#1
damn, klinkt zwaar klote, sterkte ermee. 's mam heeft ook borderline, ik woon nu al sinds 4 jaar niet meer thuis en dat heeft me erg goed gedaan, gelukkig is m'n moeder niet verslaafd aan heroine, wel aan alcohol. Lastig om met zo'n persoon te leven. Ik wens je heel veel sterkte verder met je leven en het weder oppakken ervan