#1
Holy Noise zei:Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Beetje een domme reactie, vind je niet??
Wat verwacht je dan voor reacties, met zo'n vage stelling? Is dit een opdracht voor school, ofzo? Wat wil je ermee bereiken?

Ik denk dat het meer te maken heeft met je karakter, en persoonlijkheid dan je geslacht.