Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsradeloos verslaafd aan pep

radeloos verslaafd aan pep

49 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk zeker dat het wel kan. Als je eraan denkt dat je straks je kids weer kan zien geeft je dat wel de kracht om te stoppen, want dan heb je echt een reden. Voor jezelf zou je het misschien niet doen.

Voorbeeldje:
Ik zorg ook niet altijd even goed voor mezelf, slecht of weinig eten, soms teveel drugs, slecht met geld omgaan. Eerlijk gezegd kan me dat niet zoveel schelen, maar voor dieren of mensen waar ik verantwoordelijk voor ben zorg ik altijd dat alles goed geregeld is en dat ze krijgen wat ze nodig hebben. Als ik zelf niet heb gegeten, zorg ik er wel altijd voor dat zij wel te eten hebben, want ik vind dat zij niet mogen lijden onder mijn fouten. De kracht die ik soms niet kan vinden om voor mezelf te zorgen kan ik dus wel vinden als ik voor anderen verantwoordelijk ben of moet zorgen.

Bedenk gewoon dat je het je kinderen niet aan wil doen een junk als vader te hebben. Wat dat met ze zal doen als ze ouder worden en hou dat voor ogen!

Sterkte
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
fatsoen1 zei:
Ik snuif sinds tien jaar pep
Klik om te vergroten...
fatsoen1 zei:
meerdere psychoses gehad
Klik om te vergroten...
fatsoen1 zei:
mijn vriendin wil niet meer dat ik mijn kinderen zie
Klik om te vergroten...
fatsoen1 zei:
Ik voel me radeloos omdat ik zowel schizofreen ben, geen vrienden heb, geen werk heb en nog een fysieke niet nader toe te lichten handicap.
Klik om te vergroten...
Motivatie genoeg zou ik zeggen! Kom op lamlul! Als je het niet op kan brengen om voor jezelf te stoppen doe het dan voor je kinderen. Wat zullen die wel niet denken wanneer ze oud genoeg zijn om dat te beseffen!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap dat je wilt stoppen voor je kinderen, maar je moet het toch ook echt op de eerste plaats voor jezelf willen, denk ik. Als er voor jou nog allemaal redenen/excuses zijn, om toch door te blijven gaan met gebruiken, dan weet ik niet zeker of je het ook echt vol kunt blijven houden!
Het is gewoon heel erg belangrijk waar jij je prioriteiten legt: nu geef je die prioriteit aan je kinderen zeg je, maar wat doe je als je even voor jezelf een rotmoment hebt? Zolang jij ook nog altijd de optie open laat, om speed als vluchtmiddel te gaan gebruiken bij je persoonlijke problemen, dan is de stap op zo'n moment natuurlijk ook zo gemaakt om toch maar weer even voor jezelf - en dus voor de pep - te kiezen. Zwak ben je dan namelijk toch al.
Het klinkt hard nu, maar als je echt de waarheid wilt horen, dan moet dat soms hard en confronterend zijn. Drugs zijn iig nooit een goede oplossing voor je problemen, vluchten heeft toch geen zin, je maakt je problemen er uiteindelijk alleen maar steeds groter mee. Een beter begin, begint bij jezelf toch? Als je niet eerst verantwoordelijkheid voor je eigen leven kan nemen, hoe zou je dan uberhaupt de verantwoordelijkheid voor je kinderen kunnen nemen?
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is jouw toekomst als je niet stopt:

http://www.youtube.com/user/SimBeSim

Genoeg motivatie?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Areyouexperienced? zei:
Dit is jouw toekomst als je niet stopt:

http://www.youtube.com/user/SimBeSim

Genoeg motivatie?
Klik om te vergroten...
SIM!!! Maarja.. hij kan het hebben, bij ieder ander zou het wel zielig zijn :þ
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo snel mogelijk stoppen is de boodschap. Niet afbouwen, gewoon stoppen.
Doe het toch voor je kinderen man. Ga es uit ofzo, leer mensen kennen die GEEN pep snuiven.
Allemaal makkelijk gezegd natuurlijk, maar ik zou er toch eens serieus over nadenken als je niet wilt eindigen met niets behalve een speed-verslaving.

Succes alleszins.
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#7
KOm op pik, je hebt nu 2 nakomelinge wees daar blij om en doe het dan ook voor hun om een goede pa te zijn. Je stopt je hebt dan ellende maar dit gaat over kerel ik zou er nu aan beginne hoelanger je wacht hoe kutter het word je ziet nu niet zitte maar dat komt weer ! je hebt je ziel flink verneukt dus begrijp dat je je even kut moet voelen Sterkte ermee !
S
StabbyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt al 3 jaar een kind en je bleef ermee verder gaan? Je had zelfs psychosen in bijzijn van je eigen kinderen??? Dat is enorm onverantwoord. Denk in godsnaam aan je kinderen en zoek hulp en vecht ervoor zoals je nooit gevochten hebt.
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Stabby zei:
Je hebt al 3 jaar een kind en je bleef ermee verder gaan? Je had zelfs psychosen in bijzijn van je eigen kinderen??? Dat is enorm onverantwoord. Denk in godsnaam aan je kinderen en zoek hulp en vecht ervoor zoals je nooit gevochten hebt.
Klik om te vergroten...

Nee geen psychoses in hun bijzijn en ook niet gebruikt in hun bijzijn. Ik heb al in een dubbele diagnosekliniek gezeten maar heeft niet geholpen. Ik loop wel bij de jellinek maar helpt ook niet, ik ga nu vragen na een doorverwijzing voor psychotherapie voor verslaafden, dat schijnt te bestaan, dan gaan ze ook met je verleden aan de slag, maar vrees gezien mijn psychische label als schizofreen en verslaafd, dat is dus dubbele diagnose een afwijzing
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
to do ?

To do is geen drugs, je noemt wat onetische drugssoorten op wat jij helemaal nooit mag en zou moeten nemen.
als ik je to do lees dan zakt de moed me in me schoenen en wil ik nog maar 1 ding:

maar ik hou wijselijk me mond ....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."