Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshandboek: SALVIA DIVINORUM

handboek: SALVIA DIVINORUM

36 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is het meest aan te raden, roken of kauwen?
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#2
herken ik helemaal, heb het sinds toen ook nooit niet meer gedaan, gewoon omdat het toch wel iets heel heftig is
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb hier al een half jaar halve gr 20x en 1gr 15x liggen, enig idee hoelang deze extracten goedblijven?? het zit in een donkere kleerkast in een metalen doosje....
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
pwooppwoop zei:
salvia een van de meest onderschatte "drugs" in mijn ogen
na een hijsje of 5 - 6 zag ik alleen allemaal vierkantjes met verschillende kleurtjes, en die deden allemaal verschillende dingen, en kan me nog perfect herrineren dat ik altijd naar het volgend vakje wouw, echt een prachtige ervaring in mijn ogen, die ook redelijk lang duurde, maar in werkelijkheid was het nog niet een halve minuut

volgends de nuchtere zat ik echter op de grond met men wang over de grond (een zacht tapijt :hearteyes: ) te schuren, en om de paar seconden kroop ik voort op men knieen, en men armen hingen er maar bij te slepen
Klik om te vergroten...

Woow,ik ben echt door salvia geintrigeerd. Ik zag net hetzelfde. Intelligente vakjes als je het mij vraagt. En ze bewegen steeds, zelfs door mij heen of ik door hen. Maar vooral zijn ze intelligent en zijn ze in alles. Dit komt bij mij steeds terug. Ik heb al met meerdere mensen gesproken die soortgelijke ervaringen hebben.

Als je het mij vraagt is de salvia wereld echt, maar ligt ze buiten ons normale waarnemingsveld. Ik vond het ook wel beangstigend omdat men zelfbesef totaal niet relevant was. Je normale zelfconstructie is in de salvia wereld pure absurditeit!
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik probeer morgen een aantal salvia ervaringen in tripreport te gieten, want ik moet er iets mee. Het is zo echt. Zo ingrijpend. Ik heb meestal het gevoel da ik in de omgeving wordt gezogen, men voorhoofd wordt dan enorm hardt, de vakjes gaan daar ook over op en af, ik denk echt dat in de zetel of de muur ging. Morgen meer...
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
ik heb hier al een half jaar halve gr 20x en 1gr 15x liggen, enig idee hoelang deze extracten goedblijven?? het zit in een donkere kleerkast in een metalen doosje....
Klik om te vergroten...

Volgens mij blijft het lang goed. Dit weekend heb ik nog salvia gebruikt die zeker 2 jaar oud is, en deze werkte zeker.

Salvia heeft daarnaast een omgekeerde tollerantie. Dit heb ik zelf ook zo ervaren. Versterkt extract is voormij compleet uit den boze, gewoon gedroogd salvia blad geeft al enorm intense ervaringen. Vroeger moets ik veel meer gebruiken. Ik heb het nu 5 keer op getript. Tussendoor deed ik soms een paar blaadjes in een sigaret of jointje. Daar voel je niets van maar het maakt je gevoeliger.
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Morgen me eerste grametje 5-extract halen. Ben zeer benieuwd hoe dit gaat worden. Ook meteen eerste keer ech trippen.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
pimthunder zei:
Morgen me eerste grametje 5-extract halen. Ben zeer benieuwd hoe dit gaat worden. Ook meteen eerste keer ech trippen.
Klik om te vergroten...

have fun with it en laat iets weten hoe je het vond :wave:
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#9
psych-out zei:
pimthunder zei:
Morgen me eerste grametje 5-extract halen. Ben zeer benieuwd hoe dit gaat worden. Ook meteen eerste keer ech trippen.
Klik om te vergroten...

have fun with it en laat iets weten hoe je het vond :wave:
Klik om te vergroten...

Dankje, ik ga het alleen niet meteen morgen proberen. Zodra ik het heb geprobeerd laat ik hier een berichtje achter. Zit alleen nog te twijfelen tussen 5 en 10 extract, kan iemand me hierbij helpen? Alvast bedankt.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
pimthunder zei:
psych-out zei:
pimthunder zei:
Morgen me eerste grametje 5-extract halen. Ben zeer benieuwd hoe dit gaat worden. Ook meteen eerste keer ech trippen.
Klik om te vergroten...

have fun with it en laat iets weten hoe je het vond :wave:
Klik om te vergroten...

Dankje, ik ga het alleen niet meteen morgen proberen. Zodra ik het heb geprobeerd laat ik hier een berichtje achter. Zit alleen nog te twijfelen tussen 5 en 10 extract, kan iemand me hierbij helpen? Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...

ok, dat is goed. En als je voor de eerste keer salvia probeert dan zou ik toch eerst voor de 5x gaan. Dit is wat goedkoper en milder dan de 10x en kan in je voordeel uitdraaien mocht je salvia niks vinden want salvia is toch wel een raar stofje hoor. Hopelijk bevalt het je wanneer je het probeerd. mocht je nu toch zoiets hebben van ''ik wil toch de 10x'' dan zal dit ook wel goed meevallen. Het is een verschil met de 5x maar niet in zo'n sterke maat dat het een enorm verschil is qwa sterkte. veel succes ermee en ben benieuwd hoe je het vind.
groeten psych-out
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo.
Ik gebruik natuurlijke drugs(plantjes en zwammetjes) voor spirituele ervaringen en ik heb nu 2 keer salvia geprobeerd. een keer 5x geen effect toen 10x ook gen effect. toen heb ik van 10x een vol zakje gerookt en werd ik alleen even goed licht in mijn hoofd. Wat doe ik fout? i krook het uit een tabak pijp met een flinke aansteker erbij en hijs het in 2 stevige halen allemaal op dat is dus een gram als ik het zakje goed gelezen heb.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heiden zei:
Hallo.
Ik gebruik natuurlijke drugs(plantjes en zwammetjes) voor spirituele ervaringen en ik heb nu 2 keer salvia geprobeerd. een keer 5x geen effect toen 10x ook gen effect. toen heb ik van 10x een vol zakje gerookt en werd ik alleen even goed licht in mijn hoofd. Wat doe ik fout? i krook het uit een tabak pijp met een flinke aansteker erbij en hijs het in 2 stevige halen allemaal op dat is dus een gram als ik het zakje goed gelezen heb.
Klik om te vergroten...

Beter een bong(met water) gebruiken en de rook minstens 20sec inhouden.
Ik heb alvast aan een mespuntje genoeg :wink:
j
justmakepeaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
ff een dom vraagje :tongueout:
Ik wil met mijn maten best graag een keer aan de salvia, maar we hebben geen bong.
Je kunt opzich uit een flesje of een blikje wel een bong fabriceren als je maar zorgt dat je geen plastic enzo hoeft te verbranden (niet zo gezond) zou je uit een halve liter blik een bong kunnen fabriceren waarmee je salvia kunt roken? gewon plat knijpen in het idden en er kleine gaatjes in prikken en daar je zooi op leggen, aansteken en dat blik vol hijsen via dat gat waar je uit drinkt :tongueout: kwam een maat van mij mee aan maar weet niet of dat werkt, zonde om voor 1 keer een bong te kopen
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb geen ervaring om een pijp te maken vanuit een blikje, maar dit heb ik voor je gevonden op internet...

Men neme een leeg cola blikje.
Men stompt daar met de vuist aan een kant een deuk in. In het midden vand e deuk (in eht midden van het blikje dus) maakt men een paar kleine gaatjes. Hiervoor kun je een schaar of mes gebruiken. Pas wel op dat de gaastjes niet te groot worden want hier komt straks de wiet op te liggen.
Vind nu een manier om het "drinkgat" dicht te krijgen. Ik had dit opgelost door een stukje keukenfolie met een stiekje over die rand heen vast te maken, ik denk dat het ook met kauwgom zou kunnen.
Nou maak je een flink gat in de onderkant van het blikje. Door de bolling is dit best sterk dus je zult even moeten rammen. Dit wordt dus het gat waardoor je de rook naar binnen zuigt.
Viola, het is af. Leg nu de wiet op de gedeukte kant boven op de gaatjes. Zorg dat je het blikje recht houd anders kan de wiet eraf vallen als de deuk niet goed is. Houdt nu je mond tegen de achterkant van eht blikje aan. De ring sluit mooi om je lippen heen dus er kan geen rook weg. Steek nu de wiet bovenop aan en hijsen maar. En de rest is geschiedenis...

Hopelijk heb je'r wat aan..., grts
j
justmakepeaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha slim plan :grin: ik zal het wel een keer proberen als er wiet, hash of salvia en een leeg blikje in de buurt is :tongueout: Van drugs wordt je dus écht creatiever! (A)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geniet ervan als het zo ver is zou ik zo zeggen :)
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik doe iets fout... 10x extract... half zakje in mijn waterpijp. alles in 1 grote teug naar binnen en tot wel 28 geteld. werd even goed high en toen weer normaal.... niet wat ik verwacht van salvia
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beetje erg late reactie, maar wat jij hebt heeft mijn vriend ook. Al vaak geprobeerd, kleine dosis, normale dosis, hele grote dosis... en hij voelt zich alleen maar stoned. Toen 30x extract gekocht. Normale dosis: niks. Flinke dosis: 5 minuten raar doen en zich er helemaal niks meer van herinneren, toen hij er weer 'was' dacht hij dat hij nog moest beginnnen... Lukt dus niet een tussenweg te vinden waarop hij wel tript maar zich ook nog iets herinnert!
Bij mij daarentegen gaat het prima, dus aan het spul ligt het niet...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lawaai en afleiding verstoren de trip en het is dan ook erg vervelend om televisie te kijken als je Salvia Divinorum hebt genomen, terwijl het zitten bij een kampvuurtje ‘s avonds prachtig is. Vanwege de bewustzijns- en gedragsveranderende eigenschappen van Salvia Divinorum is het gebruik in openbare ruimten sterk af te raden! Vooral als je niet gewend bent om Salvia Divinorum te roken of voor het eerst een sterker extract gaat gebruiken, moet je ervoor zorgen dat er een nuchtere oppasser aanwezig is, zodat deze ervoor kan zorgen dat je jezelf of anderen niet in een gevaarlijke situatie brengt, zoals bijvoorbeeld het omstoten van aangestoken kaarsen of uit het raam lopen.
Klik om te vergroten...

Deel je mening helemaal, ook bij mij werkt het een stuk beter als er minder geluid en andere afleidingen zijn :beer:

S-A-L-V-I-A= Salvia Divinorum trip schaal
Klik om te vergroten...



Het 'hoogste' in die schaal heb ik paar keer gehaald, prachtig :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Same here :hearteyes: hemels...al weet je'r achteraf zo goed als niets meer van :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."