#1
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?
Hero is net lekker genoeg om toch nog even net dat ene trekje te nemen,
Hero is net lekker genoeg om toch nog even net dat ene trekje te nemen,
speeseend schreef:
hero is net lekker genoeg om toch nog even net dat ene trekje te nemen
joolie-ah zei:speeseend schreef:
hero is net lekker genoeg om toch nog even net dat ene trekje te nemen
dat vind ik helemaal niet meer, ik ben teveel gehecht aan mijn heldere koppie.
r@r@ zei:joolie-ah zei:speeseend schreef:
hero is net lekker genoeg om toch nog even net dat ene trekje te nemen
dat vind ik helemaal niet meer, ik ben teveel gehecht aan mijn heldere koppie.
Ik denk dat Speeseend de gevaren van heroïne wil benadrukken, zo van: "Even 1 trekje bestaat niet."![]()

W.F.L. zei:..Maar kán dat wel waar zijn? Ik heb niet de behoefte om heroïne te proberen, nu goed, iemand vertelde me wel laatst wel hoe het zou voelen en dat klonk toch erg heftig. Zo bijzonder kan het roken toch niet zijn?...

helemaal mee eens, ik kan me m'n eerste trekjes nog zo goed herinneren, kotsend boven de wcspeeseend schreef:
Je kan pas na je eerste trekje hero snappen waarom Hero nu zo lekker is. Lekker genoeg om altijd een volgend trekje te nemen.
dat vind ik ook ! het weegt niet op tegen de ellende ervan.natuurlijk is dit achteraf met een nuchtere Hollandse blik 't allemaal niet waard (-: en het is ook niet zo lekker om weer een eerste trekje te nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."