Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben ik weer fkes. doet goed te weten dat t eigenlijk vreselijk moeilijk zal blijven. En idd zoals Mountain zegt. De laatste keren heeft ze gebeld, wenend omdat ze moe is maar niet omdat ze dacht aan de mooie dingen zoals de huwelijksreis. T uitstellen om haar spullen op te halen. Om samen nog toffe dingen te gaan doen. Mij haar nieuwe jurk laten zien. een goede vriend heeft 4 jaar met een bl geleefd en ook hij waarschuwde mij voor t wederom weer aantrekken gedrag. Tzal nog een zware tijd worden want ik ga niet meer boos zijn ofzo. Wanneer t teveel wordt probeer ik te denken hoe meer ze pijn doet hoe meer pijn zij moet hebben. Dus ik ga dan niet ook nogeens pijn toevoegen. Klinkt erg boeddhistisch... en dat is t ook Ik leer steeds meer mededogen te hebben en dat is wat ik iedereen wil zeggen Deze mensen hebben er meer last van dan wie dan ook, alleen jezelf erin mee laten sleuren is niet de juiste weg Tnx allemaal Bolleke"
"update vandaag naar de scheidingsadvokaat. Op de tram ernaar toe allerlei blabla over hoe mooi ze gevonden wordt nu en dat ik er eigenlijk ook goe uitzie. kleine steken onder water om mij te testen denk ik dan. ik blijf rustig en glimlach alleen maar. naar het kantoor begon ze mij te strelen over mijn arm etc. Toen had ik haar wel keihard willen omhelzen want er is nog steeds van mijn kant bzzzzzzz. Tijdens t gesprek weer die berekenende beschuldigende kleinerende opmerkingen waar BL ers goed in zijn, ik bleef kalm en glimlachte. Er is een overeenkomst gekomen en we gingen terug naar t station. alles komt goed tussen ons zegt ze, ze wil een kind???maar nie met mij, en nu ze wil een schooltje starten in de 3e wereld en meer van die mij ontregelende opmerkingen. En ik dacht alleen maar. nog even vol houden en ik ben ervan af. Krijg ik nog een kus? je ziet er keigoe uit, je bent zo rustig en stabiel nu blablabla. ik geloof wel da er een stukje echt in haar zit maar die donkere leegte in haar. je ziet t in haar ogen. maar ze is clean zegt ze.............. Thuis gekomen sms: ik zie je graag, uren later al mijn telefoons gaan over, zelfs op skype. en dan weer op mijn gsm dan weer op de vaste lijn Als ik haar om middernacht zou beln dan respecteer ik haar nachtrust niet........... Mensen dit wordt de moeilijkste tijd en ik wil iedereen waarschuwen en ook mijzelf. aantrekken, afstoten,aantrekken, afstoten .....tot er niks meer over is en dan is er iemand anders. tot hey mijn schat is weer ok en is stabiel aantrekken, afstoten,aantrekken, afstoten .....tot er niks meer over is en dan is er iemand anders tot hey mijn schat is weer ok en is stabiel aantrekken, afstoten,aantrekken, afstoten .....tot er niks meer over is en dan is er iemand anders tot hey mijn schat is weer ok en is stabiel aantrekken, afstoten,aantrekken, afstoten .....tot er niks meer over is en dan is er iemand anders tot hey mijn schat is er niet meer (voor haar) ik ben gekke Henkie zeker.........."
"Ja idd, we hebben nog geskyped gisteren avond om te zeggen dat ik van die 'lieve' aandacht in de war raak maar zij heeft geen bijbedoelingen bij dat strelen. ook al duurde dat net zolang tot ik haar in haar haar streelde en haar nek. tis gewoon affectie zegt ze. niks meer. maar ze weet dat een man ervan in de war kan raken. Ook haar opmerkingen over hoe aantrekkelijk ze gevonden wordt nu. ik vroeg nog of dat is om mij te stangen. o nee sorry(altijd sorry na t pijn doen, herkent iemand dat?) Ik geef toe dat ze door het gebruik bij mij een soort afwijzing liet hebben maar de keren dat we samen waren was omdat ze knetterstoned was, zei ze. Hup weer een klap. Vorig jaar op haar verjaardag zei ze nog dat ze niet kan vrijen met iemend waar ze van houdt. Keihard om te horen natuurlijk. Wel eerlijk maar niet echt ok. Ik vroeg haar dan waarom zijn we dan getrouwd. Ook dat was een fout. Ik begrijp haar pijn niet want ik heb geen klotejeugd gehad.... ???? Behalve de huwelijksreis er vlak achter naar Madeira. Dat was een van de veeeeele mooie dingen. Ze wilde een kind met mij toen. Maar iemand met zoveel medicijnen, heroine gebruik(ook al loog en liegt ze over de frequentie) leek het mij niet verstandig om een kind te maken. eerst aan jezelf hard werken en clean worden En nu altijd dat blabla over een nieuwe partner die er nog niet is waar ze een kind mee wil en ook nog samen met die partner met mij trips met 'onze' boot gaan maken Dat moet toch kunnen? Tuurlijk, als die partner dat ook ok vind want wij zijn een heel goed team als t op varen komt maar daar had ze nog niet over nagedacht......... Elke keer die kleine pijnlijke dingen zeggen. Tis duidelijk, hoe meer je over je eigen gevoel praat en je tot dat persoon aangetrokken voelt en ook laat zien hoe meer ze je afstoten met de opmerkingen zoals net beschreven. Wanneer t echt pijnlijk wordt voor haar; afstand nemen. een nieuwe partner vinden etc (ze wil dat ik daarom zo snel mogelijk een lieve partner ga vinden, ze zou dat niet erg vinden. Ze heeft zelfs al voorstellen gedaan...??? kdenk dat ze daar niet mee om kan gaan....) dan hangen ze weer aan de bel Ze laten je niet met rust Ik denk dat alles wat ze zegt meer een zelfreflectie is. Dus afstand is dichterbij willen komen dichtbij zijn is afstand veroorzaken Iedereen die dit herkent Veel sterkte Ik ga door met deze strijd Pijn is nodig om te groeien zoals spieren sterker worden door elke keer een stukje verder te gaan. Dit forum helpt mij om te praten over wat ik nu meemaak maar ik hoop ook dat anderen zich gesterkt voelen dat je niet aan jezelf moet twijfelen alles wat je doet om goed te doen is dik ok Tis alleen jammer dat niet iedereen er mee om kan gaan Maar ik zal altijd lief en zorgzaam blijven voor deze vrouw Ze heeft een grote behoefte aan liefde etc ook al kan ze er niet goed mee omgaan t helpt haar wel en om met boeddhistische wijsheid te eindigen mededogen, compassie staan echt boven 'Ik, begeerte, eigen' want deze mensen hebben dat nodig Maar!!! vanop een afstand"
"Hallo, hier een verhaal van wat ons is overkomen. Ik heb mijn vrouw leren kennen toen ze op afkick zat. Van heroine. die gebruikte ze soms om haar pijn van vroeger te verdoven. We zaten in elkaars kop. Zoveel bzzzz zoals ze dat noemde was ons nog nooit overkomen. We werden verliefd. Ik was haar hero geworden, zei ze. Na een tijdje gingen we samenwonen. Ze kwam uit t buitenland(spreekt wel Ned.) en vond Nederland behoorlijk raar en toch ook erg assertief etc. Ze vond werk en er ging een toffe toekomst ons hallo zeggen. Haar pijn bleef. Huilde vaak en ik vond t soms moeilijk om dat te zien zonder echt te kunnen helpen. Maar er waren zoooooooveel toffe momenten. Tot ze weleens knock out ging van GHB bv. Toen viel t mij op dat ze nog altijd dit leven niet echt aankon. Af en toe begon ze dan toch weer hero te gebruiken. kheb t ook eens geprobeerd. Mij doet t niks. ik vind dat je verandert in een persoon met 'andere' eigenwaarde. Dat beangstigde mij. We trouwden, gingen door met ons leven vol echt intens mooie momenten maar gaande weg werd duidelijk dat ze niet altijd ok was. We gingen in de toekomst dit opstarten dan weer een kompleet ander idee. ik gegon ook steeds vaker te zien en te ruiken dat wanneer ze een paar dagen in t buitenland moest werken dat ze weer eraan zat. Ik werd er altijd boos op want elke keer stopte ze weer. dagen in bed liggen. manipulatief gedrag. Elke keer ruzie. Het lag dan wel aan mij want t probleem was ik. Ik hou nog steeds heel veel van haar maar iemand zichzelf iedere keer zo af te zien dalen is na een tijdje te veel. 1 maand geleden was ze weer naar t buitenland voor echt mooie opdrachten; ik ben er bij geweest dus dat is allemaal waar. Maar altijd dat gebruik. Laatste keer ging ze weer afkicken bij haar broer. Ik wilde er niet meer bij zijn. Ik wilde werken aan onze toekomst. Dan een telefoontje dat ze mij niet meer wil, ze gaat scheiden en alles is voorbij. Slik. Ik heb haar niet geholpen, iemand anders wel dus.... Ze is bij me weg nu, ik hoop op betere tijden. Wat ik wil zeggen is. Iemand met een verslaving is zeer moeilijk te helpen T heeft mij veel gekost. kzit nu met een totale burn-out thuis Houden van gaat heel ver maar ze zegt dat ze er nu vanaf is. Alleen op medicijnen geloof ik niet dat dat lukt. De pijn van dit alles moet echt de moeite zijn want ik denk dat je er nooit mee klaar bent. Hoop doet leven"
"tnx allemaal ze heeft veel psychische hulp gekregen. ze zei nog wat is de nederlandse ziekenkas toch fijn maar de hoeveelheid benzo's slaappillen etc praten met een psychiater etc was niet om voor te stellen zo veel. ik wist voorheen niet wat benzodia's etc waren. ook niet dat borderline erg moeilijk is om mee te leven. Maar ik had ja gezegd. we waren getrouwd. in voor EN tegen. nu gaat t goed zegt ze maar ik ben bang dat t een manische bui is. maar ze is super intelligent dus kan ze gewoon werken in deze maatschappij. ze is eigenlijk een supervrouw. alleen dat donkere stukje in haar is zo zwart, zo pijnlijk leeg. iemand met borderline en een verslaving is niet te redden. ze wil telkens op t laatst, elke keer geen echte hulp. ik kan haar niet dwingen en haar ouders zijn er nu wel, maar die onderkennen t probleem niet de familie Struisvogel noem ik ze nu. zo triest dat ik er om moet 'lachen' van de pijn iedereen nogmaals tnx ik ga idd voor mezelf kiezen en toch...., toch blijft een klein deurtje open"