Goede avond medeverslaafde/geïnteresseerde,
Ik heb gisteren dus mijn intake gesprek gehad over afkicken onder narcose ik moet zeggen snap het nu veel beter en het bestaat in Nederland inderdaad nog niet zo lang en de reguliere verslavingszorg (brijder, parnassia) doen het niet volgens mij.
De bedoeling is dus dat je eerst medisch wordt onderzocht bloed en hartfilmpje longfoto etc. vervolgens krijg je een psychische analyse en je gebit moet 100% in orde zijn.
vervolgens brengen ze je 6 uur onder narcose en krijg je medicatie toe gediend 6 uur narcose is al niet goed voor je lichaam en de versnelde afkick is helemaal een aanslag zeggen ze.
Na deze behandeling krijg je een implantaat welk je zelf moet betalen =/- 300 euro met naltrexon of zo iets zodat je niet kan gebruiken anders wordt je ziek en je ondervind er geen plezier meer van.
Dit was optie 1
de tweede mogelijkheid omdat ik nog maar kort aan het bruin zit maar wel aan gemiddeld 4 gr per dag is afkicken met soboxtone een half opiaat als ik het goed begrepen heb. eerst weer medische onderzoeken vervolgens stoppen met bruin en zodra ik ziek wordt opbouwen met soboxtone om die na 10 dagen weer af te bouwen. wel met begeleiding van thuis (moeder en vriendin) dit is de optie die ik ga doen onder narcose is meer bedoeld voor diegene die al 20 jaar aan bruin zitten.
Als jullie willen zal ik hier gaan vertellen hoe ik het vind en of het slaagt ik merk zelf dat er weinig te vinden is aan goede ervaring verhalen dus wie weet help ik nog iemand hiermee.
ik moest verplicht twee dagen nadenken en morgen is de tweede dag dan vertel ik wat ik besloten heb en dan wordt ik zaterdag gekeurd.
tot zo lang gebruik ik zo min mogelijk en probeer gewoon de dag door te komen, ik heb me lelijk vergist in bruin en hoop dat ik er zo vannaf kan komen ben zeker wel gemotiveerd.
bedank voor het lezen
R
![:(]()