#1
Dat is wel een goede instelling. Ook al maak je de verkeerde keuzes, probeer altijd de situatie zo naar je hand te zetten dat je er een beter mens van wordt.
ik doe mijn best zei:Ja,dat heb je wel goed gedaan.Ik vind je verhaal goed en duidelijk.En ik zie ook dat je tegen bepaalde-dingen-anders aankijkt.Sublimo zei:Het gaat hier vooral om de intentie.
verneukeratief zei:Het was imo eerlijker en realistischer geweest als je het gevecht tegen een speedverslaving besproken had.![]()
Petrovic zei:Lief van je maar toch komt het een beetje over alsof je het wat goed praat.
Exceptional Insight zei:De intentie is goed. Dat is ook belangrijk.
Ik ga overigens wel op je pm reageren, ik weet alleen nog niet hoe.
maar dat is juist het vieze van de dope.Je neemt het een keer,mischien 2-keer.En dan denk je echt van-;-Nou,was dat het nou,ik zie het probleem niet.Dan is de verleiding om het nog een keer te doen aanwezig,want je merkt het gevaar er niet van.Geloof mij maar,want zo is het destijds ook met mij gegaan.En nu ruim 20-jaar later,ondervindt ik nog steeds de negatieve kanten ervan.Maar ik heb ook een hoop lol gehad met de dope.tuurlijk is het niet goed,maar ik heb daardoor ook dingen mee kunnen maken,die mij wel vormen en maken tot de persoon/mens die ik nu wel ben.W.F.L. zei:Afkicken lijkt me niet zo'n probleem. Dat is een kwestie van afbouwen. Zelfs met heroïne. Afraken van de trek (als dat kan?) of ermee omgaan lijkt me de echte strijd. Succes allemaal en laat je niet verleiden of voor de gek houden dat het wel weer een keer kan
Zo kom je natuurlijk nergens en houdt het probleem zichzelf in stand. Maar goed, na 1x heroïne heb ik ook geen idee hoe dat voelt. Jij trouwens ook niet. Maar goed, ik weet dat het daartoe in staat is, en dat maakt me banger dan de misselijkheid of het gevoel van de heroïne zelf.
Jij bent best wel lief.Mocht ik je ooit een keer tegen komen,krijg je echt een -welgemeende-grote knuffel van mij.Drientje zei:Dat is wel een goede instelling. Ook al maak je de verkeerde keuzes, probeer altijd de situatie zo naar je hand te zetten dat je er een beter mens van wordt.
ik doe mijn best zei:Jij bent best wel lief.Mocht ik je ooit een keer tegen komen,krijg je echt een -welgemeende-grote knuffel van mij.Drientje zei:Dat is wel een goede instelling. Ook al maak je de verkeerde keuzes, probeer altijd de situatie zo naar je hand te zetten dat je er een beter mens van wordt.![]()
W.F.L. zei:Maar goed, na 1x heroïne heb ik ook geen idee hoe dat voelt. Jij trouwens ook niet. Maar goed, ik weet dat het daartoe in staat is, en dat maakt me banger dan de misselijkheid of het gevoel van de heroïne zelf.
W.F.L. zei:Nee dat is erger volgens mij. Gelukkig zou ik het niet weten![]()
ik doe mijn best zei:maar dat is juist het vieze van de dope.Je neemt het een keer,mischien 2-keer.En dan denk je echt van-;-Nou,was dat het nou,ik zie het probleem niet.Dan is de verleiding om het nog een keer te doen aanwezig,want je merkt het gevaar er niet van.
Drientje zei:Dat is wel een goede instelling. Ook al maak je de verkeerde keuzes, probeer altijd de situatie zo naar je hand te zetten dat je er een beter mens van wordt.
Exceptional Insight zei:De intentie is goed. Dat is ook belangrijk.
tomz0r zei:Exceptional Insight zei:De intentie is goed. Dat is ook belangrijk.
Dit was ook wat ik dacht. Ik weet niet echt wat ik van dit verhaal moet vinden.
Sublimo zei:tomz0r zei:Exceptional Insight zei:De intentie is goed. Dat is ook belangrijk.
Dit was ook wat ik dacht. Ik weet niet echt wat ik van dit verhaal moet vinden.
Als je de intentie maar begrijpt, dan is het goed.
Het is ook niet bepaald makkelijk om dit te schrijven.
Sublimo zei:W.F.L. zei:Nee dat is erger volgens mij. Gelukkig zou ik het niet weten![]()
Dat het erger is wist ik ook al, ik vraag me af of het erop lijkt.![]()
Voor mij was dit gevoel ook al meer dan genoeg.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."