#1
Dan moet je de tips hierboven opvolgen.Ik wil echt gewoon visueel wat gaan beleven eerlijk gezegd
Dan moet je de tips hierboven opvolgen.Ik wil echt gewoon visueel wat gaan beleven eerlijk gezegd
Ja die was wel visueler. Zowel bij truffels als bij LSD merk ik dat naarmate de dosis hoger wordt de visuals ook sterker worden.Was die 18 gram trip dan ook een stuk visueler dan die andere truffel trips?
Bij mij wisselt het bij lsd heel erg. Vaak is het helemaal niet zo visueel, ook niet op 150 ug. Ik heb wel een paar vrij visuele lsd trips gehad (op 100 ug maar), maar die waren zeldzaam. En kwamen nog steeds niet in de buurt van psilo (15 gram truffels). Het werkt dus vrij verschillend per persoon denk ik.
Heb ik ook. LSD vloekt met de kleuren en vormen van de natuur.Bij truffels en paddo's voelen de visuals ook heel natuurlijk aan. Bij LSD heb ik meteen door dat het synthetisch is en zijn de visuals een stuk intensiever. Leuk maar ook zwaarder om te verwerken.
Hangt er vanaf wat de definitie van zwaar is. Qua bodyload en mentaal wel. Qua emoties en helemaal van de wereld zijn valt het meestal wel mee.Vind je dit een zware trip?
Ik heb met psilo altijd wel dat ik het eerste halfuurtje een wat vervelende bodyload ervaar. Dan weer warm, dan weer koud, beetje ongemakkelijk. Het voelt alsof mijn lichaam dan de psilo nog niet helemaal accepteert of zo. Maar daarna gaat dat snel weg en heb ik de hele trip geen last van bodyload. Met lsd houd ik de bodyload altijd de gehele trip en zelfs daarna. Maar dat is meer een soort onrustigheid, gejaagdheid.Ik heb juist bij psilo geen body load. Juist het tegenovergestelde. Alsof mijn lichaam niet meer bestaat. Ik vind het zeer fijn.
Ik heb met psilo altijd wel dat ik het eerste halfuurtje een wat vervelende bodyload ervaar. Dan weer warm, dan weer koud, beetje ongemakkelijk. Het voelt alsof mijn lichaam dan de psilo nog niet helemaal accepteert of zo. Maar daarna gaat dat snel weg en heb ik de hele trip geen last van bodyload. Met lsd houd ik de bodyload altijd de gehele trip en zelfs daarna. Maar dat is meer een soort onrustigheid, gejaagdheid.
Het kan echt vrij sterk verschillen per persoon hoeveel je nodig hebt voor hetzelfde effect. Dat correleert niet eens altijd met lichaamsgewicht.
Ik heb ook weleens in de situatie gezeten die jij beschrijft. Vrienden die van alles zien bewegen en dat je zelf alleen een soort van stoned bent. Volgende keer gewoon weer een stapje meer nemen.
Dat vind ik wel een nadeel aan natuurlijke psychedelica zoals paddo's. Omdat ze kunnen verschillen in sterkte is het moeilijk om je dosis steeds wat bij te stellen.
Tot slot kan je altijd nog een keer 2C-B nemen als je echt visueel wil trippen.
Gewoon meer truffels nemen! Met redelijke stappen natuurlijkzou ik wel zien zitten alleen heel moeilijk aan te geraken in België haha
Thee is niet beter, maar voorkomt bij een hoop mensen misselijkheid. Ik heb zelf het idee dat je na het eten ervan zeker weet het maximale uit de dosis te halen, waar bij thee je niet zeker weet hoeveel er in de truffels achterblijft.
De stukjes eet je niet op, want dat “voorkom” je juist met thee. Als je ze daarna op eet kun je ze beter in 1x al eten denk ik.
Ik speel ze heel makkelijk naar binnen eigenlijk alleen heb ik telkens wel een periode dat er lucht en boertjes naar boven komen, die blijven komen. Dit maakt me wel misselijk.
Ik speel ze heel makkelijk naar binnen eigenlijk alleen heb ik telkens wel een periode dat er lucht en boertjes naar boven komen, die blijven komen. Dit maakt me wel misselijk.
Maar wie weet, heb ik gewoon nog niets gezien van waar lsd toe in staat is. Maar die bodyload en mentale verwarring houdt me tegen om hoger te doseren.
150 ug ald-52. LSD was altijd vrij zwak, daarvan weet ik niet hoeveel het was. Weleens 2 zegels gehad maar dat voelde lang niet zo sterk als die 150 ug ald-52.Wat is dan het hoogste wat je al gedoseerd hebt?
Heb je die ook in twee porties genomen ?Light portie van 15gram mexicana omdat het onze 1e keer was. We waren goed voorbereid en hadden een nuchtere maag
Ik ben tot 200ug gegaan, dan wordt het bij mij echt visueel interessant. Bij 100 of 150 viel dat wel mee. Zou nog weleens hoger willen gaan, maar ik ervaar dan ook geen bodyload bij LSD. Vind het juist heel licht aanvoelen.150 ug ald-52. LSD was altijd vrij zwak, daarvan weet ik niet hoeveel het was. Weleens 2 zegels gehad maar dat voelde lang niet zo sterk als die 150 ug ald-52.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."