#1
Als je er echt voor wilt gaan zal het je kunnen lukken!
Waar een wil is is een (soms moeilijke) weg ... goodluck
Waar een wil is is een (soms moeilijke) weg ... goodluck
Solidius zei:Nee, als je geen zelfdiscipline hebt geef ik je weinig kans van slagen om het (op lange termijn) wel voor een ander te doen. Mocht je écht willen stoppen en het lukt niet dan zijn er diverse instanties waar je terecht kunt voor professionele hulp.
Veel succes.
fatsoen1 zei:Ik snuif sinds tien jaar pep
fatsoen1 zei:meerdere psychoses gehad
fatsoen1 zei:mijn vriendin wil niet meer dat ik mijn kinderen zie
Motivatie genoeg zou ik zeggen! Kom op lamlul! Als je het niet op kan brengen om voor jezelf te stoppen doe het dan voor je kinderen. Wat zullen die wel niet denken wanneer ze oud genoeg zijn om dat te beseffen!fatsoen1 zei:Ik voel me radeloos omdat ik zowel schizofreen ben, geen vrienden heb, geen werk heb en nog een fysieke niet nader toe te lichten handicap.
SIM!!! Maarja.. hij kan het hebben, bij ieder ander zou het wel zielig zijn :þAreyouexperienced? zei:
Stabby zei:Je hebt al 3 jaar een kind en je bleef ermee verder gaan? Je had zelfs psychosen in bijzijn van je eigen kinderen??? Dat is enorm onverantwoord. Denk in godsnaam aan je kinderen en zoek hulp en vecht ervoor zoals je nooit gevochten hebt.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."