Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen visuals of kleuren

Geen visuals of kleuren

51 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben blijkbaar in de minderheid. :wink:

Maar je kunt in mijn ogen wel echt dingen doen om een meer visuele trip op te roepen met truffels.
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus de volgende keer mss 20 gram in 1x pakken? Zijn er nog dingen die dit zouden kunne versterken? Ik heb een sterk karakter dus ik ben niet zo bang veel hooi op men vork te nemen.

ik doe dit zeker niet dagelijks, wekelijks of zelfs maandelijks.. wanneer er tijd en zin voor is 😃

Nog iets, thee was beter toch? Hoe doe je dit dan? In stukjes snijden en laten trekken, moet je dan gwn de stukjes uitzeven en de thee opdrinken of moet je alsnog die stukjes op gaan kauwen terwijl je drinkt?
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#3
HierEnDaarEenFuifje zei:
Thee is niet beter, maar voorkomt bij een hoop mensen misselijkheid. Ik heb zelf het idee dat je na het eten ervan zeker weet het maximale uit de dosis te halen, waar bij thee je niet zeker weet hoeveel er in de truffels achterblijft.
De stukjes eet je niet op, want dat “voorkom” je juist met thee. Als je ze daarna op eet kun je ze beter in 1x al eten denk ik.
Klik om te vergroten...

Ik speel ze heel makkelijk naar binnen eigenlijk alleen heb ik telkens wel een periode dat er lucht en boertjes naar boven komen, die blijven komen. Dit maakt me wel misselijk.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ImagineX zei:
Ik speel ze heel makkelijk naar binnen eigenlijk alleen heb ik telkens wel een periode dat er lucht en boertjes naar boven komen, die blijven komen. Dit maakt me wel misselijk.
Klik om te vergroten...

Dan zou je een keer Thee kunnen proberen ja!
C
CasserdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thee is een makkelijke manier om in te nemen, voorkomt die vieze smaak en weinig tot geen misselijkheid. Zelf kan ik ze niet meer eten want de geur alleen al krijg ik braakneigingen en dan moet je ze nog minuten lang kauwen.. geen optie meer.
Wat ik wel ervaar is dat thee toch wat minder sterk is dan het oraal innemen. Hierom pak ik 5 tot 10 gram meer dan wat ik normaal oraal inneem(begin niet te hoog, experimenteer zodat je je eigen ideale dosis vindt). Trip komt wel stuk sneller op dus wees daar op voorbereid mentaal(15min tot 30min).
paar tips voor de thee;
Snijdt zo klein mogelijk
Vul een mok/glas met water en gooi dit in een pannetje.
Pannetje op t vuur totdat het licht borrelt (niet kookt) en de truffels mogen erin gegooid worden.
Zet het pannetje op een laag vuurtje; water mag licht borrelen maar persoonlijk doe ik dit niet, zolang het water stoomt blijft het warm genoeg. Doe een deksel op de pan anders ben je gedeelte van je water kwijt.
De truffels minimaal 15 minuten laten trekken, dit mag ook langer. Zelf doe ik 30 minuten. (Zelf experimenteren)
Regelmatig roeren tussendoor.
De truffels uit de thee zeven en je bent klaar. je kan laatste 5 min smaakje toevoegen aan t brouwsel of wat nog beter de smaak maskeert is een cup a soepje in je kom doen en het truffel water erbij gieten.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ImagineX zei:
Ik speel ze heel makkelijk naar binnen eigenlijk alleen heb ik telkens wel een periode dat er lucht en boertjes naar boven komen, die blijven komen. Dit maakt me wel misselijk.
Klik om te vergroten...

Als je ze gemakkelijk naar binnen speelt zou ik ze toch gewoon eten tot je bereikt hebt wat je wilt (visuele trip). Wil je 20 gram doseren zoals je zei, thee ervan zetten, om dan geen visuele trip te hebben en te twijfelen "was 20 gram te weinig of is de thee mislukt omdat alle actieve stof in de truffels bleef?". Volgende keer dan nog hoger doseren kan gevaarlijk zijn, mits het enkel mislukte omdat er te teveel actieve stof in de truffels achterbleef.

Mindless zei:
Maar wie weet, heb ik gewoon nog niets gezien van waar lsd toe in staat is. Maar die bodyload en mentale verwarring houdt me tegen om hoger te doseren.
Klik om te vergroten...

Wat is dan het hoogste wat je al gedoseerd hebt?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cerberus zei:
Wat is dan het hoogste wat je al gedoseerd hebt?
Klik om te vergroten...
150 ug ald-52. LSD was altijd vrij zwak, daarvan weet ik niet hoeveel het was. Weleens 2 zegels gehad maar dat voelde lang niet zo sterk als die 150 ug ald-52.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zou wel oppassen dat je niet te hoog gaat doseren.
Als je die 16.7gram in twee porties hebt verdeeld en een uur tussen laat dan heeft die tweede portie niks gedaan waarschijnlijk.
Dan zou je minimaal op een trip van 7 gram tot max 10 gram uitkomen.
Als je dan ineens 20gram naar binnengaat werken.

ImagineX zei:
Light portie van 15gram mexicana omdat het onze 1e keer was. We waren goed voorbereid en hadden een nuchtere maag
Klik om te vergroten...
Heb je die ook in twee porties genomen ?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
150 ug ald-52. LSD was altijd vrij zwak, daarvan weet ik niet hoeveel het was. Weleens 2 zegels gehad maar dat voelde lang niet zo sterk als die 150 ug ald-52.
Klik om te vergroten...
Ik ben tot 200ug gegaan, dan wordt het bij mij echt visueel interessant. Bij 100 of 150 viel dat wel mee. Zou nog weleens hoger willen gaan, maar ik ervaar dan ook geen bodyload bij LSD. Vind het juist heel licht aanvoelen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
KlaasVaak zei:
Ik ben tot 200ug gegaan, dan wordt het bij mij echt visueel interessant. Bij 100 of 150 viel dat wel mee. Zou nog weleens hoger willen gaan, maar ik ervaar dan ook geen bodyload bij LSD. Vind het juist heel licht aanvoelen.
Klik om te vergroten...
Ik wil misschien nog eens 200 ug proberen. Lijkt me wel heftig met mindfucks enzo...
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het enige wat ik met LSD heb is die verdomde kramp/last van en in mijn nek/schouders. Maar het is vooral m'n nekspieren die erg vervelend voelen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Ik wil misschien nog eens 200 ug proberen. Lijkt me wel heftig met mindfucks enzo...
Klik om te vergroten...
Heb ik alleen als ik binnen blijf. Buiten ben je toch wat meer afgeleid. Tenminste, zo gaat het voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."