#1
SittaMan zei:Je zegt dat je er zin in krijgt als je hebt gedronken, welnu, alcohol in combinatie met cocaïne resulteerd in een nieuwe stof: coca-ethyleen. Deze stof is schadelijker en verslavender dan cocaïne of zich.
Als je daarna dronken wordt, linken je hersenen opnieuw naar deze nieuwe stof, waardoor je een 'verslavings(?)' gevoel krijgt om terug wat cocaïne binnen te nemen.
Je moet dus eigenlijk 'afkicken van de cocaethyleen', door al zeker niet meer drinken te combineren met coke, althans zo denk ik erover ;p.
Veel succes in ieder geval als je ermee gaat stoppen!
oei...goeie info, dat wist ik niet.

