Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums/

/

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niemand die haar foto's heeft opgeslagen? :(
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kon je dat dan? ;O
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Drugs veranderde mijn leven.

Mlc__x zei:
Tis eigelijk raar , na 4 jaar , ik nu eindelijk besef wat er allemaal is misgelopen met mijn leven.
Klik om te vergroten...
Spijt is niets meer dan het jezelf nodeloos moeilijk maken.

Mlc__x zei:
Na 4 jaar alles te gebruiken van trippen tot flippen , van snuiven tot roken .. Besef ik pas , dat je drugsgebruik echt niet onder controle kunt hebben.
Klik om te vergroten...
En iedereen die dat wel heeft? Hoe doen die dat?

Mlc__x zei:
Ik begon met te expirimenteren , ik wou eigenlijk alleen maar expirimenteren.
Klik om te vergroten...
Dat had je sowieso niet van tevoren kunnen weten. Als je iets vindt dat leuk is, is het niet meer dan normaal dat je het nog een keer wilt doen.

Mlc__x zei:
Maar eens je het gevoel hebt gehad , dat "leuk" gevoel dat "anders" gevoel. Is het moeilijk voor gewoon néé te zeggen. Dus bleef ik maar door gaan.
Klik om te vergroten...
Als iets moeilijk lijkt moet je die uitdaging juist aangaan. Niet gelijk opgeven. De kunst is om de juiste balans te vinden.

Mlc__x zei:
Zonder je besefd , dat je verslaafd geraakt . Verslaafd aan dat leuk/anders gevoel.
Klik om te vergroten...
Als je echt zo veel en vaak gebruikt gaat dat leuke er toch wel af?

Mlc__x zei:
Ik werd overal nagekeken op straat , op de bus , op feestjes ,. Iedereen ziet het , iedereen ziet wie dat er drugs gebruikt en wie niet , je kan het niet verstoppen. Niet da ze het je gaan komen vragen.. Ma je voelt het , je voelt het ze denken..
Klik om te vergroten...
Daar hebben ze een naam voor. Paranoia noemen ze dat. Verplaats jezelf eens in de mensen op straat. Jij kijkt toch ook naar hen zonder altijd over ze te oordelen?

Mlc__x zei:
Toen had ik het echt niet door. Maar nu , nu dat ik het eindelijk besef, schaam ik mij.
Klik om te vergroten...
Waarom? Zijn zij beter dan jij? Maken zij geen fouten? Waarom zou je je schamen tegenover mensen die je niet kent?

Mlc__x zei:
Ik schaam mij omdat ik niet alleen van uiterlijk ben veranderd. Maar ook heel mijn persoonlijkheid, heel mijn leven heb laten verkloten.
Klik om te vergroten...
Ik zie op die foto nog steeds een leuk koppie, jammer dat het meisje dat er in zit zo verdwaald is. Vergeleken met de foto ernaast zie ik alleen een paar jaar verschil.

Mlc__x zei:
En ik het gewoon eb laten gebeuren. Het lieve, slimme ,vriendelijke meisje is gewoon verdwenen.
Klik om te vergroten...
Daar geloof ik sowieso niet in. Mensen veranderen niet. Van mijn zeventiende tot m'n twintigste heb ik ook gigantische ontwikkelingen doorgemaakt waarin ik veel dingen achteraf anders had gedaan. Maar dat is nog geen reden om er met pijn in mijn hart aan terug te denken. Ik heb er genoeg van geleerd om het positief te kunnen bekijken. Jij laat merken dat dit iets is dat voor jou heel zwaar weegt. Dan heb je een mooi voorbeeld van hoe het niet moet, toch?

Mlc__x zei:
Ik die vroeger altijd zei dat ik een deftig leven wou , ik die dacht datk een mooie toekomst ging hebben.
Klik om te vergroten...
Dacht jij dat of is dat wat ze je hebben wijsgemaakt? En wat had je dan precies voor ogen? Gelukkig worden en dat geluk delen met mensen die het verdienen is toch genoeg?

Mlc__x zei:
Tis allemaal weg ,, kheb nu niets meer , Ik ben thuis buiten gesmeten ,
,heb geen diploma omdat ik het gewoon niet meer aankon op school,.
Klik om te vergroten...
Het enige dat je nu niet hebt is een diploma? Dat heb je toch niet nodig om gelukkig te zijn? En daar heb je nog genoeg tijd voor. Het is de gewoonte van de maatschappij om je zo snel mogelijk klaar te stomen om veel geld te verdienen. Maar je moet niet vergeten dat het jouw leven is en niemand heeft het recht om jou te vertellen wat je moet doen. Als jij er lekker lang over wilt doen, dan doe jij er lekker lang over.

Mlc__x zei:
Was het allemaal waard? Néé sorry , voor mij niets meer.
Klik om te vergroten...
Wat ben je nog meer kwijt?

Mlc__x zei:
Tis moeilijk voor de draad weer op te pakken. Weer deftig te kunnen leven. Ik ben nu 20jaar en heb nog niets bereikt in dit leven.
Klik om te vergroten...
Wat had je verwacht "bereikt" te hebben op je twintigste? Zoals jij de dingen ziet heb ik ook niets bereikt, maar daar verschillen wij toch echt van mening.

Mlc__x zei:
Ik wil niet dat mensen medelijden beginnen te krijgen. Tenslotte hoe je leven eruit ziet dat beslis je zelf , door keuzes te maken.. Jammer genoeg heb ik verkeerde keuzes gemaakt, niet meer en niet minder.
Klik om te vergroten...
Het is alleen verkeerd als je er niet van leert. En je bent 20! Tijd genoeg om diploma's te halen en meer van dat soort schijngeluk. Als ik jou was zou ik eerst eens andere prioriteiten aan het leven stellen voordat je je nog verder laat meeslepen in dit nodeloze drama.
M
Mlc__xLid
01-01-2024, 00:00
#4
/
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Drugs veranderde mijn leven.

Sorry, ik zie niet helemaal je doel achter je bericht. Wil je nou waarschuwen of zoek je hulp/ tips?
M
Mlc__xLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Drugs veranderde mijn leven.

Néé kbedoel er eigenlijk niets mee ,, kwou et gewoon keer vertellen .. :)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Drugs veranderde mijn leven.

ik vind je er nu niet anders uitzien op die twee foto's...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Drugs veranderde mijn leven.

Drugs hebben ook een "bijsluiter" helaas weten veel mensen die niet te vinden en zo wel dan kan het soms knap lastig zijn om eraan te houden. Maar hé, je bent nog geen bejaarde hè, je kan nog genoeg berijken. En ik zie niet veel drugsgerelateerde trekjes op de 2e foto. :wink:

Hoe gaat het nu?
M
Mlc__xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Drugs veranderde mijn leven.

Néé ? Thoja , ik vind eigelijk van wel. Kwas der best wel van verschoten toenk mijn 2 foto's naast elkaar zag.. Nu al tijdje clean.. Kon gewoon nie van dien witten blijven.. Nu is het tanden bijten é .. Get gelijk ben geen bejaarde .. alsk wil kank nu toch wel iets deftigs van mijn leven proberen maken :) tis vallen en weer proberen rechtgeraken.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Drugs veranderde mijn leven.

Mlc__x zei:
Ik werd overal nagekeken op straat , op de bus , op feestjes ,. Iedereen ziet het , iedereen ziet wie dat er drugs gebruikt en wie niet , je kan het niet verstoppen. Niet da ze het je gaan komen vragen.. Ma je voelt het , je voelt het ze denken..
Klik om te vergroten...

Als je zo paranoïde bent kan je idd beter stoppen. Succes :)

(Ik vind je er trouwens beter uitzien op de tweede foto)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Drugs veranderde mijn leven.

(Ik vind je er trouwens beter uitzien op de tweede foto)
Klik om te vergroten...
Dat dacht ik stiekem ook.
X
XemmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Drugs veranderde mijn leven.

Niet grof bedoeld, maar je mag van geluk spreken dat je nu nog maar 20 bent.
Je hebt nog kansen genoeg om te pakken en je leven zo goed te maken als je wilt ook al is dit makkelijker gezegd dan gedaan!

Succes met alles :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Drugs veranderde mijn leven.

Mlc__x zei:
Na 4 jaar alles te gebruiken van trippen tot flippen , van snuiven tot roken .. Besef ik pas , dat je drugsgebruik echt niet onder controle kunt hebben.
Klik om te vergroten...

Jij hebt je gebruik misschien niet onder controle, maar dat geldt niet voor iedereen. Je spreekt de hele tijd in de je-vorm, maar wat voor jou geldt, hoeft niet voor een ander zo te gelden...

Verder zie ik nou niet bepaald verschil in de twee foto's die je geplaatst hebt. Zo erg als dit, is het iig niet:


En oja, gelieve graag gewoon Nederlands te typen hier, dat Vlaamse is niet voor iedereen goed te volgen namelijk...
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Drugs veranderde mijn leven.

op die 2de foto zie je er volgens mij gewoon 3 jaar ouder uit :wink:

Soit, je bent 20 jaar oud, er is nog niks verloren, als je clean kan blijven kan er zelfs heel makkelijk iets gedaan worden aan dat gebrek aan een diploma. Ik ken heel wat mensen van die leeftijd die geen diploma hebben, indertijd gestopt met school (om diverse redenen) en nu pikken die mensen de draad weer op. Er is een oplossing voor alles, je moet het alleen maar willen.

Het enige wat ik eigenlijk wil zeggen is: blijf clean en probeer uw leven weer op te pikken. Er zijn waarschijnlijk heel wat mensen wiens vertrouwen je moet terugwinnen, begin daar al eens mee :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Drugs veranderde mijn leven.

Soma zei:
(Ik vind je er trouwens beter uitzien op de tweede foto)
Klik om te vergroten...

+1

En ik vind het knap dat je al een foto hebt van september 2010. :P
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Drugs veranderde mijn leven.

bekend verhaal maar net als de rest van t forum vind ik ook dat je t niet te somber in moet zien
het is een lange weg om er weer bovenop te komen maar als je in jezelf blijft geloven kun ook jij het
ook al ben je een junkie geweest dan nog ben je niet helemaal anders als vroeger je moet jezelf alleen herondekken mis "
als je hulp zoekt kun je me mailen ik heb ik hetzelfde schuitje gezeten als jij mis dat je daar wat aan hebt
zo niet veel succes met het opbouwen van je leven ik weet zeker dat je het kunt
je bent nog jong en mooi dus zet hem op
:wave:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heeft ze de post weggehaald. :confused:

Als je niet wil dat iedereen het kan zien, gooi het er dan niet op..
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#18
misschien schaamde ze zich..
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#19
was toch wel benieuwd naar de foto's xd
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Shit, zal hem nu wel nooit meer omhoog krijgen. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."