Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT ervaringen.

DMT ervaringen.

366 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een 'Lucy' die geen LSD wil doen? Merkwaardig :thinking::wink:

Heb je wel een tripsitter die je pijp over kan nemen en op je kan letten?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Hoi @Lucy100 ,

Fijn dat je eerste kennismaking met dmt zo goed is gegaan! Leuk ook om zo mee te kunnen leven met je experimentje. Ik ben al heel benieuwd naar je volgende stap. Op gegeven moment wordt het wel echt heftig...

Zelf ook nog maar eens verder experimenteren ooit... en misschien eens die “machine” proberen te maken. Ben helaas echt niet heel technisch aangelegd... 🤔
Klik om te vergroten...
Ik ben ook zo a technsixh als het kan. Twee linker handen dus de machine bouwen werd hem niet. Ik heb hetzelfde principe gemaakt via een bong van 15 euro. Waar je normaal wiet plaats heb ik nu het staaldraad.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat leuk om te lezen over je ervaring! Ik vond het ook frappant dat er in sommige voorwerpen beweging zat en in andere niet. Dit had ik met de paprikaplant op tafel. Het geluid heb ik niet gehoord. Wel klonk mijn stem robotachtig.
Ohh ik wil het ook nog es meemaken! Ik denk nog regelmatig eraan terug! Ik hoop dat ik nog eens durf!

Hou ons op de hoogte! Ik ben ontzettend benieuwd naar je 2e ervaring!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Eik Bedankt 😊 Daar ben ik mij bewust van dat het veel heftiger zal worden. Ik ben benieuwd wat het mij gaat brengen? Heel interessant allemaal!
The Machine is echt een aanrader! En dat is helemaal niet zo moeilijk. als je een boormachine kan hanteren gaat het zeker lukken. 😎
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Eik Ik weet niet of ik hier foto’s van mag plaatsen? Maar het is gewoon een fles met een gaatje onderin de bodem en staalwol in de hals. Ik heb dan de liquid pad van de Mighty erin gepropt. En dat past prima! Ik was in 10min klaar. Dat kunnen jullie ook maken!
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
Mooi dat het gelukt is en goed dat je direct een van de beste rook technieken hebt gebruikt.

dat gezoem had ik in het begin ook met Dmt en hebben meer lui, tegenwoordig heb ik het niet meer. Er staat je wat te wachten:smilecat:
Klik om te vergroten...

Dat had ik er nog niet bij verteld. Maar ik ben wel met de vaporizer begonnen 😇 Maar dat is mij niet gelukt. En toen The Machine gemaakt. dat zet ik uitgebreid in het trip report. Maar ik wilde deze ervaring al met jullie delen😊
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zie dit topic nu pas, het past wel helemaal in mijn straatje 😇🙏

Ik heb vooral afgelopen jaar heel erg veel met dmt geëxperimenteerd en 30 mg doet mij persoonlijk niet zo veel. Een goeie trip begint vanaf 50mg voor mij en ik heb op m'n hoogst 80mg gedaan. Ik snap heel goed dat je dit rustig opbouwt want dmt kan echt heel heftig worden. Die vervorming van geluid bijvoorbeeld wordt boven 60mg echt een extreem harde sirene. Al het besef wat je hier hebt bestaat niet meer en wat je meemaakt kan je heel angstig maken. Ik denk dat persoonlijk niemand ooit echt klaar kan zijn voor een breaktrough ervaring want elke breaktrough die je hebt geeft je letterlijk het gevoel dat je bent overleden. Ga er vooral met liefde en wellicht een klein gebedje vooraf in. Behandel het als heilig, het zal je leven en de visie erop compleet veranderen!

En top dat je een trip zitter hebt! Ik heb destijds 80mg in m'n eentje gedaan en toen ik eruit kwam kroop ik helemaal in de veutushouding en moest ik huilen. Eigenlijk wist ik ook meteen al niet meer wat ik aan de andere kant had ervaren. Bijna niks van die trip kan ik me nog iets van herinneren. Behalve de opkomst, en terugkomst in mijn lichaam. Deze keer realiseerde ik me dat je door dit soort ervaringen ook echt getraumatiseerd kan raken... Dus wees voorzichtig!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
True this. Ik heb al een paar keer gehad dat ik niet meer dan een of twee hits kon nemen omdat ik letterlijk was vergeten hoe een aansteker werkt op dat moment.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar. :’) Het tripreport van mijn eerste keer DMT heette precies daarom ‘Te dom om te pijpen’, ik snapte er de hele tijd vrijwel meteen geen hol meer van.

Leuk topic! DMT, het Grote Mysterie. <3 Over dit molecuul raak je niet uitgepraat. Zó enorm interessant.

@Lucy100 erg benieuwd naar jouw ervaring!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lucy100 zei:
@Eik Ik weet niet of ik hier foto’s van mag plaatsen? Maar het is gewoon een fles met een gaatje onderin de bodem en staalwol in de hals. Ik heb dan de liquid pad van de Mighty erin gepropt. En dat past prima! Ik was in 10min klaar. Dat kunnen jullie ook maken!
Klik om te vergroten...
Een foto van je "Machine" lijkt me geen probleem!

Lucy100 zei:
@Eik Bedankt 😊 Daar ben ik mij bewust van dat het veel heftiger zal worden. Ik ben benieuwd wat het mij gaat brengen? Heel interessant allemaal!
The Machine is echt een aanrader! En dat is helemaal niet zo moeilijk. als je een boormachine kan hanteren gaat het zeker lukken. 😎
Klik om te vergroten...
Ik heb wel een boormachine maar ik heb geen speciale boortjes om door glas heen te werken... Misschien toch ooit maar eens gaan proberen. Ik lees best veel positieve verhalen over de "Machine"...
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#10
main-qimg-341673006cf6cf8c60c675e9b3e1b145.jpeg
Zeker een van de beste manieren om dmt te vapen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
En ik stelde me altijd een heel complex apparaat voor bij The Machine...

Is het een fles met een gat erin. :laughing:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmmmz.... moet je dan niet ook nog iets van een rietje of "zuig-apparaat" in dat gat stoppen ofzo?
En moet je die DMT echt aan de binnenkant op de staalwol leggen zoals op het plaatje of juist aan de buitenkant (onderkant op dit plaatje)?

:thinking:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk aan de binnenkant, omdat het er anders af zou vallen, gezien je het ondersteboven houdt lijkt me omdat je dan gemakkelijk de aansteker eronder kan houden terwijl de rook omhoog gaat in de fles.

Dankzij dit topic ben ik overtuigd dat ik ook een machine ga maken. Eerst was ik nog research aan het doen welke pijp ik zou kopen. Blij dat ik nog geen aankoop gedaan heb.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Space Criminal @Mindless @Buu @Cerberus bedankt voor jullie reactie. Ik behandel het met respect en ga er liefdevol mee om. Ik ben sowieso niet echt een impulsieve gebruiker. Ik gebruik niet heel vaak. misschien 5a 6 keer per jaar. Maar dit kwam op mijn pad en heb het niet meer los kunnen laten. Heel bijzonder spul!
En inderdaad zo ziet de mijne er ook uit.F71DD328-0FBF-490B-921A-DF39F72148CB.jpeg508787AE-733B-47A0-917B-DE39F087A836.jpeg
@Eik Maar ik doe de DMT niet aan de binnenkant. Maar als de fles gewoon staat zoals het eerste plaatje, er dan gewoon bovenop. De hals iets verwarmen ongeveer 50 Gr Als je de DMT erop gooit smelt het erin en dan omdraaien en flam eronder. En op 10cm afstand. En BAM rook. het lukte mij met deze techniek in een keer!! Met de vaporizer heb ik erg lopen kloten en je ziet ook niet of er rook ontstaat.

mensen dit is echt een aanrader! Super simpel en werkt perfect. Zelfs newbies zoals ik kunnen hiermee roken.

En uiteraard hou ik jullie op de hoogte van mijn DMT experiment.
tot snel!!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gebruik je een gewone aansteker?
En heb je nog een actie moeten uitvoeren om een giftig deel van de staalwol weg te halen? Een coating ofzo.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Cerberus zei:
Gebruik je een gewone aansteker?
En heb je nog een actie moeten uitvoeren om een giftig deel van de staalwol weg te halen? Een coating ofzo.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik een gewone aansteker. En ik heb een liquid pad gebruikt. Die is van RVS en was al schoon omdat het er speciaal voor is gemaakt. Staalwol moet je eerst uitbranden ivm de giftige dampen dat klopt.
Je kunt de liquid pad bij storz bickel kopen..
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dankuwel! Dat is een zeer goede tip.
En je kunt dat blijven hergebruiken dan eens je die liquid pad hebt?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Lucy100 zei:
De hals iets verwarmen ongeveer 50 Gr
Klik om te vergroten...

Hoe doe je dat precies? En als je daarna de DMT erin gooit, valt ie dan niet eruit?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je houdt de aansteker een minuut lang op het gaas zodat het gloeiend warm wordt. Dan strooi je zo snel mogelijk de DMT op het gaas en dan smelt alle DMT er in. Omdat het in het gaas smelt raakt de vlam de DMT ook nooit en verbrandt het niet.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi.

Sins een paar maanden weet ik af van het bestaan van DMT. Ik ben me erin gaan verdiepen wat het precies is, en wat het met je doet.. En dat heeft mij heel nieuwsgierig gemaakt. Dus na heel veel lezen heb ik besloten het een keer te doen.. ik heb een beetje ervaring met psychedelische substanties. Heb een aantal keer paddo’s gebruikt en 2CB.
LSD niet omdat ik de duur van de trip te lang vind.. ik heb met paddo’s een keer een badtrip gehad. Dus weet een beetje hoe het is om de donkere kant van de psychedelische substanties te ervaren.

Ik heb DMT thuis en wil het gaan proberen. Heeft iemand tips? Ik wil beginnen met 10 mg en dan opbouwen. Of is dat te weinig om visuals te ervaren?

Ik wil goed voorbereid DE trip in gaan. Dus ik hoop dat iemand goede tips heeft. Ik heb al heeeeeel veel gelezen over dit bijzondere goedje.

Als ik het gedaan heb, deel ik mijn ervaring met DMT met jullie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."