Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je grootste verslaving?

Wat is je grootste verslaving?

314 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog altijd mijn computer.

Zal ook wel nooit veranderen.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koffie :E
Eerste kop koffie 's ochtends is wel erg goddelijk. Eerst 3-5 koppen per dag, wil daar nu max 2 van maken.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben koopverslaafd
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
tabak.... :(


en lichtelijk aan wiet geloof was erger gaat steeds beter :mrgreen:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#5
wiet wiet,
iedere dag,
het is zoo lekker gewoon
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat bedoel ik. :smoke:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb een imba verslaving: WOW! :(

Ach ben toch mooi ff een level48 human warlock.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zuurstof
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nicotine, verder ben ik flink verslaafd geweest aan wiet maar dat ben ik nu niet meer gelukkig ^^
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nicotine en caffeine
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lana zei:
En nog steeds is speed een verslaving voor me, die ik redelijk in de hand heb.
Klik om te vergroten...
Beetje tegenspraak vind je niet? Je bent verslaafd, maar je hebt het gebruik redelijk in de hand? Nee, dat kan niet.
De fases:
0: 'Niet-gebruik'
1: Expirimenteren
2: Sociaal gebruik - ik denk dat jij hier zit, maar gewoon 'veel sociaal gebruikt'
3: Probleemgebruik
4: Verslaving - alles draait om de stof in je dagelijks leven, totaal de controle verloren
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ben verlaafd aan:

De gezeligheid van trippen,
Wiet/Hasj
Nicotine
koffie
en aan me vriendin :hearteyes:
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
lekker helemaal nergens meer aan
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aan nicotine en wiet
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben op mijn 27'ste begonnen met roken en ik kan niet meer van die k*t sigaretten afblijven...
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#16
nicotine
en een tijdje wiet maar toen ben ik zelf een maandje gestopt en toen rustig verder gegaan, een paar weken geleden werd het mij weer te veel toen ben ik een weekje gestopt. Nu zit ik ziek thuis en heb ik gisteren een halve :flushed: op en toen was ik helemaal total.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Swiere sjek.

Bier is ook wel een goeie :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
fneawognfkgln zei:
Lana zei:
En nog steeds is speed een verslaving voor me, die ik redelijk in de hand heb.
Klik om te vergroten...
Beetje tegenspraak vind je niet? Je bent verslaafd, maar je hebt het gebruik redelijk in de hand? Nee, dat kan niet.
De fases:
0: 'Niet-gebruik'
1: Expirimenteren
2: Sociaal gebruik - ik denk dat jij hier zit, maar gewoon 'veel sociaal gebruikt'
3: Probleemgebruik
4: Verslaving - alles draait om de stof in je dagelijks leven, totaal de controle verloren
Klik om te vergroten...

Je hebt het verkeerd.
Heb 7 jaar lang iedere dag speed gebruikt. Van m´n 12/13e tot 19/20e jaar.
Toen kreeg ik een kind, afkickcentrum in, en sindsdien kan ik het onder controle houden, met af en toe een uitschieter. Maar geestelijk gaat het niet oké hier.
Dat wou k er maar mee zeggen.
Kan me voorstellen dat het anders overkwam als je de achtergrond niet kent.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk als eerste wiet, ik blow dagelijks wel en daarna pep dat doe k gemiddeld 1 á 2 keer per week
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#20
GewoonVOL zei:
Nicotine.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."