Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van de 1 op andere dag gestopt heb 3 weken geslapen als een gek en ben langzaam aan de put uitgekropen met behulp van anti depressiva...ik denk nog vaak aan mijn speed tijd en dan met name aan de creative dingen die ik deed, maar ik heb dan ook nog nooit een psychose gekregen...lijkt me vreselijk. Maar ben wel blij dat ik van de speed af ben...maar wat lul ik nu ben ik verslaafd aan heroine...."
"Niet een uitdagende drug? Ik daag je uit om er van af te komen LOL Nee bij mij is het heel sniekie geleidelijk gegaan...begonnen met het geijkte blowtje...toen snuiven en slikken...toen heroine snuiven, roken en spuiten...zo geijkt gegaan bij mij....ik ben echt een statistiek geval BAHHHHHH"
"Met papier machee dingen maken, schilderen, lezen, puzzelen, schoonmaken, meer pep nemen, kletsen, zuipen, zelfs eten, tekenen, schrijven, met kralen sieraden maken enz. IK werd er rete creatief van....mmmm misschien toch maar weer eens peppie scoren!!!"
"Jaren geleden toen ik in Amsterdam woonde en een meisje van 16 was nam ik mijn eerste en enige trip...de ervaring was zo bijzonder en heftig dat ik daarna nooit meer de moed had er weer 1 te nemen. Ik heb namelijk geesten gezien van mijn overleden familieleden, ook werd ik zo duidelijk aangeraakt door "iets" of "iemand" Ik was totaal niet bang...vond het zelfs zo bijzonder dat ik er nooit over gepraat heb met iemand...Zijn er nog meer zulke ervaringen beleefd door iemand?"
"Ik praatte er niet over omdat ik dan zou horen ja duh op een trip zie je toch van alles...maar ik ben er van overtuigd dat het echt de geesten van mijn opa, oma en vader waren die ik gezien heb en waar ik door aangeraakt werd...keer op keer"
""
"Ik shot met groot genot de vloeistof uit de eitjes van temazepam...de vloeistof is dikkig dus je moet wel raak zitten met een ader anders kan je echte serieuze littekens krijgen...maar de flash is orgastisch heerlijk en short and sweet!!"
"Ongevaarlijk in zo verre dat je goed raak moet zijn in je ader als je gaat shotten anders wordt het wel een ramp...vreselijke littekens etc...but otherwise ENJOY!!!!"
"Hallo iedereen, Ik wil me even voorstellen ik ben Ibbelll en ben verslaafd aan drugs sinds mijn 13de jaar, ik ga op dit moment naar het heroineprojecft in Rotterdam en ik moet zeggen dat dat mijn leven veranderd heeft!! Ik gebruik geen coke meer en ben gestopt met tippelen dus voor mij is ondanks dat ik nog steeds aan heroine verslaafd ben het project een uitkomst voor mij!! Wie heeft nog meer positieve ervarigen met het heroineproject??"
"Ik ben nu alweer 39...wordt in mei 40 boehoehoehoe"