Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsradeloos verslaafd aan pep

radeloos verslaafd aan pep

49 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je er echt voor wilt gaan zal het je kunnen lukken!
Waar een wil is is een (soms moeilijke) weg ... goodluck
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
afkicken man je hebt kindjes ga naar afkickcentrum en denk aan je kindjes je gaat nu hel door gaat nog erger worden maar eens je er af bent kan het alleen maar beter gaan geniet van je kinderen dat is je drugs op dit moment !

veel sterkte
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Drama dus ...

Ik kan alleen maar zeggen: Sterkte man, als je van je kids houdt en vooral van jezelf stop je gewoon vandaag.

:hearteyes:

Succes
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk dat je kinderen een betere motivatie kunnen zijn als jezelf

wat is er nou psychisch van jou over, niets waar je voor hoeft te stoppen, je kinderen hebben nog een schone lij, jij hebt het over jeugdtrauma´s, een kind van 3 krijg je niet uitgelegt wat pep is en wat junkies zijn, een kind van acht wel, stoppen, nu.

bewijs het aan je kids
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snuif sinds tien jaar pep , meerdere psychoses gehad en nu al weer weken dagelijks en mijn vriendin wil niet meer dat ik mijn kinderen zie. Ik voel me radeloos omdat ik zowel schizofreen ben, geen vrienden heb, geen werk heb en nog een fysieke niet nader toe te lichten handicap.

Ik snuif mijn leven weg, weg van jeugdtrauma's en hedendaags leven. ER is voor mij een reden om naar een afkickkliniek te gaan voor de derde keer dan, en dat is voor mijn kids van 3 en 1 jaar.

Mijn vraag in concreto, kan een mens voor zijn kinderen afkicken als tie het niet voor zichzelf kan opbrengen de motivatie?

Hoe denken jullie daarover? :confused:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk van wel, gewoon doorzetten.
je gaat je als je gestopt bent heel kut voelen, maar dan moet je doorzetten.
na die periode zal het beetje bij beetje beter gaan, je begint je gelukkiger te voelen.
dat geeft je ook weer kracht om door te zetten.
succes
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, als je geen zelfdiscipline hebt geef ik je weinig kans van slagen om het (op lange termijn) wel voor een ander te doen. Mocht je écht willen stoppen en het lukt niet dan zijn er diverse instanties waar je terecht kunt voor professionele hulp.

Veel succes.
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Solidius zei:
Nee, als je geen zelfdiscipline hebt geef ik je weinig kans van slagen om het (op lange termijn) wel voor een ander te doen. Mocht je écht willen stoppen en het lukt niet dan zijn er diverse instanties waar je terecht kunt voor professionele hulp.

Veel succes.
Klik om te vergroten...

Dat probleem van geen zelfdiscipline nekt me daarom zit ik ook klem, ik hou van mijn kinderen wil de verantwoordelijkheid die ik heb genomen om vader te worden ook omzetten in de praktijk. Maar ben al twee keer eerder opgenomen geweest, ik blijf vluchten voor de shit.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk zeker dat het wel kan. Als je eraan denkt dat je straks je kids weer kan zien geeft je dat wel de kracht om te stoppen, want dan heb je echt een reden. Voor jezelf zou je het misschien niet doen.

Voorbeeldje:
Ik zorg ook niet altijd even goed voor mezelf, slecht of weinig eten, soms teveel drugs, slecht met geld omgaan. Eerlijk gezegd kan me dat niet zoveel schelen, maar voor dieren of mensen waar ik verantwoordelijk voor ben zorg ik altijd dat alles goed geregeld is en dat ze krijgen wat ze nodig hebben. Als ik zelf niet heb gegeten, zorg ik er wel altijd voor dat zij wel te eten hebben, want ik vind dat zij niet mogen lijden onder mijn fouten. De kracht die ik soms niet kan vinden om voor mezelf te zorgen kan ik dus wel vinden als ik voor anderen verantwoordelijk ben of moet zorgen.

Bedenk gewoon dat je het je kinderen niet aan wil doen een junk als vader te hebben. Wat dat met ze zal doen als ze ouder worden en hou dat voor ogen!

Sterkte
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
fatsoen1 zei:
Ik snuif sinds tien jaar pep
Klik om te vergroten...
fatsoen1 zei:
meerdere psychoses gehad
Klik om te vergroten...
fatsoen1 zei:
mijn vriendin wil niet meer dat ik mijn kinderen zie
Klik om te vergroten...
fatsoen1 zei:
Ik voel me radeloos omdat ik zowel schizofreen ben, geen vrienden heb, geen werk heb en nog een fysieke niet nader toe te lichten handicap.
Klik om te vergroten...
Motivatie genoeg zou ik zeggen! Kom op lamlul! Als je het niet op kan brengen om voor jezelf te stoppen doe het dan voor je kinderen. Wat zullen die wel niet denken wanneer ze oud genoeg zijn om dat te beseffen!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snap dat je wilt stoppen voor je kinderen, maar je moet het toch ook echt op de eerste plaats voor jezelf willen, denk ik. Als er voor jou nog allemaal redenen/excuses zijn, om toch door te blijven gaan met gebruiken, dan weet ik niet zeker of je het ook echt vol kunt blijven houden!
Het is gewoon heel erg belangrijk waar jij je prioriteiten legt: nu geef je die prioriteit aan je kinderen zeg je, maar wat doe je als je even voor jezelf een rotmoment hebt? Zolang jij ook nog altijd de optie open laat, om speed als vluchtmiddel te gaan gebruiken bij je persoonlijke problemen, dan is de stap op zo'n moment natuurlijk ook zo gemaakt om toch maar weer even voor jezelf - en dus voor de pep - te kiezen. Zwak ben je dan namelijk toch al.
Het klinkt hard nu, maar als je echt de waarheid wilt horen, dan moet dat soms hard en confronterend zijn. Drugs zijn iig nooit een goede oplossing voor je problemen, vluchten heeft toch geen zin, je maakt je problemen er uiteindelijk alleen maar steeds groter mee. Een beter begin, begint bij jezelf toch? Als je niet eerst verantwoordelijkheid voor je eigen leven kan nemen, hoe zou je dan uberhaupt de verantwoordelijkheid voor je kinderen kunnen nemen?
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit is jouw toekomst als je niet stopt:

http://www.youtube.com/user/SimBeSim

Genoeg motivatie?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Areyouexperienced? zei:
Dit is jouw toekomst als je niet stopt:

http://www.youtube.com/user/SimBeSim

Genoeg motivatie?
Klik om te vergroten...
SIM!!! Maarja.. hij kan het hebben, bij ieder ander zou het wel zielig zijn :þ
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo snel mogelijk stoppen is de boodschap. Niet afbouwen, gewoon stoppen.
Doe het toch voor je kinderen man. Ga es uit ofzo, leer mensen kennen die GEEN pep snuiven.
Allemaal makkelijk gezegd natuurlijk, maar ik zou er toch eens serieus over nadenken als je niet wilt eindigen met niets behalve een speed-verslaving.

Succes alleszins.
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#15
KOm op pik, je hebt nu 2 nakomelinge wees daar blij om en doe het dan ook voor hun om een goede pa te zijn. Je stopt je hebt dan ellende maar dit gaat over kerel ik zou er nu aan beginne hoelanger je wacht hoe kutter het word je ziet nu niet zitte maar dat komt weer ! je hebt je ziel flink verneukt dus begrijp dat je je even kut moet voelen Sterkte ermee !
S
StabbyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je hebt al 3 jaar een kind en je bleef ermee verder gaan? Je had zelfs psychosen in bijzijn van je eigen kinderen??? Dat is enorm onverantwoord. Denk in godsnaam aan je kinderen en zoek hulp en vecht ervoor zoals je nooit gevochten hebt.
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Stabby zei:
Je hebt al 3 jaar een kind en je bleef ermee verder gaan? Je had zelfs psychosen in bijzijn van je eigen kinderen??? Dat is enorm onverantwoord. Denk in godsnaam aan je kinderen en zoek hulp en vecht ervoor zoals je nooit gevochten hebt.
Klik om te vergroten...

Nee geen psychoses in hun bijzijn en ook niet gebruikt in hun bijzijn. Ik heb al in een dubbele diagnosekliniek gezeten maar heeft niet geholpen. Ik loop wel bij de jellinek maar helpt ook niet, ik ga nu vragen na een doorverwijzing voor psychotherapie voor verslaafden, dat schijnt te bestaan, dan gaan ze ook met je verleden aan de slag, maar vrees gezien mijn psychische label als schizofreen en verslaafd, dat is dus dubbele diagnose een afwijzing
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
to do ?

To do is geen drugs, je noemt wat onetische drugssoorten op wat jij helemaal nooit mag en zou moeten nemen.
als ik je to do lees dan zakt de moed me in me schoenen en wil ik nog maar 1 ding:

maar ik hou wijselijk me mond ....
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
haha lysergine, dat staat er inderdaad maar ben ook niet meer van plan meth of basecoke te proberen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik verloor meteen ieder grammetje respect voor je plannen ..

Dus nu kan ik verder met de tips ?

STOP MET ALLE DRUGS ....

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."