Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen visuals of kleuren

Geen visuals of kleuren

51 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
ImagineX zei:
Ik wil echt gewoon visueel wat gaan beleven eerlijk gezegd
Klik om te vergroten...
Dan moet je de tips hierboven opvolgen. :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Was die 18 gram trip dan ook een stuk visueler dan die andere truffel trips?

Bij mij wisselt het bij lsd heel erg. Vaak is het helemaal niet zo visueel, ook niet op 150 ug. Ik heb wel een paar vrij visuele lsd trips gehad (op 100 ug maar), maar die waren zeldzaam. En kwamen nog steeds niet in de buurt van psilo (15 gram truffels). Het werkt dus vrij verschillend per persoon denk ik.
Klik om te vergroten...
Ja die was wel visueler. Zowel bij truffels als bij LSD merk ik dat naarmate de dosis hoger wordt de visuals ook sterker worden.

Bij truffels en paddo's voelen de visuals ook heel natuurlijk aan. Bij LSD heb ik meteen door dat het synthetisch is en zijn de visuals een stuk intensiever. Leuk maar ook zwaarder om te verwerken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Bij truffels en paddo's voelen de visuals ook heel natuurlijk aan. Bij LSD heb ik meteen door dat het synthetisch is en zijn de visuals een stuk intensiever. Leuk maar ook zwaarder om te verwerken.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook. LSD vloekt met de kleuren en vormen van de natuur.

De intensiteit in visuals op hoge doseringen psilo is bij mij voor een groot gedeelte blijven hangen toen ik daarna weer meer normale doseringen ging doen. Met LSD zie ik vooral patronen als overlays over mijn normale zicht. Met psilo zijn de visuals veel meer onderdeel van de omgeving. Niet slechts een laag die over mijn zicht heen hangt, maar helemaal verweven met bestaande objecten. Ik kan dan niet meer zien wat bij de normale werkelijkheid hoort en wat niet, het is eerder 1 geheel met overal visuals in verweven. Net alsof de visuals ook in 3D space zijn en ze letterlijk op/in objecten zitten, ondertussen vervormend en ronddraaiend. De meest prachtige vormen en kleuren. Loop ik er naar toe dan gaan ze ook niet weg, maar zie ik ze duidelijker zoals met normale objecten. En dan gaat het soms nog een stap verder en neemt het alles over waardoor ik praktisch de ruimte niet meer zie waar ik in ben. En dan maak ik reizen door die visuele werelden. Compleet over de top achtbaan ritten door werelden gemaakt van licht en juwelen vaak. Niet te vergelijken met de patroon overlays van lsd. Maar wie weet, heb ik gewoon nog niets gezien van waar lsd toe in staat is. Maar die bodyload en mentale verwarring houdt me tegen om hoger te doseren.

Rivalrie zei:
Vind je dit een zware trip?
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf wat de definitie van zwaar is. Qua bodyload en mentaal wel. Qua emoties en helemaal van de wereld zijn valt het meestal wel mee.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb juist bij psilo geen body load. Juist het tegenovergestelde. Alsof mijn lichaam niet meer bestaat. Ik vind het zeer fijn.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hou ook rekening met een pauze van minimaal twee weken tussen trips, in verband met tolerantie.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:
Ik heb juist bij psilo geen body load. Juist het tegenovergestelde. Alsof mijn lichaam niet meer bestaat. Ik vind het zeer fijn.
Klik om te vergroten...
Ik heb met psilo altijd wel dat ik het eerste halfuurtje een wat vervelende bodyload ervaar. Dan weer warm, dan weer koud, beetje ongemakkelijk. Het voelt alsof mijn lichaam dan de psilo nog niet helemaal accepteert of zo. Maar daarna gaat dat snel weg en heb ik de hele trip geen last van bodyload. Met lsd houd ik de bodyload altijd de gehele trip en zelfs daarna. Maar dat is meer een soort onrustigheid, gejaagdheid.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Ik heb met psilo altijd wel dat ik het eerste halfuurtje een wat vervelende bodyload ervaar. Dan weer warm, dan weer koud, beetje ongemakkelijk. Het voelt alsof mijn lichaam dan de psilo nog niet helemaal accepteert of zo. Maar daarna gaat dat snel weg en heb ik de hele trip geen last van bodyload. Met lsd houd ik de bodyload altijd de gehele trip en zelfs daarna. Maar dat is meer een soort onrustigheid, gejaagdheid.
Klik om te vergroten...

Bij lsd heb ik het idee dat mijn lichaam flauw voelt ofzo. Ik heb op een hoge dosis psilo wel eens wat spanning gevoeld wat ik ook op wiet wel voel, een soort euforische energie. Vind dat vaak wel lekker. En als ik me dan ontspan dan ga ik altijd lekker.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het kan echt vrij sterk verschillen per persoon hoeveel je nodig hebt voor hetzelfde effect. Dat correleert niet eens altijd met lichaamsgewicht.

Ik heb ook weleens in de situatie gezeten die jij beschrijft. Vrienden die van alles zien bewegen en dat je zelf alleen een soort van stoned bent. Volgende keer gewoon weer een stapje meer nemen.

Dat vind ik wel een nadeel aan natuurlijke psychedelica zoals paddo's. Omdat ze kunnen verschillen in sterkte is het moeilijk om je dosis steeds wat bij te stellen.

Tot slot kan je altijd nog een keer 2C-B nemen als je echt visueel wil trippen.
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#9
KlaasVaak zei:
Het kan echt vrij sterk verschillen per persoon hoeveel je nodig hebt voor hetzelfde effect. Dat correleert niet eens altijd met lichaamsgewicht.

Ik heb ook weleens in de situatie gezeten die jij beschrijft. Vrienden die van alles zien bewegen en dat je zelf alleen een soort van stoned bent. Volgende keer gewoon weer een stapje meer nemen.

Dat vind ik wel een nadeel aan natuurlijke psychedelica zoals paddo's. Omdat ze kunnen verschillen in sterkte is het moeilijk om je dosis steeds wat bij te stellen.

Tot slot kan je altijd nog een keer 2C-B nemen als je echt visueel wil trippen.
Klik om te vergroten...

zou ik wel zien zitten alleen heel moeilijk aan te geraken in België haha
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ervaar ook weinig visuals met Truffels. Zeker na 2-3 uurtjes zijn ze sowieso helemaal verdwenen. Ik heb trips gedaan op 30+ gram en meer dan wat CEV's en klein beetje OEV's kom ik niet helaas.

Mijn headspace is dan wel weer van een andere planeet, maar ik zou willen dat ik wat meer zag. Mijn volgende trip ga ik eens met een MAO combineren, om eens te zien hoe dat is. Uiteraard schroef ik de dosis dan omlaag.


LSD en 2-CB zijn voor mij wel een stuk meer visueel dan truffels.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
ImagineX zei:
zou ik wel zien zitten alleen heel moeilijk aan te geraken in België haha
Klik om te vergroten...
Gewoon meer truffels nemen! Met redelijke stappen natuurlijk :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben blijkbaar in de minderheid. :wink:

Maar je kunt in mijn ogen wel echt dingen doen om een meer visuele trip op te roepen met truffels.
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus de volgende keer mss 20 gram in 1x pakken? Zijn er nog dingen die dit zouden kunne versterken? Ik heb een sterk karakter dus ik ben niet zo bang veel hooi op men vork te nemen.

ik doe dit zeker niet dagelijks, wekelijks of zelfs maandelijks.. wanneer er tijd en zin voor is 😃

Nog iets, thee was beter toch? Hoe doe je dit dan? In stukjes snijden en laten trekken, moet je dan gwn de stukjes uitzeven en de thee opdrinken of moet je alsnog die stukjes op gaan kauwen terwijl je drinkt?
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#14
HierEnDaarEenFuifje zei:
Thee is niet beter, maar voorkomt bij een hoop mensen misselijkheid. Ik heb zelf het idee dat je na het eten ervan zeker weet het maximale uit de dosis te halen, waar bij thee je niet zeker weet hoeveel er in de truffels achterblijft.
De stukjes eet je niet op, want dat “voorkom” je juist met thee. Als je ze daarna op eet kun je ze beter in 1x al eten denk ik.
Klik om te vergroten...

Ik speel ze heel makkelijk naar binnen eigenlijk alleen heb ik telkens wel een periode dat er lucht en boertjes naar boven komen, die blijven komen. Dit maakt me wel misselijk.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ImagineX zei:
Ik speel ze heel makkelijk naar binnen eigenlijk alleen heb ik telkens wel een periode dat er lucht en boertjes naar boven komen, die blijven komen. Dit maakt me wel misselijk.
Klik om te vergroten...

Dan zou je een keer Thee kunnen proberen ja!
C
CasserdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thee is een makkelijke manier om in te nemen, voorkomt die vieze smaak en weinig tot geen misselijkheid. Zelf kan ik ze niet meer eten want de geur alleen al krijg ik braakneigingen en dan moet je ze nog minuten lang kauwen.. geen optie meer.
Wat ik wel ervaar is dat thee toch wat minder sterk is dan het oraal innemen. Hierom pak ik 5 tot 10 gram meer dan wat ik normaal oraal inneem(begin niet te hoog, experimenteer zodat je je eigen ideale dosis vindt). Trip komt wel stuk sneller op dus wees daar op voorbereid mentaal(15min tot 30min).
paar tips voor de thee;
Snijdt zo klein mogelijk
Vul een mok/glas met water en gooi dit in een pannetje.
Pannetje op t vuur totdat het licht borrelt (niet kookt) en de truffels mogen erin gegooid worden.
Zet het pannetje op een laag vuurtje; water mag licht borrelen maar persoonlijk doe ik dit niet, zolang het water stoomt blijft het warm genoeg. Doe een deksel op de pan anders ben je gedeelte van je water kwijt.
De truffels minimaal 15 minuten laten trekken, dit mag ook langer. Zelf doe ik 30 minuten. (Zelf experimenteren)
Regelmatig roeren tussendoor.
De truffels uit de thee zeven en je bent klaar. je kan laatste 5 min smaakje toevoegen aan t brouwsel of wat nog beter de smaak maskeert is een cup a soepje in je kom doen en het truffel water erbij gieten.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
ImagineX zei:
Ik speel ze heel makkelijk naar binnen eigenlijk alleen heb ik telkens wel een periode dat er lucht en boertjes naar boven komen, die blijven komen. Dit maakt me wel misselijk.
Klik om te vergroten...

Als je ze gemakkelijk naar binnen speelt zou ik ze toch gewoon eten tot je bereikt hebt wat je wilt (visuele trip). Wil je 20 gram doseren zoals je zei, thee ervan zetten, om dan geen visuele trip te hebben en te twijfelen "was 20 gram te weinig of is de thee mislukt omdat alle actieve stof in de truffels bleef?". Volgende keer dan nog hoger doseren kan gevaarlijk zijn, mits het enkel mislukte omdat er te teveel actieve stof in de truffels achterbleef.

Mindless zei:
Maar wie weet, heb ik gewoon nog niets gezien van waar lsd toe in staat is. Maar die bodyload en mentale verwarring houdt me tegen om hoger te doseren.
Klik om te vergroten...

Wat is dan het hoogste wat je al gedoseerd hebt?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cerberus zei:
Wat is dan het hoogste wat je al gedoseerd hebt?
Klik om te vergroten...
150 ug ald-52. LSD was altijd vrij zwak, daarvan weet ik niet hoeveel het was. Weleens 2 zegels gehad maar dat voelde lang niet zo sterk als die 150 ug ald-52.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zou wel oppassen dat je niet te hoog gaat doseren.
Als je die 16.7gram in twee porties hebt verdeeld en een uur tussen laat dan heeft die tweede portie niks gedaan waarschijnlijk.
Dan zou je minimaal op een trip van 7 gram tot max 10 gram uitkomen.
Als je dan ineens 20gram naar binnengaat werken.

ImagineX zei:
Light portie van 15gram mexicana omdat het onze 1e keer was. We waren goed voorbereid en hadden een nuchtere maag
Klik om te vergroten...
Heb je die ook in twee porties genomen ?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
150 ug ald-52. LSD was altijd vrij zwak, daarvan weet ik niet hoeveel het was. Weleens 2 zegels gehad maar dat voelde lang niet zo sterk als die 150 ug ald-52.
Klik om te vergroten...
Ik ben tot 200ug gegaan, dan wordt het bij mij echt visueel interessant. Bij 100 of 150 viel dat wel mee. Zou nog weleens hoger willen gaan, maar ik ervaar dan ook geen bodyload bij LSD. Vind het juist heel licht aanvoelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."