Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drugs?

Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drugs?

50 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

Hero is net lekker genoeg om toch nog even net dat ene trekje te nemen,
j

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
joolie-ah
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

speeseend schreef:
hero is net lekker genoeg om toch nog even net dat ene trekje te nemen
Klik om te vergroten...

dat vind ik helemaal niet meer, ik ben teveel gehecht aan mijn heldere koppie.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

joolie-ah zei:
speeseend schreef:
hero is net lekker genoeg om toch nog even net dat ene trekje te nemen
Klik om te vergroten...

dat vind ik helemaal niet meer, ik ben teveel gehecht aan mijn heldere koppie.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat Speeseend de gevaren van heroïne wil benadrukken, zo van: "Even 1 trekje bestaat niet." :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug

Ik verhuis deze even naar verslavingen.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

r@r@ zei:
joolie-ah zei:
speeseend schreef:
hero is net lekker genoeg om toch nog even net dat ene trekje te nemen
Klik om te vergroten...

dat vind ik helemaal niet meer, ik ben teveel gehecht aan mijn heldere koppie.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat Speeseend de gevaren van heroïne wil benadrukken, zo van: "Even 1 trekje bestaat niet." :wink:
Klik om te vergroten...

inderdaad Ra'tje (-;
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

dat begreep ik wel hoor ( dat kennen we allemaal wel denk ik) maar ik zelf heb na jaren verslaving totaal geen zin meer in dat ene trekje :kots:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

Okay.. ik probeerde eigenlijk te reageren op een post boven mij, zie quote hieronder:

W.F.L. zei:
..Maar kán dat wel waar zijn? Ik heb niet de behoefte om heroïne te proberen, nu goed, iemand vertelde me wel laatst wel hoe het zou voelen en dat klonk toch erg heftig. Zo bijzonder kan het roken toch niet zijn?...
Klik om te vergroten...


Ik probeerde in het kort uit te leggen, hieronder in het lang:

Je kan pas na je eerste trekje Hero snappen waarom Hero nu zo lekker is. Lekker genoeg om altijd een volgend trekje te nemen.

Natuurlijk is dit achteraf, met een nuchtere Hollandse blik 't allemaal niet waard (-: en is het ook niet zo lekker om weer een eerste trekje te nemen.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo mensen,

Voor iedereen die aan het afkicken gaat of is: ik kan me nog goed herinneren dat het mij bij een opkomende craving hielp om te weten (had het ook opgeschreven) wat ik allemaal lekkerder/leuker/bevredigender vond dan drugs.

Komt 'ie:

- badderen met mijn kinderen
- met een goed boek en zonnebloempitten op de bank
- serie Supernatural kijken
- badderen
- lekker rommelen in huis, maar ook opruimen, "puinruimen" en schoonmaken
- rigoreuze veranderingen (badkamer destijds roze geverfd :grin:, kapsel veranderen etc.)
- Veel, heel veel, muziek luisteren!!!
- met de kinderen in bad/ naar speeltuin
- lekker op een terrasje met vrienden
- wandelen
- (dromen)dagboek
- klaarkomen/(praten over) seks, fantaseren over seks met een vrouw
- Cabaret (vooral de terrasje achteraf bleken heerlijk + optredens)
- joggen
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

haha,je kon echt niet slapen vannacht.Ik luister wel heel veel muziek.En er is niks lekkerder als drugs.Maar ja,..Ik wandel wel veel met mijn argentijnse viervoeter,zeker 3x per dag,ongeveer een uur.Hij rustig,ik rustig.En ik doe de laatste tijd heel veel dingen met me dochter.Ik moet ook zeggen,dat ik -nog-geen craving heb gehad.Maar wat niet is,kan nog komen ja,.. :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

leven
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

en laten leven.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

ha, een eend met smaak.
er zijn zoveel dingen lekkerder dan dope, eend schreef het al "leven"
veel sex, goede muziek, weer geld hebben voor een vakantie of eindelijk een motor kopen, nog meer sex, weer over "normale " dingen praten, terrasjes pakken, lekker uitgaan en het leukste van alles is weer vrienden te krijgen die echt wat voor je betekenen (r@ die geldt voor jou xje)
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Voor afkickers: wat is lekkerder dan drugs?

Vrij zijn is veel lekkerder...

Play with it while you have hands
Dust settles, cities turn to sand

Trespassing this is their land
Time flies, make a statement, take a stand

Come along now, come along with me
Come along now, come along and you'll see
What it's like to be free
Come along now, come along with me
Come along now, come along and you'll see
What it's like to be free

Come along now, come along with me
And I'll ease your pain
Come along, come along with me
And let's seize this day
Come along, come along with me

Stay out stay clear but stay close
Friends, foes, God only knows
Let's be the thorn on the rose
Time flies, make a statement, strike a pose

Come along now, come along with me
Come along now, come along and you'll see
What it's like to be free
Come along, come along with me
Come along now, come along and you'll see
What it's like to be free

Come along now, come along with me
And I'll ease your pain
Come along, come along with me
And let's seize this day
Oh, come along with me

Time flies, make a statement, take a stand (3x)
Time flies, take your chance

Come along now, come along with me
Come along now, come along and you'll see
What it's like to be free
Come along, come along with me
Come along now, come along and you'll see
What it's like to be free

Come along now, come along with me
And I'll ease your pain
Come along, come along with me
And let's seize this day
Oh, come along with me

Oh, come along with me


[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/81eF4kZyLO4&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/81eF4kZyLO4&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug

speeseend schreef:
Je kan pas na je eerste trekje hero snappen waarom Hero nu zo lekker is. Lekker genoeg om altijd een volgend trekje te nemen.
Klik om te vergroten...
helemaal mee eens, ik kan me m'n eerste trekjes nog zo goed herinneren, kotsend boven de wc
maar zo'n zalig gevoel.
natuurlijk is dit achteraf met een nuchtere Hollandse blik 't allemaal niet waard (-: en het is ook niet zo lekker om weer een eerste trekje te nemen.
Klik om te vergroten...
dat vind ik ook ! het weegt niet op tegen de ellende ervan.

ik heb trouwens veel van je gelezen tijdens mijn slapeloze nachten eend, leuk dat je af en toe nog eens wat schrijft.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug

Ik denk dat als je eens met drugs begonnen bent er nooit meer echt (buiten seks) iets lekkerder kan zijn. Daarmee dat de woorden 'blijf er vanaf' je overal om de oren vliegen.
Ik ben nooit begonnen met verdovende of stimulerende middel omdat ik via gebruikers in mijn omgeving weet dat je je gebruik met die drugs zeer moeilijk onder controle blijft houden. Voor mij enkel hallucinogenen :) verslavingskans zo goed als zero en lichamelijke schade te verwaarlozen.

Naar mijn mening kan er niets boven een portie zwammetjes met lachgas :grin:

En als ik even genoeg van dat trippen heb, concentreer ik me op muziek maken :)
Leer een instrument, steek daar je tijd in, integreer je terug in een normale omgeving in de maatschappij.

The ultimate drug is love :hearteyes: Wie kan dat ontkennen?
w
weed_smokerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug

er is maar 1 ding lekkerder dan drugs: Ben & Jerry's ijs!! :hearteyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug

Door mijn coke en speed verslaving ben ik erg onzeker geworden... Liefde wordt voorlopig niks denk ik ...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug

Je hebt duidelijk liefde,welliswaar voor drugs.
No worries dan toch ok
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug

Ik mag dan wel heel verslaafd klinken nu, wat ik echt absoluut niet ben, maar ik vind helemaal niks lekkerder dan een pilletje.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."