Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: verslaafd of niet? Fijn om deze 'vraag' eens van iemand anders te lezen. Zit er zelf ook al een tijdje mee: ga ik te ver of heb ik het in de hand? De afgelopen 2mnd is het bijna iedere week raak... Alleen behoefte wanneer ik flink wat drank op heb, maar ook afhankelijk van wie / welke personen ik om me heen heb en wat de volgende dag mijn verplichtingen zijn... Mijn grote vraag is: wanneer ben je verslaafd? Ben ik verslaafd? Volgens mij niet, heb het naar mijn idee (nog) in de hand... Iemand hier antwoord op?"