#1
KoxBox zei:Ze klinkt als iemand die drugspreventie gezeik loopt te verkondigen op scholen.
Omdat ze een punt heeft?
KoxBox zei:Ze klinkt als iemand die drugspreventie gezeik loopt te verkondigen op scholen.
nadje zei:Hij rookt sowieso al een pakje per dag, elke dag blowen en soms drank. Dan in het weekend snuiven of pillen.
Nasica zei:Echter vraag ik me af of je wel wat kunt doen dan behalve er voor je vriend zijn als hij je echt nodig heeft.
Gast, doe eens normaal.nadje zei:...belachelijk verhaal...

KoxBox zei:Gast, doe eens normaal.nadje zei:...belachelijk verhaal...![]()
KoxBox zei:Gast, doe eens normaal.nadje zei:...belachelijk verhaal...![]()
Nasica zei:Lastige situatie zit je in. Echter vraag ik me af of je wel wat kunt doen dan behalve er voor je vriend zijn als hij je echt nodig heeft.
Soms zie ik ook mensen in mijn eigen sociale omgeving naar de tering gaan. Ik geef ze mijn mening erover en meer doe ik niet. Ben tenslotte niet hun baby sitter. Het is z'n eigen leven dat ie in wil vullen.
Denk dat ik wel met zekerheid kan stellen dat mensen die verslaafd zijn alleen kunnen stoppen als ze dat zelf willen... dus geforceerd laten stoppen door met ouders te gaan praten oid lijkt me ook geen ultieme optie.
Chris Pontius zei:KoxBox zei:Gast, doe eens normaal.nadje zei:...belachelijk verhaal...![]()
Die jij eens normaal.![]()
Niets mis mee dat iemand zich zorgen maakt over zijn/haar vrienden. Beter dat, dan een of andere onverschillige stoner houding.
Ik sluit me vooral hier bij aan:
Nasica zei:Lastige situatie zit je in. Echter vraag ik me af of je wel wat kunt doen dan behalve er voor je vriend zijn als hij je echt nodig heeft.
Soms zie ik ook mensen in mijn eigen sociale omgeving naar de tering gaan. Ik geef ze mijn mening erover en meer doe ik niet. Ben tenslotte niet hun baby sitter. Het is z'n eigen leven dat ie in wil vullen.
Denk dat ik wel met zekerheid kan stellen dat mensen die verslaafd zijn alleen kunnen stoppen als ze dat zelf willen... dus geforceerd laten stoppen door met ouders te gaan praten oid lijkt me ook geen ultieme optie.
nadje zei:Ja dus als duizende mensen het doen is het dan goed?
Roken doen ook veel mensen op de wereld, zat thuis komen elk weekend doen ook veel jongeren in de wereld... maar is het dan gezond? Is het dan normaal? Is het dan niet verslavend?
nadje zei:Als je slim bent, verantwoordelijk bent en 18 bent, laat je die troep liggen.
Volgin zei:nadje zei:Hij rookt sowieso al een pakje per dag, elke dag blowen en soms drank. Dan in het weekend snuiven of pillen.
Roken, ok.. Je hebt nou eenmaal rokers. Blowen, doen ook zat mensen elke dag, zijn er genoeg in mijn omgeving die nog makkelijk een HBOtje afmaken.. Drinken, ja als je elke dag blowt moet je zo nu en dan wat extra's hebben.. Kan ik ook nog begrijpen.. Snuif of een pilletje op z'n tijd (of beide) moet ook kunnen, ben je jong voor toch? Maar als het écht élk weekend is kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Nasica zei:Echter vraag ik me af of je wel wat kunt doen dan behalve er voor je vriend zijn als hij je echt nodig heeft.
Denk ik ook, je bemoeien met dat soort zaken zoals zijn ouders of andere betrokkenen alles vertellen zal hij niet op prijs stellen (daarnaast werkt het vaak averechts), en het lijkt erop dat jij hem ook niet kan overhalen. Ik vraag me af hoe lang hij dit al doet? Bedoel in mijn omgeving zijn er ook zat die er in het begin een beetje mee "uitgeschoten" zijn (+1) maar na een tijdje (zeg 'n paar maanden van zo'n levensstijl) hebben ze toch meestal wel zoiets van "dit ga ik niet lang trekken, ik kan beter minderen"..
Eindelijk.Intoxication zei:nadje lelijke kankeraap flikker toch op met je mongolische verzonnen posts op dit forum

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."