#1
Dissonant zei:Holy Noise zei:Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Beetje een domme reactie, vind je niet??
Ik vond het toch wel een beetje een spitsvondige reactie![]()
Nee serieus,
Wat doet het geslacht er nu toe. Technora heeft alles al gezegd.Het was dus pure interesse wat jullie ervan vinden.
technora zei:Ik denk dat het meer te maken heeft met je karakter, en persoonlijkheid dan je geslacht.
Als het zover komt dat je door je verslaving genoodzaakt bent op straat te leven lijkt het me wel zwaarder voor vrouwen, ivm seksuele intimidatie/kans op verkrachting, enz.
Ik ben het dan ook met technora eens. Maar anderen kunnen daar een andere mening over hebben. Een mening die jij geloof ik niet heb...