Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips afkicken van bruin

Tips afkicken van bruin

89 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
g
grunLid
01-01-2024, 00:00
#1
netjes man! mag ik je vragen hoeveel je in het begin en nu nog thuis met je 12 stappen bezig bent?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wens je heeeeel veel succes en blijf vooral posten hier zodat we mee kunnen maken hoe het gaat .
Denk in tussentijd ook goed na over je valkuilen en probeer daar voor op te zijn.

Sterkte :)
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#3
@seth: volhouden man en vraag anders medicatie
-naltrexon tegen opiaten
-refulsal/antabus tegen drinken
of wat dan ook als het je maar helpt ik voel me goed.

een slechte dag nu is nog altijd beter als de beste dag tijdens mijn gebruik.

Roger
NA for Life
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Prima Roger .... ben er maar trots op!
Die moeheid gaat inderdaad ook weer weg. Je lichaam moet behooorlijk herstellen maar je bent de goeie kant op aan het gaan
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi allemaal,

Ik ben man 37 jaar en 21 jaar actief gebruiker en verslaafd mijn middelen waren altijd Drank dan Coke en dan alles wat maar voor handen was. dit is jaren zo gegaan zonder dat ik echt serieuse pogingen ondernam om te stoppen. tot begin 2009 ik stond op het punt mijn leven voor de zoveelste keer weg te gooien en heb eindelijk aan de bel getrokken. heb alles opgebiecht aan mijn beste vriendin heb iedereen in mijn sociale kring gebeld en vertelt dat ik verslaafd ben en dat ik er wat aan wilde gaan doen. Voor de meeste was het niet echt nieuws natuurlijk maar dat ik er wat aan wilde doen wel. ik ben toen opgenomen in de detox en na 10 dagen voelde ik me top en dacht dat was het dan 12 weken niks gebruikt en ging weer voor gaas.

daarna nog enkele malen de detox gedaan en enkele malen zelf afgekickt.
Via een behandeling in een kliniek in monster van 14 weken in het programma van de NA terecht gekomen en dat ging met vallen en opstaan redelijk goed. de 1ste keer 45 dagen 2de keer 89 dagen 3de keer 160 dagen ennu was ik goed op weg naar een half jaar en ben ik voor gaas gegaan met bruin. dit speelt nu een week of zes heb twee keer geprobeerd thuis te stoppen ben super ziek geworden en schrikbarend veel afgevallen. ik heb nu net een derde poging gedaan maar ik kan het zo niet meer wordt er gek van maar kan het niet alleen.

nu las ik over afkicken onder narcose wie kan me daar meer over vertellen??

En mocht dat het niet zijn en de gewone detox heeft geen plaats wil ik het nog wel een keer proberen maar heeft iemand dan nog tips en trucs om het wat dragelijker te maken?

Mijn dank is groot

R
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#6
is nu te laat:

zonder de heroine had je nu een beter leven... en meer kans op een goede afkick.

Zoek toch maar serieuze hulp niet hier maar bij de verslavingszorg

:hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is nooit te laat. Niet totdat je dood bent iig.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een hulp van onze mede DF leden:(
Hij vraagt of we iets weten van het afkicken onder narcose.
Ik weet dat men het in Israel doet en daar kun je snel terecht.
Hier in Nederland weet ik het niet.

Je geeft zelf al aan dat je na het afkicken zo weer op zoek gaat naar andere verslavingen , volgens mij moet je een hele goede begeleiding zoeken en.... ergens helemaal opnieuw beginnen.

Heel veel succes en sterkte
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Top man! Welldone!
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad trippelh beetje lauwe reacties. Ik vroeg alleen maar om wat tips professionele hulp heb ik alweer 1,5 jaar zoals ik schreef. Maar vanmorgen gelijk gaan bellen en morgen heb ik een intake in Amersfoort voor afkicken onder narcose.

heb ook wel gemerkt nu dat bruin echt niet mijn ding is dus ik hoop dat ik het daarna kan laten voor wat het is ik geef toe dat ik het zwaar heb onderschat.

thx anyway

R
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
succes
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik verplaats deze even naar verslaving...
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goede avond medeverslaafde/geïnteresseerde,

Ik heb gisteren dus mijn intake gesprek gehad over afkicken onder narcose ik moet zeggen snap het nu veel beter en het bestaat in Nederland inderdaad nog niet zo lang en de reguliere verslavingszorg (brijder, parnassia) doen het niet volgens mij.

De bedoeling is dus dat je eerst medisch wordt onderzocht bloed en hartfilmpje longfoto etc. vervolgens krijg je een psychische analyse en je gebit moet 100% in orde zijn.
vervolgens brengen ze je 6 uur onder narcose en krijg je medicatie toe gediend 6 uur narcose is al niet goed voor je lichaam en de versnelde afkick is helemaal een aanslag zeggen ze.
Na deze behandeling krijg je een implantaat welk je zelf moet betalen =/- 300 euro met naltrexon of zo iets zodat je niet kan gebruiken anders wordt je ziek en je ondervind er geen plezier meer van.

Dit was optie 1

de tweede mogelijkheid omdat ik nog maar kort aan het bruin zit maar wel aan gemiddeld 4 gr per dag is afkicken met soboxtone een half opiaat als ik het goed begrepen heb. eerst weer medische onderzoeken vervolgens stoppen met bruin en zodra ik ziek wordt opbouwen met soboxtone om die na 10 dagen weer af te bouwen. wel met begeleiding van thuis (moeder en vriendin) dit is de optie die ik ga doen onder narcose is meer bedoeld voor diegene die al 20 jaar aan bruin zitten.

Als jullie willen zal ik hier gaan vertellen hoe ik het vind en of het slaagt ik merk zelf dat er weinig te vinden is aan goede ervaring verhalen dus wie weet help ik nog iemand hiermee.

ik moest verplicht twee dagen nadenken en morgen is de tweede dag dan vertel ik wat ik besloten heb en dan wordt ik zaterdag gekeurd.

tot zo lang gebruik ik zo min mogelijk en probeer gewoon de dag door te komen, ik heb me lelijk vergist in bruin en hoop dat ik er zo vannaf kan komen ben zeker wel gemotiveerd.

bedank voor het lezen

R :(
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo maar weer de D :smilingimp: bellen begin weer te zweten en te trillen zou wel weer eens lekker willen slapen en eten eten onder invloed gaat redelijk lijkt alleen niet te blijven zitten ben nu in ongeveer vier weken van 95 kilo naar 79 gegaan broek valt gewoon van mijn reet af ben in jaren niet zo dun geweest. hoop echt dat dit de oplossing wordt ik zou willen dat we al twee weken verder zijn.

R
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roger that. :grin:

Knap dat je vol gehouden hebt! Blijf vooral volhouden. Omring je met mensen die van je houden en die je de waarheid durven zeggen.

Succes!
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#16
thx all :sunglasses:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#17
nuchter nu, heb wel nog veel zin maar heb de komende weken goed gevuld, zo weinig mogelijk tijd voor verveling, en een paar adresjes waar ik altijd tijd mag gaan verdoen...
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#18
@scorpioaddict
Stichting Miroya in Amersfoort past narcose toe
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#19
@sebatian
Je bent te laat met je post
Hij is al afgekickt en dus definitief een baas

:rolleyes:

@scorpioaddict:
:rock: :rock: :rock: :rock:
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#20
@ Sebatian: Stichting Miroyo is Amerstfoort doen inderdaad afkicken onder narcose let wel dit is voor lang verslaafde (heroine en andere opiaten. Zodra ze met je aan de slag gaan ga je zes uur onder narcose waarna je kan kiezen voor nabehandeling met implantaat of medicijnen.

Scropioaddict
NA 4 life

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."