Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je grootste verslaving?

Wat is je grootste verslaving?

314 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#1
muziek, chocolade :grin:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#2
Petrovic zei:
Otrivin (neusspray). :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hier ook, elke dag , die rush door je neus, heerlijk. :rock:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
op nummer 1 tabak/nicotine,op nummer 2 speed en op nummer 3 methadon
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
3 Mastruberen
Klik om te vergroten...

Dat is gezond :mrgreen:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Muziek, roken, blowen & stiekem zwaar mentaal aan keta. Is sinds 15 januari geleden en toch denk ik er soms meermaals per dag aan om een grammetje te halen.

Binnenkort toch nog maar eens doen :P
I
IrislucinaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Internet :'D erg stom.
Nicotine lukt me ook nooit ECHT om er voor altijd af te blijven. Ooit een jaar lang niet gerookt, langzaamaan weer begonnen... Waarom? Geen ideeeee! Tijdje terug weer een halfjaar echt helemaal gestopt, en toen opeens weer een sigaretje gerookt toen ik HEEL boos op iemand was... en toen sloop het er weer in met uitgaan enzo :rolleyes: kut sigaretten :P
Maar ik rook nu wel alleen in het weekend :) hoop dat dat ook echt zo blijft (of dat ik weer helemaal stop)
Echt verslaafd zijn aan sigaretten vond ik zooo vervelend! Ik ben nu in elk geval niet lichamelijk verlsaafd :)
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol & wiet & nicotine ( maar kan er makkelijk 3weken zonder)

ik doe heel af en toe eens speed maar ik heb daar zo een bang voor om daar aan verslaafd te worden dat het niet echt zo verslavend werkt op mij denk ik:tongueout:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb al zoveel en zovaak drugs gebruikt maar sigaretten blijven de grootste verslaving.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat zijn nicotine en wiet, ik weet niet welk van de 2 erger is. Wat ik wel weet is dat je me niet zou willen tegenkomen als ik te lang niet heb gerookt of geblowt. :P
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet, zoute zonnepitten, roken
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
marlboro,wiet,bavaria 8.6,temazepam in die volgorde..... :stoned:
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Uitslapen. :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Helaas op dit moment diazepam maar das al een giga stuk afgebouwd met me eigen schema...
Eerst waren het flunitrazepammetjes tot ik er een hele strip van 2mg op kon eten voor het slapen..(heb ze een tijdje dagelijks gebruikt enkele maanden)
Toen de keiharde overschakel naar diazepam maar het gaat nu absoluut goed.
Bijna het einde in zicht. Over 3-4 weken is het klaar hopelijk :hearteyes:
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nicotine en speed.
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nog altijd mijn computer.

Zal ook wel nooit veranderen.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn grootste verslaving is mijn angst ooit weer verslaafd te worden...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op het moment drugsforum :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als het in de buurt is: stophoest. Als ik 't alleen al zie kan ik er niet vanaf blijven tot 't op is.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#20
Terror_Mod zei:
Speed verslaving>> Vandaag 1e dag van afkick(3e poging)
Klik om te vergroten...

hoe gaat het inmiddels?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."