Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mandragora zei: Youriske zei: Hoi, Ik heb laatst een klein Salviaplantje op de kop weten te tikken. Heeft iemand daar ervaring mee, met verse salvia uit eigen 'tuin'? Klik om te vergroten... Nog niet... maar lijkt me best intressant Dacht altijd dat het aards moeilijk te kweken viel... Klik om te vergroten... Ik heb een keer een stekje bij Azarius besteld. Helaas heeft ie het niet lang overleefd. Geen flauw idee waar het aan lag, maar volgens mij zijn het niet zulke sterke plantjes."
"Oke, ik heb nu drie autoflower zaadjes besteld, ondanks dat ik niet zeker weet of ik ze dit jaar nog wel kan planten. Als dat niet kan dan gooi ik ze wel de vriezer in. De groeiperiode is 43 dagen volgens Azarius."
"Hey allemaal, vroeg mij af wat de uiterlijke datum is waarop je een autoflower kan planten. Ik heb nog nooit wiet gekweekt, maar ben benieuwd of dat nu nog kan. Ik weet dat de oogsttijd er al bijna aan komt, maar hoop toch dat het nog kan. Ik hoef geen geweldige oogst. Ik wil gewoon wat ervaring op doen en een klein beetje wiet kunnen oogsten. Dit is mijn eerste post op het forum, maar ik heb al een ander account gehad hier genaamd Diabolic. Ik ben het wachtwoord vergeten en ook het wachtwoord van het mailadres waar het account aan gekoppeld was."
"@Neophyte16 heeft gelijk. Een bong/pijpje gaat veel harder dan een joint. Dus als je niet veel gewent bent moet je altijd rustig aan doen."
"Ik wist het antwoord ook niet, dus ik heb even gegoogeld. Helaas is er nog steeds geen duidelijkheid... De ene bron zegt dit: De wetsbepaling die luidt dat de politie een verdachte ‘aan de kleding’ mag onderzoeken, gaat zover dat de politie de verdachte mag bevelen zich geheel uit te kleden. Dit stukje was een reactie op een forum op iemand die het zelfde had mee gemaakt: 'Je zegt echter dat je je helemaal moest uitkleden. In dat geval gaat het om fouillering op het lichaam en dat mag enkel wanneer je in de cel zit. Als men echt een fouillering op het lichaam deed, is er dus zeker en vast sprake van machtsmisbruik en ernsitge schending van jouw rechten.' Er zijn nogal wat grijze gebieden als het gaat om rechten en plichten bij een controle. Misschien is dit wel even handig om te lezen voor je: http://www.unity.nl/index.php?page=gepakt-en-nu"
"Allereerst wil ik even zeggen dat het vreemd voelt om een trip report te schrijven over wiet, omdat wiet niet echt veel gebruikt wordt om te trippen. Ik had een spacecake gebakken met 1,5g wiet per portie (drie porties, want ik was met twee andere mensen). Wat voor wiet weet ik niet, dat is het nadeel van minderjarig zijn... Bij die 1,5g per portie hadden we ook nog wat wiet overgehouden voor mijn bong. Ik was dus met twee andere mensen. Een jongen die ik Peter noem, aangezien dat wel een leuke naam is en een meisje die ik Peterina noem. Nou, we namen de eerste helft van onze portie. We namen niet het hele stuk in een keer omdat dit de eerste spacecake was die we ooit hadden gemaakt. De cake smaakte prima. Na een tijdje namen we de tweede helft ook maar, want we waren een beetje ongeduldig. In de tussen tijd waren we flink aan het doorhalen met de bong, wat achteraf niet zo'n slim idee was... Toen de spacecake eindelijk effect had waren we namelijk al aardig stoned van de bong. Peterina wou even gaan liggen. Ze is niet meer opgestaan die middag... Ik voelde als tweede het effect hard aankomen en ging dus ook maar liggen. Peter bleef achter de computer zitten. Ik vroeg of we naar wat muziek konden luisteren. Het liefste een Led Zeppelin album (aanrader). Ik ging echt vrij hard en lag te genieten van de muziek. Het leukste van alles was dat ik in een nummer bongo hoorden, terwijl er geen bongo in zat... Elke keer als ik mijn ogen sloot zag ik mooie kleuren die bij de muziek pasten. Een beetje LSD-achtig, maar dan wat milder. Helaas eindige het album terwijl ik nog midden in mijn 'trip' zat. De stilte was oorverdovend. Ik kon echt niet tegen die verschrikkelijke muziekloosheid. Daarna luisterde we naar wat andere muziek die ik ook wel voelde, maar wat minder intens. Ik kon in mijn trip nog wel praten, maar het ging allemaal wat langzamer en praten voelde niet fijn. Ik kreeg wel non-stop lachbuien die echt nergens op sloegen. Tranen liepen af en toe over mijn wangen. Na een tijdje voelde ik mij langzamer weer opknappen en om zes uur hebben we pizza gegeten die mijn vader naar ons toe bracht. Uiteindelijk was het 8 uur of zo en zijn Peter en Peterina weggegaan. Peter was die middag niet zo stoned geweest als ik en Peterina was helemaal van de aarde af. Ze heeft serieus urenlang gewoon gelegen en niks gezegd. Misschien heeft ze wel gewoon geslapen. Ik ben uiteindelijk gewoon maar in bed gaan liggen toen iedereen weg was en ben vrij snel in een diepe slaap gevallen. Ik lag er om 9 uur in en werd was in het begin van de middag weer wakker, met een licht kater-achtig gevoel. Lessen die ik heb geleerd: -Wiet kan je flink tackelen als je er te veel van neemt. -Led Zeppelin is perfect voor dit soort gelegenheden. -Stilte kan pijn doen. Ik had niet verwacht dat wiet zo zwaar kon vallen, maar ik rook zelf niet zo veel wiet en een bong komt veel en veel harder aan dan een joint. Volgende keer zal ik wat rustiger aan doen met de bong en gewoon geduldig op de cake wachten. Wat ik wel vreemd vind, is dat Peter gewoon vrij nuchter bleef. Misschien komt dat omdat hij non-stop aan het computeren was. Misschien is een beeldscherm voor je neus slecht voor je high. Iemand die dat kan bevestigen? Zou ik het over doen? Ja, maar dan zou ik zorgen voor een lange playlist om die stiltes te voorkomen. The end."
"Wel vreemd dat het niet goed verdeeld was. Ik had namelijk eerst wietboter gemaakt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf niet heel veel wiet rook, dus misschien een lagere tolerantie heb dan Peter. Ik wist trouwens wel dat het 1 tot 2 uur kan duren voordat de cake zijn werk doet, maar ik onderschatte de wiet een beetje en was ook ongeduldig. Niet zo slim... Wat wel vreemd is is dat ik het weekend daarna de wiet die we over hadden samen heb opgemaakt met Peter. We namen evenveel met de bong, maar ik ging dit keer achter de computer zitten en hij ging toen liggen. Terwijl hij vorige keer dus nog helemaal bij pinken was hij nu diegene die knock-out was Ik denk toch wel dat liggen de high intenser maakt, terwijl computeren of actief met iets bezig zijn het effect juist tegen gaat. Wat ik wel kan zeggen is dat ik er wat van geleerd heb en dat we nog steeds om kunnen lachen"