jongens en meisjes...dames en heren!!! stoppen met die handel...het zou je leven kunnen kosten, is mij al eens een keer gebeurt, want eens is die gekte voorgoed het einde....gr. marko
Je moet niet proberen te stoppen, je moet besluiten te stoppen, ga na of je veilig kan stoppen *heb je voor een hele lange tijd constant gebruikt of zegma meer in etappes?*, en anders, gewoon je fles ghb weg gooien en je dealer uit je telefoon verwijderenonlymespeedfraek zei:wie heeft er goeie tips en advieze om te stoppen met GHB!
wil echt stoppen maar het lukt niet en word echt gek al ik het probeer!
dus wie kan me een eindje op weg helpen????????
zolang ik gewoon blijf gebruiken is er niks aan de hand????!!!!
En dan kans lopen op "gewoon" doodgaan. In een andere topic heeft deze jongeman(ben ik toch bijna zeker) al beschreven dat hij de typische ontwenningsverschijnselen van ghb krijgt, de heftige dromen enzovoorts.Overcome zei:Je moet niet proberen te stoppen, je moet besluiten te stoppen, ga na of je veilig kan stoppen *heb je voor een hele lange tijd constant gebruikt of zegma meer in etappes?*, en anders, gewoon je fles ghb weg gooien en je dealer uit je telefoon verwijderenonlymespeedfraek zei:wie heeft er goeie tips en advieze om te stoppen met GHB!
zolang ik gewoon blijf gebruiken is er niks aan de hand????!!!!.
martin van nu zei:Dat je je zo hebt laten gaan, is om je voor te schamen.
Ja precies zei:Ik ben inderdaad op eigen houtje gestopt, gewoon cold turkey, geen probleem. Maar het is niet duidelijk HOEVEEL je gebruikt op een dag??
Overcome zei:Je moet niet proberen te stoppen, je moet besluiten te stoppen, ga na of je veilig kan stoppen *heb je voor een hele lange tijd constant gebruikt of zegma meer in etappes?*, en anders, gewoon je fles ghb weg gooien en je dealer uit je telefoon verwijderenonlymespeedfraek zei:wie heeft er goeie tips en advieze om te stoppen met GHB!
zolang ik gewoon blijf gebruiken is er niks aan de hand????!!!!.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."