Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshandboek: SALVIA DIVINORUM

handboek: SALVIA DIVINORUM

36 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geniet ervan als het zo ver is zou ik zo zeggen :)
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is een extract ook te kauwen (of thee zetten ervan?), en zo ja... hoeveel moet je dan nemen, ik heb nog een 15x extract liggen geloof ik. Dit topic wekt wel weer mijn interesse aan.
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik doe iets fout... 10x extract... half zakje in mijn waterpijp. alles in 1 grote teug naar binnen en tot wel 28 geteld. werd even goed high en toen weer normaal.... niet wat ik verwacht van salvia
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beetje erg late reactie, maar wat jij hebt heeft mijn vriend ook. Al vaak geprobeerd, kleine dosis, normale dosis, hele grote dosis... en hij voelt zich alleen maar stoned. Toen 30x extract gekocht. Normale dosis: niks. Flinke dosis: 5 minuten raar doen en zich er helemaal niks meer van herinneren, toen hij er weer 'was' dacht hij dat hij nog moest beginnnen... Lukt dus niet een tussenweg te vinden waarop hij wel tript maar zich ook nog iets herinnert!
Bij mij daarentegen gaat het prima, dus aan het spul ligt het niet...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lawaai en afleiding verstoren de trip en het is dan ook erg vervelend om televisie te kijken als je Salvia Divinorum hebt genomen, terwijl het zitten bij een kampvuurtje ‘s avonds prachtig is. Vanwege de bewustzijns- en gedragsveranderende eigenschappen van Salvia Divinorum is het gebruik in openbare ruimten sterk af te raden! Vooral als je niet gewend bent om Salvia Divinorum te roken of voor het eerst een sterker extract gaat gebruiken, moet je ervoor zorgen dat er een nuchtere oppasser aanwezig is, zodat deze ervoor kan zorgen dat je jezelf of anderen niet in een gevaarlijke situatie brengt, zoals bijvoorbeeld het omstoten van aangestoken kaarsen of uit het raam lopen.
Klik om te vergroten...

Deel je mening helemaal, ook bij mij werkt het een stuk beter als er minder geluid en andere afleidingen zijn :beer:

S-A-L-V-I-A= Salvia Divinorum trip schaal
Klik om te vergroten...



Het 'hoogste' in die schaal heb ik paar keer gehaald, prachtig :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Same here :hearteyes: hemels...al weet je'r achteraf zo goed als niets meer van :)
L
LiberthyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het vroeger voor de "lol" gebruikt, en het werkte, heel apart ervaring
zou het niet precies kunnen beschrijven, volgens mij treed je een beetje uit en ben je
tegerlijkertijd in je lichaam en ook, eruit. Neem je van overal waar, en je beland in een soort van niemandsland. Ik was er melig van.. maar het kan waarschijnlijk ook beangstigend ervaren worden door sommige gebruikers..

Maar inmiddels neem ik het wat serieuzer dus voor een spirituele ervaring en heb ik het sinds die tijd 2 x uitgeprobeerd, geen succes.. ik heb ook juist een van de sterkere gebruikt. Welke weet ik niet precies.

Ik had wel, iets heel lichts en vaags, alsof ik ergens anders ook stond, en er tegen mij gepraat werd van wat ik daar deed, alsof ik beetje gedropt was ergens en mezelf niet kon waar nemen maar andere mij wel. Ik zat even in een vaag conversatie maar echt 10 seconde.. Terwijl ik wel gewoon mijzelf waarnam in mijn kamer, maar ik hoorde dus stemmetjes of ik kan me dat ingebeeld hebben. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Heb nooit last van stemmetjes haha :) Maar ik vind dat dus geen goede ervaring want dat stuff was heel sterk, was niet zo goedkoop ook.

Maar het was dus, paar keer mis.. en verspilling van mijn geld..
Dus of ik het binnenkort ga proberen, not any time soon. Of vrienden moeten een shot aanbieden :)
Y
YouriskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi,
Ik heb laatst een klein Salviaplantje op de kop weten te tikken. Heeft iemand daar ervaring mee, met verse salvia uit eigen 'tuin'?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Youriske zei:
Hoi,
Ik heb laatst een klein Salviaplantje op de kop weten te tikken. Heeft iemand daar ervaring mee, met verse salvia uit eigen 'tuin'?
Klik om te vergroten...
Nog niet... maar lijkt me best intressant :grin:
Dacht altijd dat het aards moeilijk te kweken viel...
Z
ZilvalLid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
Youriske zei:
Hoi,
Ik heb laatst een klein Salviaplantje op de kop weten te tikken. Heeft iemand daar ervaring mee, met verse salvia uit eigen 'tuin'?
Klik om te vergroten...
Nog niet... maar lijkt me best intressant :grin:
Dacht altijd dat het aards moeilijk te kweken viel...
Klik om te vergroten...

Ik heb een keer een stekje bij Azarius besteld. Helaas heeft ie het niet lang overleefd. Geen flauw idee waar het aan lag, maar volgens mij zijn het niet zulke sterke plantjes.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wel interessant om te lezen. Heb eigenlijk nooit echt gelezen over Salvia. Ik wist wel van het bestaan maar dat was het ook wel. Toch is in verdiepen.
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zilval zei:
mandragora zei:
Youriske zei:
Hoi,
Ik heb laatst een klein Salviaplantje op de kop weten te tikken. Heeft iemand daar ervaring mee, met verse salvia uit eigen 'tuin'?
Klik om te vergroten...
Nog niet... maar lijkt me best intressant :grin:
Dacht altijd dat het aards moeilijk te kweken viel...
Klik om te vergroten...

Ik heb een keer een stekje bij Azarius besteld. Helaas heeft ie het niet lang overleefd. Geen flauw idee waar het aan lag, maar volgens mij zijn het niet zulke sterke plantjes.
Klik om te vergroten...
Is dat niet gewoon salie wat je ook in je eten kunt doen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
straatmadelief zei:
Is dat niet gewoon salie wat je ook in je eten kunt doen?
Klik om te vergroten...
Salvia Divinorum behoort volgens mij wel tot dezelfde familie als salie, maar het zijn wel 2 verschillende planten.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
straatmadelief zei:
Is dat niet gewoon salie wat je ook in je eten kunt doen?
Klik om te vergroten...
Salvia Divinorum behoort volgens mij wel tot dezelfde familie als salie, maar het zijn wel 2 verschillende planten.
Klik om te vergroten...

Klopt, Salvia Officinalis is de salie die we kennen als smakelijke kruiden voor in je eten en wordt tevens als geneeskrachtig beschouwd. Zit trouwens ook in sommige soorten tandpasta.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Attimo zei:
Wat is het meest aan te raden, roken of kauwen?
Klik om te vergroten...
Hangt van het effect af dat je wilt bereiken. Roken geeft een korter maar veel heftiger effect dan kauwen. Echt goed trippen is behoorlijk lastig met kauwen.
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#16
O dus bij kauwen krijg je wel enig effect? Hoe moet ik me dat voorstellen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
straatmadelief zei:
O dus bij kauwen krijg je wel enig effect? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Klik om te vergroten...
Een beetje een stoned en dromerig effect, zeker merkbaar maar veel minder heftig dan met roken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."