#1
Psycho_Chrono zei:ik denk dat vrouwen sneller betere excuses kunnen bedenken om te gebruiken![]()
Waarom?
Psycho_Chrono zei:ik denk dat vrouwen sneller betere excuses kunnen bedenken om te gebruiken![]()
De jongen zei:Zijn er dan zowiezo niet een aantal persoonlijkheidskenmerken of karaktertrekken die meer bij mannen zijn vertegenwoordigd dan bij vrouwen , en andersom.
Dan zou het dus kunnen dat mannen en vrouwen een verslaving anders ervaren dan mannen. Meer kampen met een negatief zelfbeeld ofzo? Misschien gaan mannen meer de buitenwereld de schuld geven van hun slechte conditie, terwijl vrouwen meer zichzelf de schuld geven?
Het is maar eve gissen.
Maar als je zegt 'slechter' weet ik niet goed wat je bedoelt. Probeer mss wat specifieker te zijn want slechter is relatief en kan wel op meerdere gebieden betrekking hebben.![]()
De jongen zei:Heftiger....Hmmm
Dus dan denk ik aan...Vrouwen beleven hun emoties mss heftiger terwijl mannen ze wat meer onderdrukken?
In een verslaving zie ik vrouwen dan als meer impulsief omdat ze zich sterker door hun emoties laten leiden.
Maar dan wat je zegt over soa's denk ik dat je buiten beschouwing moet laten. Dat zijn dan weer externe factoren ofzo. als mannen het ook zouden hebben dan voelen ze zich wss ook slechter maar dat is dan niet meteen aan de verslaving toe te schrijven...
Misschien verliezen vrouwen sneller hun eigewaarde in een verslaving?? Nuja kwet niet waar dat idee vandaan komt?
Maar als je een stelling opwerpt dan moeten we eerder abstract denken...en goed het domijn afbakenen. Want verslaving op zich is natuurlijk ook een breed begrip.
De jongen zei:Nee kzeg ook dak niet weet waar het vandaan komt.
ja beter omgaan wilt ook wel zeggen gevoelens toelaten he. Wat mannen misschien minder doen. Nuja dit zijn natuurlijk veralgemeningen.
Maar dan misschien zo. Heb toch sterk de indruk gekregen dat vrouwen voor drugs veel gevoeliger zijn. Misschien zou het dus kunnen dat ze verslaving heftiger ervaren?
De jongen zei:Hmm hmm waarschijnlijk. Je kan er niet echt zo iets over zeggen. Of je moet eerst een hoop mensen geinterviewd hebben ofzo.
It all depends

TechNora zei:euh>? ik snap het niet helemaalIk denk dat het meer te maken heeft met je karakter, en persoonlijkheid dan je geslacht.
Als het zover komt dat je door je verslaving genoodzaakt bent op straat te leven lijkt het me wel zwaarder voor vrouwen, ivm seksuele intimidatie/kans op verkrachting, enz.
Doodkapje zei:ik erger mij ziek aan dit topic in eerste instantie maar er is 1 ding waar ik ONMIDDELIJK op wil reageren
VROUWEN KRIJGEN SNELLER GESLACHTSZIEKTES OMDAT ONS FLUWEEL VAN ONDER UIT SLIJMVLIES BESTAAT + HET GEVAAR VAN SCHAAFWONDJES INWENDIG...
HOMOMANNEN KRIJGEN OOK SNELLER GESLACHTSZIEKTES DAN HETEROMANNEN OMDAT DARMEN ZO DUN ZIJN EN DUS OOK SNEL (SCHAAF-)WONDJES KUNNEN HEBBEN EN STOFFEN ZO DIRECT IN DE BLOEDBAAN KOMEN. DENK HIERBIJ AAN SUPPOS (poepsnoepjes)
voor de rest vind ik het hier een hoop dikke flauwe kul. net als :
als een man veel verschillende vrouwen heeft gehad is dat cool, als een vrouw er veel heeft gehad is het een platte matras, hoer, slet en noem maar op...
succes nog met uw topic

Holy Noise zei:Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Beetje een domme reactie, vind je niet??

Serenity zei:Holy Noise zei:Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Beetje een domme reactie, vind je niet??
Zeer logische reactie holy noise. Wij op Df hebben geen zin in conversaties en discussies of de man beter is dan de vrouw of andersom of weetikveel wat. Dus ga gwoon weg met je belachelijke stellingen en zoek een leven.
^.^![]()
Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."