Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsword gek wil echt stoppen!!!!!!

word gek wil echt stoppen!!!!!!

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#1
DJzer zei:
Misschien kan u ook wat geld opbergen of aan iemand geven zodat u niet direct als u zin krijgt om GHB te gaan gebruiken u het ook kan gaan kopen. Dit kan ook wel hard klinken als u een zelfstandig persoon bent (ik zou het er ook moeilijk mee hebben) maar als u echt wil stoppen dan heb je dat er wel voor over denk ik, niet?
.
Klik om te vergroten...

Het lastige met drugs van tegenwoordig, is dat je het voor het geld niet hoeft te laten.
Met een paar tientjes in de week kun je 24/7 helemaal der aan zijn.
Breng een paar statiegeld flessen terug naar de supermarkt en je kan minstens een dag vooruit.

Iemand met een krantenwijk kan, wat bertreft drugs kopen, zichzelf en al zijn vrienden onderhouden.
Stevig roken is duurder.
D
DJzerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja idd daar zit waarheid in maar dat is dan vooral een maatschappelijk probleem wat het ontwennen waarschijnlijk moeilijk kan maken.

professionele hulp indien je je er niet toe kunt aanzetten om zelfstandig te stoppen maarja daar heb ik dan ook weer mijn twijfels bij bij "professionele" hulp waar ze u in een kamer stoppen en medicijnen geven om af te kicken maar waar ge dan weer aan verslaafd raakt.

(Verbeter me indien dit niet waar is natuurlijk. Heb dit eens ergens gezien op tv ofzo.)
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hulp heb je in allerlij vormen.
Daar is geen handboek voor.
Als jij denkt dat jouw idee werkt en je krijgt subsidie of andere financering rond, kun je morgen beginnen.
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neem nou dat gedoe van BNN.
Vast van orgine goed bedoelt ofzo, maar ik heb nog ff gezocht en wat de resultaten achteraf waren vind ik nergens terug.

Die gasten uit seizoen 1.
Heeft het hun nu geholpen, of was het alleen om de kijkcijfers dat ze besloten hebben om nog een seizoen te doen.

Gewoon een concept bedacht en experimenteren maar. Niemand die er op toeziet.
"Het is toch goed bedoelt?"

Persoonlijk ben ik ook erg scepties over instellingen met een religieuse basis.
Die worden vaak ook deels door die religie betaald en worden dus enkel beoordeelt op hun goeie bedoelingen.
Aangezien religie en politiek niet altijd gescheiden zijn wordt overheidssteun ook nog wel eens vanwege die religie gegeven.

Als je in de USA vanwegen een alcohol gerelateert iets voor de rechter komt, wordt je meestal veroordeelt tot het bijwonen van alcohol anonimous (AA) meetings.
Die gasten hebben 12 regels (geboden) waar je je aan moet houden.
Voor hun de belangerijkste daarvan, is dat je moet overgeven aan god (a higher being)
Hun standpunt is dat je zonder god, onmogelijk van je verslaving af kunt komen.
Een andere regel is dat je moet erkennen dat verslaving een ziekte is.
Daarover verschillen de profecionele meningen in de wetenschappelijke wereld ook behoorlijk.
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stel je denkt er dus aan om hulp te vragen, kijk dan ook eerst even aan wie je eigenlijk hulp vraagt.

Heel veel lui met fantastische theorien en goeie bedoelingen en ook een aantal met een goed gevulde portemenee.
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#6
lunatic zei:
Ik neem het nu 3 weken 24/7 en krijg al heftige lichamelijke afkicks als ik niet iedere 3 uur wat neem.. Sinds vorige week ben ik afgebouwd van 70ml per dag naar 25-30ml per dag nu.
Wat ik het ergst vind is dat ik het steeds zo warm krijg als het uitwerkt. Ik loop steeds rood aan bij een beetje inspanning. Maarja, de 1 krijgt het koud en de ander krijgt het warm dus.
Ik had gelukkig nog een aantal doosjes Amyltriptiline, een AD, maar sinds ik dat gebruikt zijn de ontwenningsverschijnselen een stuk minder heftig! Totaal niet depressief of para. In slaap komen is ook geen probleem, alleen iets slapper en moeier gevoel overdag. Misschien eens vragen bij je huisarts?

Maar dat rood aanlopen en zweten bij afkicken, hebben jullie daar ook last van?
Klik om te vergroten...

had pas geleden een keer echte rotzooi en had dus ook dat ik na een trap op of af helemaal bezweet was en knalrood aangelopen!
stond op een gegevwen moment in de winkel ik zwaar gehaast en gerend en zo oververhit dat het meisje achter de kassa vroeg of dat het wel goed ging want ik zag wel heel rood!
ben dan ook al 2 a 3 maanden men stem kwijt!
en elk woord dat ik moet zeggen kost me zo veel energy!
das gewoon eng!
weet iemand waar dat van komt???
was eerst zwaar ziek en ging toen ik net een beetje beeter was op stap!
en vanaf dat moment ben ik men stem kwijt!
eene dag gaat het wat beeter!
en de andere dag is het weer helemaal verrot!!!!
vraag me dus af of het door de GHB komt of door gewoon men keel zelf omdat ik dus te vroeg op stap ben gegaan????!!!!!
t
thesugerLid
01-01-2024, 00:00
#7
martin van nu zei:
DJzer zei:
Misschien kan u ook wat geld opbergen of aan iemand geven zodat u niet direct als u zin krijgt om GHB te gaan gebruiken u het ook kan gaan kopen. Dit kan ook wel hard klinken als u een zelfstandig persoon bent (ik zou het er ook moeilijk mee hebben) maar als u echt wil stoppen dan heb je dat er wel voor over denk ik, niet?
.
Klik om te vergroten...

Het lastige met drugs van tegenwoordig, is dat je het voor het geld niet hoeft te laten.
Met een paar tientjes in de week kun je 24/7 helemaal der aan zijn.
Breng een paar statiegeld flessen terug naar de supermarkt en je kan minstens een dag vooruit.

Iemand met een krantenwijk kan, wat bertreft drugs kopen, zichzelf en al zijn vrienden onderhouden.
Stevig roken is duurder.
Klik om te vergroten...

nou daar ben ik het niet mee eens kost mij 70 euro pw aan g en dan nog 100 aan snelle
t
thesugerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja dat heb ik ook met me keel ook slijmerig enzo
a
agapiosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hee, kijk nou... Nog een keer onlymespeedfreak. Dan ook nog maar een keer hetzelfde bericht:

In onderstaande thread staat alle info al die je nodig hebt, dus waarom zouden we 'jouw' probleem apart behandelen? Misschien een beetje gebrek aan aandacht?

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=20346:
Ghb - Cold turkey stoppen of afbouwen?

Vraag geen AANDACHT, maar toon WILSKRACHT! Dus aandacht ga ik je ook niet geven...

Een 'verslaving' aan GHB kun je te boven komen door gewoon te stoppen. So what als je lichaam daardoor tijdelijk wat minder functioneert. Je wilt er van af, dus dat moet je er dan maar voor over hebben. Als je jezelf goed in de gaten houdt, ga je echt niet dood door te stoppen (evt. eerst minderen). Als je kloten hebt, lukt dat gewoon onlymespeedfreak.
(Alleen de naam al - Wat nou only you?)

Als je aandacht wilt, vraag die dan maar bij de dokter. Dit forum lijkt me dan voor jou echt niet de juiste plek.
Wat mij betreft: einde topic.
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je wilt stoppen mmet GHB moet je dat onherroepelijk doen!! Het is een zeer gevaarlijke drug waarbij als je er teveel van neem het loodje erbij neer legt. Ik heb het zelf al een paar keer meegemaakt waarbij het net goed ging, want soms denk ik meer aan te kunnen dan de hoeveelheid dosis die ik bemachtigd. Ben er bijna aan bezweken. Gelukkig heeft een vriend mij daarbij geholpen, Ik doe dat nooit meer, want voordat je het weet en de smaak te pakken hebt ga je echt te ver....Goede raad: niet meer gebruiken, en als je toch wilt gebruiken neeem de juiste proporties en ga nooit te ver. groetjes:
Marko
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Topic van een jaar oud... :rolleyes: weet niet of de ts hier nog kijkt, maar ik verplaats hem toch wel even naar verslaving.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."