Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vond ephedra altijd perfect voor feesten. Zat energie, vleugje euforie, maar geen gekke kop en als je je moeder zou tegen komen (bij wijze van) zou ze niets aan je merken. Ook kan je erbij zuipen en blowen wat je wilt. Groot minpun''tje'' zijn de hartkloppingen en soms ritmestoornissen."
"Dit is mephedrone ja, de geur die er vanaf komt zegt al genoeg (ookal is het dubbel verpakt). Verbaasde me wel dat het allemaal hele kleine groene bolletjes waren, dus 400 mg zal wel iclusief 100 mg bindmiddel zijn? Het zijn ook geen kristallen. Het effect is wel goed, zoals je van meph mag verwachten, alleen die drang naar meer als het op is Jointje daarna is wel een aanrader, slaap je ook meteen als een blok en stop je de crash behoorlijk. Geen alcohol erbij is ook aan te raden, je lever krijgt het zoiezo al zwaar te verduren. Aardige kater de dag erna, niet te vergelijken met iets anders. Apatisch, sloom, nergens zin in behalve op bed liggen. Sochtends meteen wat tryptofaan/valeriaan dempt t wel redelijk, ook verstandig die 'kuur' een dag of 2/3 aan te houden om te vermijden de 'dinsdag dip' alsnog te krijgen. Effect: 8.5 (speed een 8, MDMA een 9) Duur: 5,5 (1.5 uur is kort vergeleken met MDMA) Verslavings potentie: 9 (hoog, erg hoog. Had maar 1 zakje, maar als het er 2 of 3 waren geweest waren zo op gegaan zonder twijfel, en de dagen erna is het erg verleidelijk om de kater weg te drukken met meph). Verder stink je als de nete, zie je er niet uit (tijdens de trip en de dagen erna) alsof je 5 dagen wakkeer bent geweest en alleen maar hebt geblowd. Heel erg dubbel gevoel hierover, effect is meesterlijk alleen er knaagt iets, t voelt gewoon niet goed, t voelt giftig."
"dank u"
"Realiseer je dat een verslaving meestal een symptoom is van onderhuidse psychische klachten. En mensen die zeggen 'nee helemaal niet ik verveel me gewoon en daarom gebruik ik' zien zelf niet in dat die verveling een gevolg is van het feit dat je veel dingen mist in je leven waar je je mee bezig zou moeten houden ipv je in je eentje zitten vervelen en dan maar naar de drugs grijpen. Want recreatieve gebruikers die het echt eens in de zoveel tijd doen en als aanvulling op hun rijke leven, zie je zeer weinig. Ook omdat je geestelijk zo stabiel en gelukkig kan zijn, je dopamine en serontonine receptoren veranderen dusdanig, dat met elke keer dat je te snel na een vorige keer gebruikt, je een lichamelijk afhankelijkheid zal opbouwen. Kortom, dr is wat goed mis, en ga daar achteraan, want je kan wel 4 jaar stoppen, er zit blijkbaar iets waardoor je jezelf kapot wilt maken. mvrgr"
"7 weken is een begin. Bij mij bleek 5 maanden een begin te zijn, maar omdat de situatie waarin ik verkeerde waardoor ik drugs wil nemen niet is veranderd, heb ik wel weer zo nu en dan terugvallen. Wel merk ik dat ik daarna weer makkelijker dan vroeger het abstinent blijven kan oppaken. ALs je EEN keer een tijd bent gestopt, kan je het daarna een stuk makkelijker, vooral omdat de paniek ontbreekt, je weet nu wat er gaan gebeuren wanneer je stopt. Bij mij is het vooral zo dat ik nu de rust kan vinden in het feit dat ik nu weet ook zonder drank en een blowtje prima te kunnen slapen bijvoorbeeld, en het besef dat ik me morgenochtend fris en helder voel sterkt me ook. Maar dan nog, soms wordt de chaos en stress me teveel en doe ik het toch, omdat ik vind dat ik soms even een avond die ellende niet 'verdien'. Zo dubbel is t allemaal. Dus 7 weken is al een stuk controle, maar nog geen overwinning. Je bent zoeizo goed bezig"
"Wat je nu mist (na 2 weken) is de versuffende werking van wiet waardoor je altijd zo snel in slaap valt en als een roosje van lijkt te slapen. Houdt er echter rekening mee, dat de THC nog zeker minimaal 8-12 weken in je bloed wordt gepompt wanneer het vrijkomt uit je vet (waarin het wordt opgeslagen). Daarna zal je lichaam snel gaan merken dat je niet meer blowd, dwz dat je een gigantische hoeveelheid onverwerkte informatie zal gaan inhalen, resulterend in heftige dromen en sterke emotionele zelfreflectie. Pas dan zal je het moeilijk gaan krijgen. De gouden regel is om niet te gaan drinken, geen slaapmiddelen te nemen, en vooral niet te vechten tegen wat er gebeurd. Praat de komende maanden veel met mensen die je vertrouwd, maak een wandeling een uurtje voor het slapen of sport een paar uur voor het slapen (niet vlak voor het slapen omdat je dan nog adrenalineachtige effecten zal voelen waardoor je niet kunt slapen), schakel een half uur voor je plat gaat de tv uit en lees een donald duck of wat je ook leuk vind, en nogmaals, vecht niet tegen de slapeloosheid, maar geef je er aan over en denk 'boeiend als ik morgen brak ben daar kom ik ook wel weer overheen'. en succes"
"Ik gebruik sinds 8-9 jaar regelmatig MDMA (ong. 1 keer/maand). Klik om te vergroten..."
"Dit werkt als herbal xtc, eindelijk heb ik dr een gevonden. Neem 3/4 capsules van het volgende en je zal er nog verbaasd over zijn. Laten we zeggen, het gevoel evenaard redelijk een come-up van xtc, zonder de teleurstelling van het feit dat het niet doorzet. e*os Rust formule extra krachtig. Biotine 75 mcg choline 21 mg inositol 50 mg PABA 15 mg vitamine b1 5,25mg b2 6 mg b3 45 mg b5 22,5 mg b6 7.5 mg b12 3,75 mcg foliumzuur 500 mcg vitamine c 225 mg magnesium 30 mg sib. ginseng 130 mg ginkgo biloba extract 100 mg l-tyrosine 50 mg valeriaan extract 125 mg Al die herbals van de smartshop (nitrox, happy-e, royalX etc) deden nooit een fuck (ook geen placebo effect) terwijl ik deze nam om goed te kunnen slapen (ik nam er 4 want ik was nogal gestressed )en ik me plots helemaal goed voelde zonder dat ik erop zat te wachten. Het is zeker geen placebo effect, en in de meph/mdma/speed wereld ben ik een redelijke 'expert'. Ik ken mijn lichaam goed en realiseer het me wel wat en wanneer ik iets voel. Wat en welk stofje of welke combo doet t m denken jullie? (ps, het is natuurlijk geen mdma, maar wel eindelijk iets wat voor een respectable herbal X zou kunnen doorgaan ipv van al die bagger van de smartshops met DMAA en andere onzin)"
"Is er wat bekend over de schadelijkheid en/of de effecten van mephedrone roken/basen?"
"Ik ben 1 muisklik verwijders van een bestelling methylone op de site uit de beginpost, maar ik vraag me af of de levering een beetje discreet is? Ik heb een vader en moeder die lichtelijk para zijn aangaande post met een stempel 'natuurwinkel' of iets dergelijks"