal mezelf even kort voorstellen. Ben een 36j man die onlangs z n spirituele kant ontdekt heeft๐ om een lang verhaal kort te maken, heb ik een dik jaartje geleden onbewust een heel ander inzicht en kijk op het leven gekregen. Onlangs te weten gekomen dat dit wel eens door ketamine kan zijn ๐. Na me verder te verdiepen in over hoe dit eigenlijk tot stand is gekomen en me verder wil ontwikkelingen ben ik uitgekomen bij 5 meo dmt๐ Nu heb ik 100 mg van die heilige goedje, wil het me maar niet lukken dit op mijn eentje te doen. Ik geraak niet verder dan 1 goede diepe trek๐คฃ. Heb dit nu 3 keer geprobeerd maar na de 1ste trek zie ik niet echt meer wat ik doe ๐ Ik wil echt een 'breaktrough' lukken. Iemand tips? Ik voel echt dat het niet veraf is."