Overcome zei:
onlymespeedfraek zei:
wie heeft er goeie tips en advieze om te stoppen met GHB!
wil echt stoppen maar het lukt niet en word echt gek al ik het probeer!
dus wie kan me een eindje op weg helpen????????
zolang ik gewoon blijf gebruiken is er niks aan de hand????!!!!
Je moet niet proberen te stoppen, je moet besluiten te stoppen, ga na of je veilig kan stoppen *heb je voor een hele lange tijd constant gebruikt of zegma meer in etappes?*, en anders, gewoon je fles ghb weg gooien en je dealer uit je telefoon verwijderen
![:)]()
.
gebruik nu ongeveer 3 maanden achter elkaar!
elke dag!
eerst was het voor de lol gewoon weer een keer!
had al in geen eeuwen drugs gebruikt want heb zelf echt een ernstig groot probleem met speed gehad!
en had daar dus nog steeds na al die tijd niet meer gebruikt te hebben de nodige psyche en lichamelijke problemen aan over gehouden een daarvan was men slaap probleem en toen merkte ik dat je van GHB beeter kon slapen!
en toen dat het overdag ook wel lekker voelde!
was minder gestrest en niet meer zo afschuwlijk onrustig!
had niet meer men endloze lange draai die ik ook aan de speed over had gehaden!
en was een stuk vrolijker!
was een stuk opener en voelde me zekerder!
kon beter men emoties tonen!
en twijfelde minder over alles!
weet dat al bij al het geen redenen zijn om te gebruiken en zoek dan ook geen excuses want het is en blijft echt stom!