#1
Geniet ervan als het zo ver is zou ik zo zeggen ![:)]()
Lawaai en afleiding verstoren de trip en het is dan ook erg vervelend om televisie te kijken als je Salvia Divinorum hebt genomen, terwijl het zitten bij een kampvuurtje ‘s avonds prachtig is. Vanwege de bewustzijns- en gedragsveranderende eigenschappen van Salvia Divinorum is het gebruik in openbare ruimten sterk af te raden! Vooral als je niet gewend bent om Salvia Divinorum te roken of voor het eerst een sterker extract gaat gebruiken, moet je ervoor zorgen dat er een nuchtere oppasser aanwezig is, zodat deze ervoor kan zorgen dat je jezelf of anderen niet in een gevaarlijke situatie brengt, zoals bijvoorbeeld het omstoten van aangestoken kaarsen of uit het raam lopen.

S-A-L-V-I-A= Salvia Divinorum trip schaal
Nog niet... maar lijkt me best intressantYouriske zei:Hoi,
Ik heb laatst een klein Salviaplantje op de kop weten te tikken. Heeft iemand daar ervaring mee, met verse salvia uit eigen 'tuin'?
mandragora zei:Nog niet... maar lijkt me best intressantYouriske zei:Hoi,
Ik heb laatst een klein Salviaplantje op de kop weten te tikken. Heeft iemand daar ervaring mee, met verse salvia uit eigen 'tuin'?![]()
Dacht altijd dat het aards moeilijk te kweken viel...
Is dat niet gewoon salie wat je ook in je eten kunt doen?Zilval zei:mandragora zei:Nog niet... maar lijkt me best intressantYouriske zei:Hoi,
Ik heb laatst een klein Salviaplantje op de kop weten te tikken. Heeft iemand daar ervaring mee, met verse salvia uit eigen 'tuin'?![]()
Dacht altijd dat het aards moeilijk te kweken viel...
Ik heb een keer een stekje bij Azarius besteld. Helaas heeft ie het niet lang overleefd. Geen flauw idee waar het aan lag, maar volgens mij zijn het niet zulke sterke plantjes.
Salvia Divinorum behoort volgens mij wel tot dezelfde familie als salie, maar het zijn wel 2 verschillende planten.straatmadelief zei:Is dat niet gewoon salie wat je ook in je eten kunt doen?
Psychedelibee zei:Salvia Divinorum behoort volgens mij wel tot dezelfde familie als salie, maar het zijn wel 2 verschillende planten.straatmadelief zei:Is dat niet gewoon salie wat je ook in je eten kunt doen?
Hangt van het effect af dat je wilt bereiken. Roken geeft een korter maar veel heftiger effect dan kauwen. Echt goed trippen is behoorlijk lastig met kauwen.Attimo zei:Wat is het meest aan te raden, roken of kauwen?
Een beetje een stoned en dromerig effect, zeker merkbaar maar veel minder heftig dan met roken.straatmadelief zei:O dus bij kauwen krijg je wel enig effect? Hoe moet ik me dat voorstellen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."