Muziek, roken, blowen & stiekem zwaar mentaal aan keta. Is sinds 15 januari geleden en toch denk ik er soms meermaals per dag aan om een grammetje te halen.
Binnenkort toch nog maar eens doen :P
#6
Internet :'D erg stom.
Nicotine lukt me ook nooit ECHT om er voor altijd af te blijven. Ooit een jaar lang niet gerookt, langzaamaan weer begonnen... Waarom? Geen ideeeee! Tijdje terug weer een halfjaar echt helemaal gestopt, en toen opeens weer een sigaretje gerookt toen ik HEEL boos op iemand was... en toen sloop het er weer in met uitgaan enzo kut sigaretten :P
Maar ik rook nu wel alleen in het weekend hoop dat dat ook echt zo blijft (of dat ik weer helemaal stop)
Echt verslaafd zijn aan sigaretten vond ik zooo vervelend! Ik ben nu in elk geval niet lichamelijk verlsaafd
#7
Alcohol & wiet & nicotine ( maar kan er makkelijk 3weken zonder)
ik doe heel af en toe eens speed maar ik heb daar zo een bang voor om daar aan verslaafd te worden dat het niet echt zo verslavend werkt op mij denk ik
#8
Ik heb al zoveel en zovaak drugs gebruikt maar sigaretten blijven de grootste verslaving.
#9
dat zijn nicotine en wiet, ik weet niet welk van de 2 erger is. Wat ik wel weet is dat je me niet zou willen tegenkomen als ik te lang niet heb gerookt of geblowt. :P
#10
Alcohol
#11
Wiet, zoute zonnepitten, roken
#12
marlboro,wiet,bavaria 8.6,temazepam in die volgorde.....
#13
Uitslapen.
#14
Helaas op dit moment diazepam maar das al een giga stuk afgebouwd met me eigen schema...
Eerst waren het flunitrazepammetjes tot ik er een hele strip van 2mg op kon eten voor het slapen..(heb ze een tijdje dagelijks gebruikt enkele maanden)
Toen de keiharde overschakel naar diazepam maar het gaat nu absoluut goed.
Bijna het einde in zicht. Over 3-4 weken is het klaar hopelijk
#15
Nicotine en speed.
#16
Nog altijd mijn computer.
Zal ook wel nooit veranderen.
#17
Mijn grootste verslaving is mijn angst ooit weer verslaafd te worden...
#18
Op het moment drugsforum
#19
Als het in de buurt is: stophoest. Als ik 't alleen al zie kan ik er niet vanaf blijven tot 't op is.
#20
Terror_Mod zei:
Speed verslaving>> Vandaag 1e dag van afkick(3e poging)