#1
Dat is wel een goede instelling. Ook al maak je de verkeerde keuzes, probeer altijd de situatie zo naar je hand te zetten dat je er een beter mens van wordt.
W.F.L. zei:Maar goed, na 1x heroïne heb ik ook geen idee hoe dat voelt. Jij trouwens ook niet. Maar goed, ik weet dat het daartoe in staat is, en dat maakt me banger dan de misselijkheid of het gevoel van de heroïne zelf.
W.F.L. zei:Nee dat is erger volgens mij. Gelukkig zou ik het niet weten![]()
ik doe mijn best zei:maar dat is juist het vieze van de dope.Je neemt het een keer,mischien 2-keer.En dan denk je echt van-;-Nou,was dat het nou,ik zie het probleem niet.Dan is de verleiding om het nog een keer te doen aanwezig,want je merkt het gevaar er niet van.
Drientje zei:Dat is wel een goede instelling. Ook al maak je de verkeerde keuzes, probeer altijd de situatie zo naar je hand te zetten dat je er een beter mens van wordt.
Exceptional Insight zei:De intentie is goed. Dat is ook belangrijk.
tomz0r zei:Exceptional Insight zei:De intentie is goed. Dat is ook belangrijk.
Dit was ook wat ik dacht. Ik weet niet echt wat ik van dit verhaal moet vinden.
Sublimo zei:tomz0r zei:Exceptional Insight zei:De intentie is goed. Dat is ook belangrijk.
Dit was ook wat ik dacht. Ik weet niet echt wat ik van dit verhaal moet vinden.
Als je de intentie maar begrijpt, dan is het goed.
Het is ook niet bepaald makkelijk om dit te schrijven.
Sublimo zei:W.F.L. zei:Nee dat is erger volgens mij. Gelukkig zou ik het niet weten![]()
Dat het erger is wist ik ook al, ik vraag me af of het erop lijkt.![]()
Voor mij was dit gevoel ook al meer dan genoeg.![]()
Flameon zei:Sublimo zei:W.F.L. zei:Nee dat is erger volgens mij. Gelukkig zou ik het niet weten![]()
Dat het erger is wist ik ook al, ik vraag me af of het erop lijkt.![]()
Voor mij was dit gevoel ook al meer dan genoeg.![]()
Inderdaad veel erger. Jouw verschijnselen keer tien ofzo.
Mits je afkickt zonder behandeling. Met medicatie kun je een heroine afkick redelijk rustig laten verlopen
Fishhead0707 zei:Ik heb trouwens net een indrukwekkende documentaire gezien over Heroïne op National Geographic. Hij heet: "Afghan Heroin: The lost War."
Vandaag was de herhaling van gister. Ik zou iedereen aanraden om deze eens te bekijken.
Zeker mensen die er over nadenken, om voor het eerst Heroïne te gebruiken.
![]()
Fishhead0707 zei:Fishhead0707 zei:Ik heb trouwens net een indrukwekkende documentaire gezien over Heroïne op National Geographic. Hij heet: "Afghan Heroin: The lost War."
Vandaag was de herhaling van gister. Ik zou iedereen aanraden om deze eens te bekijken.
Zeker mensen die er over nadenken, om voor het eerst Heroïne te gebruiken.
![]()
W.F.L. zei:Afkicken lijkt me niet zo'n probleem. Dat is een kwestie van afbouwen. Zelfs met heroïne. Afraken van de trek (als dat kan?) of ermee omgaan lijkt me de echte strijd. Succes allemaal en laat je niet verleiden of voor de gek houden dat het wel weer een keer kan
seth zei:dat is een kwestie van afbouwen.... ja echt hoor. Sorry maar das echt wel kort door de bocht
Met medicatie kun je een heroine afkick redelijk rustig laten verlopen
W.F.L. zei:seth zei:dat is een kwestie van afbouwen.... ja echt hoor. Sorry maar das echt wel kort door de bocht
Met medicatie kun je een heroine afkick redelijk rustig laten verlopen
?
W.F.L. zei:Omdat het voelt alsof er in je buik een mannetje zit dat los probeert te breken misschien
Edit: Jij bent wel een moeilijke he :P Eens je afgekickt bent word je toch niet meer ziek, toch? Waarom lopen er zoveel verslaafden rond? Omdat een geestelijke (hoe geestelijk is dat precies, vraag ik me af..) afhankelijkheid moeilijk om vanaf te komen is waarschijnlijk :P
Datwel zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."